رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: نمایشگاه بهاره کالا در مازندران برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: نمایشگاه بهاره کالا در مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، تدابیر لازم و هماهنگی‌های اولیه با دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای برپایی و نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در اسفند ماه امسال در مازندران انجام شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران بیان داشت: تمهیدات لازم برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت در روزهای پایانی امسال و تامین کالاهای مورد نیاز مردم و تسهیلات لازم برای حضور میهمانان نوروزی در تعطیلات عید اندیشیده شده است.

مرتضی هاشم‌پور اضافه کرد: با هماهنگی صورت گرفته با رئیس مجمع امور صنفی شهرستان‌ها، نمایندگان نیروی انتظامی، شرکت مخابرات، پلیس راهور، شرکت نمایشگاهی و سایر نهادهای مرتبط این نمایشگاه همچون سال‌های گذشته در اسفندماه برگزار می‌شود.

هاشم‌پور خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه بهاره، عرضه مستقیم کالا در مازندران دسترسی همشهریان با کالاهای مورد نیاز با قیمت مناسب و همچنین عرضه کالاهای مورد نیاز با قیمت مناسب، ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا و کنترل قیمت‌ها هدف عمده از برگزاری نمایشگاه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: در نمایشگاه امسال شهروندان می‌توانند کالاهای موردنیاز خود را 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار تهیه کنند و انواع مواد غذایی، آجیل و خشکبار، مرکبات، پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی و پروتئینی، شیرینی و… کالاهایی است که در نمایشگاه بهاره امسال عرضه می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: اکیپی متشکل از سازمان صنعت، معدن و تجارت، نماینده مجمع صنفی و بازرسی و نظارت فرآیند تعیین قیمت و نرخ‌گذاری کالاهای عرضه شده را برعهده خواهند داشت.

وی اذعان داشت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته و ارزیابی هرساله توسط کمیته بازرسان و ناظران بر عملکرد نمایشگاهی، برگزاری این نمایشگاه‌ها با برآوردن مایحتاج اولیه شهروندان نقش اساسی در تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها می‌تواند داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *