همایش تبیین دستاوردهای فرهنگی برگزار می‌شود

هرازنو: همایش تبیین دستاوردهای فرهنگی با حضور مسوولان دستگاه‌های فرهنگی دولت در کتابخانه ملی برگزار می‌شود.

 به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، رییس این سازمان از برگزاری همایش «تبیین دستاوردهای فرهنگی دولت تدبیر و امید» با حضور معاون اول رییس‌جمهور، وزرا و روسای هشت دستگاه فرهنگی دولت و رییس دفتر رییس‌جمهور در کتابخانه ملی ایران خبر داد.

سیدرضا صالحی امیری در استان چهارمحال و بختیاری گفت: هدف ما از برگزاری این همایش، ارائه تصویری شفاف و دقیق از عملکرد فرهنگی دولت است.

او ادامه داد: در این همایش علاوه بر حضور دکتر جهانگیری – معاون اول رییس‌جمهور -، وزرای آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری، ورزش و امور جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین روسای سازمان‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بنیاد شهید و امور ایثارگران و اسناد و کتابخانه ملی و همچنین معاون زنان و امور خانواده رییس‌جمهور و رییس دفتر رییس‌جمهور حضور دارند.

مشاور رییس‌جمهور اظهار کرد: در این همایش، وزرا و مسئولان سازمان‌های فرهنگی دولت، گزارش عملکرد و دستاوردهای سه ساله خود را به مردم، نخبگان و اصحاب رسانه ارائه می‌دهند. در این همایش همچنین ۸۰۰ نفر از نخبگان حوزه‌های مختلف فرهنگی همراه اصحاب رسانه حضور دارند.

همایش «تبیین دستاوردهای فرهنگی دولت تدبیر و امید» ۱۳ شهریورماه در سالن همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *