هراز نو : خرداد ماه سال جاری خبر اخراج 400 نفر از کارکنان شرکت کاله در رسانه ها منتشر شد اما مدیر روابط عمومی کاله گفت: اخباری که در خصوص اخراج ۴۰۰ نفر از کارگران این شرکت مطرح شده درست نیست و ما در سال جاری هیچ اخراجی نداریم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمل نیز گفته بود : شرکت کاله در اوایل سال 95 با تدابیر منابع نیروی انسانی جابه‌جایی نیروی در بخش‌های مختلف شرکت‌های وابسته به آن داشته است و کارگران در همان شرکت از بخش‌هایی که نیاز نداشتند به بخش مورد نیاز جابه‌جا شدند.

اما در روز های اخیر از ورود تعدادی از کارگران در شرکت کاله جلوگیری می شود و هر روز تعدادی از کارگران اخراج شده اند  روز گذشته یکی از این کارگران به خاطر اخراجش  با یکی از مدیران این شرکت زدو خورد کرده است .

علاوه براین اخراج ها در بین کارگران این شرکت شنیده شده  از سوی مدیر منابع انسانی لیستی در حال تهیه برای تعدیل گسترده  نیرو در شرکت کاله می باشد .

شرکت کاله از صنایع نمونه کشور است که تا به حال با وجود فشار های اقتصادی مقاومت کرده و مشکلی نداشته اما مشخص نیست اخراج کارگران در روز های اخیر به چه دلیلی در حال انجام است .

3 thoughts on “اخراج کارگران کاله آمل / زد و خورد با مدیر و تهیه لیست تعدیل”
  1. مدیریت اصلیش که خبر نداره چه خبره تو اون شرکت..وقتی خودت بالا سرت شرکتت نباشی نتیجش همین میشه..وقتی بی برنامه کار می کنن و… حرفایی که نمیشه گفت!

  2. فقط و فقط میتونم بگم که همه مدیران ارشد در جایگاه خودشون وجود ندارن و همشون با پارتی در جایی نشستن که سواد برنامه ریزی درست رو ندارن، باید هم چنین بشه

  3. تصمیم گیرنده نهایی مدیریت اصلی شرکت هستن مابقی اجرا کننده دستورات. اگه تو انتخاب مدیران شرکت حساسیت بیشتری داشته باشن شاید هیچ وقت این اتفاقات نیافته. از مسئولین محترم تقاضا میشه به موضوع تعدیل نیرو رسیدگی فوری کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *