مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آمل گفت: مسابقات آتش‌نشانان کشور در آمل برگزار می‌شود که همزمان با این رقابت‌ها، نخستین دیواره صخره‌نوردی آمل به بهره‌برداری می‌رسد.

شیرزاد محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه چهارمین دوره مسابقات امداد و نجات در ارتفاع آتش‌نشانان کشور امسال در آمل برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات سوم تا پنجم اسفندماه در آمل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این رقابت‌ها 25 تیم از سراسر کشور حضور دارند، اظهار داشت: تیم‌هایی از شهرهای آمل، اراک، اسلامشهر، اصفهان، اندیشه، بابل، تبریز، خمینی‌شهر، زنجان، ساری، سبزوار، سنندج، شاهرود، قزوین، کرمانشاه، گرگان، گنبدکاووس، مشهد، نیشابور و مهاباد در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

محمدزاده با تاکید بر اینکه این رقابت‌ها در دو رشته صورت می‌گیرد، یادآور شد: آتش‌نشانان کشور در صخره‌نوردی سرعت و امداد و نجات در ارتفاع با هم رقابت می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه این مسابقات سه روزه است، ادامه داد: سازمان شهرداری‌های وزارت کشور، انجمن ورزشی امدادگران و آتش‌نشانان میزبانی این رقابت‌ها را به آمل داده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آمل عنوان کرد: در این رقابت‌ها هر تیم با شش نفر متشکل از چهار بازیکن، یک مربی و سرپرست در آمل حضور می‌یابند.

 

* افتتاح نخستین دیواره صخره‌نوردی آمل

وی در ادامه تصریح کرد: همزمان با آغاز این رقابت‌ها، دیواره صخره‌نوردی آتش‌نشانی آمل به عنوان نخستین دیواره صخره‌نوردی آتش‌نشانان مازندران افتتاح می‌شود.

محمدزاده متذکر شد: این دیواره در سالن غدیر آتش‌نشانی آمل با هزینه 12میلیون و 700 هزار تومان احداث شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آمل در پایان اذعان داشت: این دیواره برای افزایش آمادگی آتش‌نشانان در رشته‌های تخصصی احداث شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *