هراز نیوز : فرماندار و رئیس هیئت اجرایی آمل گفت: پنج کاندیدا برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آمل احراز صلاحیت شدند.

یدالله اکبرزاده با اشاره به آخرین تایید صلاحیت‌ها در حوزه انتخابیه آمل و لاریجان بیان کرد: عزت الله یوسفیان‌ملا، عنایت‌الله تورنگ، مصطفی رئیس بهان، علی میرزایی و رضا حاجی‌پور کاندیداهای احراز صلاحیت شده در این حوزه انتخابیه هستند.

فرماندار آمل با اعلام اینکه این شهرستان حدود 370 هزار نفر جمعیت دارد، گفت: حدود دو سوم افراد این شهرستان واجد شرایط برای رای دادن هستند.

رئیس هیئت اجرایی شهرستان آمل با تاکید اینکه در مرحله نخست ثبت‌نام کاندیداها 14 نفر برای رقابت در انتخابات نهمین دوره مجلس در این شهرستان نام‌نویسی کردند، یادآور شد: سه نفر از این افراد نیز در ادامه از کاندیداتوری انصراف دادند.

به گزارش فارس :اکبرزاده با اعلام اینکه 330 صندوق اخذ رای در این شهرستان آرای مردم را جمع‌آوری می‌کنند، گفت: با توجه به اعضای صندوق و احتساب نماینده فرماندار در مجموع حدود 2 هزار و 400 نفر عوامل اجرایی برگزار کننده انتخابات در آمل هستند.

یاد آور می شود : در آمل 14 نفر ثبت نام کردند که 2 نفر در ابتدا انصراف داده و در نهایت 12 نفر به مراجعه ذی صلاح معرفی شدند که از این بین در نهایت 5 نفر احراز صلاحیت شدند .

One thought on “تعداد احراز صلاحیتها در آمل 5نفر شد / مصطفی رییس بهان تایید شد”
  1. با سلام روزبه جان اقای ریس بهان برای تهران انتقالی گرفت ودر حوزه انتخابیه تهران نامزد شد ..اطلاع رسانی شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *