هرازنیوز: بهزاد محمودی در مصاحبه با خبرنگار هرازنیوز درمورد بازی امروز و حواشی گذشته گفت: ما مازندرانی ها دنبال زنده کردن والیبال هستیم چه ما در ساری چه کاله در آمل شاید پستی بلندی هایی وجود داشته باشد اما مازندران همیشه جزو استان های صاحب والیبال بوده، سرمربی تیم مقابل نیز یک  سرمربی مازندرانی است، کسی که سال ها در لیگ ما خوب کار کرده و با برنامه است در هر صورت خوشحالیم که در مقابل تیمی که صدر نشین لیگ بود و تیمی فوق العاده با برنامه بود پیروز شدیم.

او ادامه داد :ما امروز نشان دادیم که پتانسیل قوی داریم و می توانیم در لیگ حرفی برای گفتن داشته باشیم. سرمربی تیم عمران ساری ادامه داد: دوست داریم حمایت بشیم ما بیست سال است در شهرستان ساری تمرین تکرار برای والیبال لیگ نکردیم شاید بگویم به اندازه یک نسل، امروز نیاز به این داریم که این تمرین و تکرار در لیگ انجام گیرد، از بزرگان این رشته ورزشی انتظار حمایت داریم نمی خواهیم که اتفاقی بیفتد که دائما به یکدیگر صدمه بزنیم، زنده بودن والیبال در مازندران باعث سر افرازی ماست همینجور که سال های سال باشگاه کاله افتخار والیبال مازندران بوده و تا آسیا هم پیش رفت. امسال کاله جوان گرایی کرده سال بعد حتما ما هم به سمت نسل جوان خواهیم رفت وقتی استان پتانسیل قوی داشته باشد چرا از بازیکنان غیر بومی استفاده کنیم.

بهزاد محمودی درباره حاشیه دیدار خاتم اردکان گفت: در بازی خاتم اردکان اتفاق خاصی بین ما، داور و تماشاگران نیافتاده، شما برید در رسانه ها حجمه انتقادات رو ببینید، در صورتی که ارومیه خیلی اتفاقات بدتری افتاد اما خبری از آن اتفاقات نشد ما ده برابر ارومیه هجمه خبری داشتیم، انتظار ما این است که حمایت بشویم وقتی خودمان به خودمان آسیب بزنیم نباید از دیگران انتظاری داشته باشیم، باید از هم حمایت کنیم تا در لیگ شرایط خوبی داشته باشیم.

وی همچنین درمورد اشتباهات داوری این بازی گفت: در هر صورت برای هر دو تیم یه اشتباهاتی وجود داشت که سهوی بوده و به گونه ای نبود که نتیجه بازی را تغییر دهد.

عمران ساری در اولین بازی خانگی خود توانست در برابر پارسه تهران با نتیجه 3 -2 پیروز شود. این تیم در هفته چهارم لیگ در تهران مهمان پیکان خواهد بود.

امیررضا باقری خبرنگار هرازنیوز در ساری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *