کشف 8 کيلو ترياک از باند مواد مخدر در قائم شهر

فرمانده انتظامي شهرستان قائمشهر از انهدام يک باند تهيه و توزيع مواد مخدر وکشف 8 کيلو و300 گرم ترياک دراين شهرستان خبرداد .

سرهنگ” شعبان مهري اواتي ” در گفت و گو با خبر نگار پايگاه خبري پليس، گفت : به منظور ارتقاي امنيت اجتماعي و برخورد با عاملان تهيه وتوزيع مواد مخدر ، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان ، موفق به شناسائي يکي از عاملان تهيه وتوزيع مواد مخدر شدند .

سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان قائم شهر ، افزود: با هماهنگي مرجع قضائي متهم دستگير ، و در بازجوئي ها به تهيه و فروش مواد مخدر با همکاري افرادي در خارج از استان اعتراف کرد .

سرهنگ مهري ، تصريح کرد : در اقدامي عملياتي و غافلگيرانه سه همدست متهم که با تشکيل باندي تحت عنوان مسافرت به شمال در قالب تور خانوادگي اقدام به انتقال مواد مخدر به شهرستان قائم شهر مي کردند ، شناسايي ودستگير شدند .

وي در ادامه اظهار داشت : در بازرسي از خودروي اين عاملان افيوني 8 کيلو و300 گرم ترياک ، در بسته هاي آماده براي فروش کشف شد .

سرپرست انتظامي شهرستان قائم شهر در خاتمه ، گفت : متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند .

 

كشف 8 کيلو ترياک در شهرستان رامسر

فرمانده انتظامي شهرستان “رامسر”، از کشف بيش از هشت کيلوگرم ترياک از منزلي در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ”عزيزالله قرباني” با اعلام اين خبر، افزود: در پي کسب خبري مبني بر فعاليت فردي در امر تهيه وتوزيع موادمخدر، موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با موادمخدر اين فرماندهي قرار گرفت.

وي تصريح کرد:ماموران پليس مبارزه با موادمخدر با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي موفق شدند، متهم به موادمخدر به نام “بصير – م” را شناسايي کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان رامسر، خاطر نشان کرد:ماموران با شناسايي تعقيب ومراقبت از متهم به موادمخدر دريافتند، اين فرد در منزلش اقدام به تهيه وتوزيع موادمخدر مي کند.

سرهنگ قرباني افزود: ماموران با هماهنگي قضائي در اقدامي غافلگيرانه منزل اين فرد را مورد بازرسي قرار دادند و در نتيجه موفق شدند، بيش از هشت کيلو گرم ترياک کشف کنند.

وي گفت: در اين ارتباط متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.

سرهنگ قرباني در ادامه مهمترين شرط پايداري امنيت در هر جامعه‌اي را مشاركت مردم با پليس برشمرد و به شهروندان توصيه کرد : در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *