هراز نیوز : حاج حسین جوادی با ارسال یادداشتی کوتاه به پایگاه اطلاع رسانی هراز نیوز گفت :   امید هر چه خیر و صلاح مردم مورد بی مهری قرار گرفته آمل است اتفاق بیفتد.

حاج حسین جوادی نوشت :اخیرا برخی از افراد در رابطه با گرایش و تمایل این حقیر به نامزدی مشخص در شهر عزیزم ” آمل ” مطالبی را بیان و از حمایت این حقیر از وی سخن گفته اند لازم است مجددا و موکدا اعلام نمایم اینجانب به هیچ عنوان از نامزدی در آمل حمایت نکرده و به هیچ حزب و جبهه ای هم نامزدی را معرفی نکردم .
در این که آمل یک نماینده مقتدر و توانمند با قدرت تصمیم سازی و تصمیم گیری شایسته و بایسته می خواهد و اینکه تغییر در امر نمایندگی آمل ضروری به نظر می رسد شکی درآن نیست اما این موضوع که بنده کسی را حمایت و یا به جایی پیشنهاد کرده باشم خلاف واقعیت است .
امید هر چه خیر و صلاح مردم مورد بی مهری و کم لطفی مسئو لان شهری ، استانی و ملی قرار گرفته آمل است اتفاق بیفتد

6 thoughts on “حسین جوادی :به هیچ عنوان از هیچ نامزدی حمایت نکردم”
  1. سلام
    آخرین جمله رو نفهمیدم. چی میگه؟
    امید هر چه خیر و صلاح مردم مورد بی مهری و کم لطفی مسئو لان شهری ، استانی و ملی قرار گرفته آمل است اتفاق بیفتد!!!!!!!
    (دوباره این بشر هیئتی حرف زد)

  2. باعرض سلام وارادت مگرجمله ی (واینکه تغییردرنمایندگی آمل ضروری به نظرمی رسدشکی درآن نیست )نفی یک نماینده پیروولایت فقیه ومقتدربااین همه خدمات آشکاردرسطح شهرستان آنهم ظرف سه سال واندی نیست؟ این تغییرخودستم به مردم شریف شهرستان هزارسنگرآمل وعقیم ماندن پروژه های درحال احداث وطرحهای دردست مطالعه واستارت نیست. بااین صراحت نفی این یکی پیشنهاد آن دگرراتداعی نمی کند!

  3. دانشگاه دولتی در تمامی شهرهای استان مانند ساری، بابل، بابلسر، نور،، محمودآباد، بهشهر و جدیداً هم در نوشهر احداث شده و زمین های چند ۱۰هکتاری برای آن در نظر گرفته اند ان شاء اله با همت مسئولین شهرستان آمل و تهیه زمین مناسب این مهم تحقق یابد.

  4. اگر از مصوبات دور اول بود پس چرا تا به حال پیگیری نشد ؟؟ در حالیکه فرمانداری از اجرای صد درصدی مصوبات دور اول حرف میزند؟
    چه دست هایی پشت پرده است که مانع ایجاد دانشگاه در آمل علمی است؟
    با توجه به موقعیت استراتژیک آمل، این شهر ظرفیت ایجاد دانشگاه های بین المللی را دارد
    دانشگاه بهتر است در خارج از شهر و در وسعت زیاد تدارک دیده شود تا جای گسترش در آینده را داشته باشد.

  5. فقط حاج عزت یوسفیان

    برو بچه های دورانسر علیا

  6. محمد آملي : اگه جرات داري مشخصات اصليتو بذار بعد اظهار نظر كن. جمله اي با اين معنا و مفهومو اگه آدمايي مثل تو بخوان بفهمن كه كارمون زاره…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *