استاندار مازندران بر تعیین تکلیف زمین دانشگاه طرح جامع دانشگاه دولتی در آمل تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: زمین طرح دانشگاه دولتی آمل تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل به نقل از روابط عمومی دانشکده دامپزشکی آمل، سید علی‌اکبر طاهایی در جلسه تعیین تکلیف زمین دانشکده دامپزشکی که با حضور مسئولان این دانشکده برگزار شد، تاکید کرد: موضوع واگذاری زمین برای اجرای طرح جامع دانشگاه دولتی آمل از مصوبات دور اول سفر هیئت دولت به استان مازندران است.

وی با اشاره به اینکه این مورد باید مورد اهتمام جدی مسئولان استان باشد، افزود: دستور تشکیل جلسه‌ای فوری به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با حضور فرماندار شهرستان آمل، مدیرکل محترم منابع طبیعی و مسئولان دانشگاه صادر شده است.

رئیس دانشکده دامپزشکی آمل نیز در سخنانی، گزارش روند پیگیری واگذاری زمین از سال 88 تاکنون را تشریح کرد.

اکبر حاجی‌زاده مقدم با اشاره به اینکه این دانشکده از سال 88 راه‌اندازی شده، یادآور شد: این دانشکده در حال حاضر در یک ساختمان استیجاری فعالیت می‌کند.

وی با اعلام اینکه دانشکده دامپزشکی آمل دارای دو رشته بهداشت مواد غذایی و بهداشت و بازرسی گوشت است، گفت: این دانشکده 120 دانشجو دارد.

حاجی‌زاده با بیان اینکه این رشته‌ها برای نخستین بار در کشور در این دانشکده راه‌اندازی شده، خاطرنشان کرد: با تامین زمین موردنیاز برای این دانشکده فازهای دیگر این دانشکده تکمیل می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: در فاز نخست طراحی و مطالعات ساختمان چندمنظوره این دانشکده در شهر آمل انجام شده است.

رئیس دانشکده دامپزشکی آمل ابراز امیدواری کرد وبا پیگیری های انجام شده مقدمات تشکیل دانشکده جامع دولتی آمل فراهم شود.

10 thoughts on “طاهایی: زمین طرح دانشگاه دولتی آمل تعیین تکلیف شود”
  1. با سلام : امیدواریم طرح قطعی شدن دانشگاه دولتی در آمل بنام دانشگاه جامع دامپزشکی هر چه زودتر تحقق یابد ، چون این شهر هم از لحاظ علمی شهری نخبه پرور بوده و هم از لحاظ جغرافیایی برای شکل گرفتن چنین دانشگاهی استطاعت لازم را دارد، اما با این وجود ، هنوز این شهر با داشتن اینهمه رجال علمی و سیاسی در سطح کشور از داشتن یک دانشگاه دولتی محروم است. واقعاً بسی جای تاسف است.

  2. اگر از مصوبات دور اول بود پس چرا تا به حال پیگیری نشد ؟؟ در حالیکه فرمانداری از اجرای صد درصدی مصوبات دور اول حرف میزند؟
    چه دست هایی پشت پرده است که مانع ایجاد دانشگاه در آمل علمی است؟
    با توجه به موقعیت استراتژیک آمل، این شهر ظرفیت ایجاد دانشگاه های بین المللی را دارد
    دانشگاه بهتر است در خارج از شهر و در وسعت زیاد تدارک دیده شود تا جای گسترش در آینده را داشته باشد.

  3. توحید, در بهمن ۲۵م, ۱۳۹۰ ۳:۲۹ ب.ظ وضیعت:
    این دانشکده نیز از خدمات نماینده ارزشمند آمل بوده است

    دیحوت, در بهمن ۲۶م, ۱۳۹۰ ۹:۵۰ ق.ظ وضیعت:
    همین نماینده ارزشمند شما گفتندآوردن این دانشکده را برای آمل یکی از کارهای اشتباه خود دانستند آقای توحید.

  4. مسولین محترم شهرمان از این همه شور و شعف شهروندان عزیز آملی که از یک خبر به وجد آمدند و پیگیر موضوع هستند ، باید شرمسار باشند که چرا گام مثبتی در این خصوص بر نمی دارند .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ان شاالله با استاده از رهنمود حضرت آیت الله جوادی آملی مسولین به وظیفه واقعی خود که همانا خدمت رسانی به مردم وتامین خواسته های آنان هست ، عمل نمایند.

  5. آیت‌الله جوادی آملی مجددا بر وجود دانشگاه جامع دولتی در آمل تاکید کرد
    هراز نیوز : آیت‌الله عبدالله جوادی آملی که در طلیعه سال جاری در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آمل بر لزوم راه‌اندازی دانشگاه جامع دولتی در آمل تاکید داشتند مجددا در دیدار رئیس، کارکنان و دانشجویان دانشکده دامپزشکی آمل بر این نکته تاکید کردند .

    آیت‌الله عبدالله جوادی آملی در این دیدار اظهار داشت: همه ما مسئولیم که نعمت‌های الهی را شناسایی کنیم و از آن حداکثر بهره را ببریم.

    وی گفت: خداوند یکی از نعمت‌هایی را که به مردم یک سرزمین عطا کرده است، نعمت استعداد و نبوغ فکری است که به مردم شهر آمل نیز عطا کرده است.

    استاد برجسته حوزه علمیه تصریح کرد: آمل از شهرهای ممتازی بود که دارای نظامیه بوده است و خواجه نظام‌الملک در شهرهایی که استعداد و نبوغ بود، نظامیه تأسیس می‌کرد.

    وی اظهار داشت: شخصیت‌های جهانی که از شهر آمل برخواسته‌اند از دانشمندان شاخص جهانی است.

    آیت‌الله جوادی آملی با بیان اینکه ادامه تحصیل در سایر شهرها برای خانواده‌ها و فرزندانشان مشکلاتی دارد، تصریح کرد: این مشکلات مانع شکوفا شدن استعدادها می‌شود برای همین وجود دانشگاه جامع دولتی برای شهر ضروری است.

    در ابتدای این دیدار، اکبر حاجی‌زاده رئیس دانشکده دامپزشکی آمل در گزارشی روند شکل‌گیری دانشکده دامپزشکی و وضعیت دانشگاه جامع دولتی آمل را تشریح کرد.فارس

  6. مدیریت محترم سایت هراز نیوز
    با سلام
    لطفاً در خصوص موانع ایجاد دانشگاه جامع دولتی در شهر آمل نظر سنجی و نتایج آن را به مسئولین منعکس نمائید.
    با تشکر

  7. امتیاز هایی که به نام شهر آمل از دولت گرفته شد و به شهرهای دیگر واگذار شد داستان تلخی دارد و نشان از کم همتی مسئولین. امیدواریم این داستان سرانجام خوبی داشته باشد.

  8. مدیریت محترم سایت هراز
    خدمت شما و همکاران محترمتان عرض سلام و خسته نباشید عرض می کنم.
    به عنوان یک شهروند آملی از این خبر بسیار خوشحال شدم و امیدوارم با پشتکار رسانه ای شما عزیزان فرهیخته این مطلب فقط در حد یک خبر باقی نماند. پیگیر باشید تا ان شاء الله خبرهای خوب دیگری هم برای مردم آمل داشته باشید.
    سربلند و پیروز باشید.

  9. مدیریت محترم سایت هراز
    خدمت شما و همکاران محترمتان عرض سلام و خسته نباشید عرض می کنم.
    به عنوان یک شهروند آملی از این خبر بسیار خوشحال شدم و امیدوارم با پشتکار رسانه ای شما عزیزان فرهیخته این مطلب فقط در حد یک خبر باقی نماند. پیگیر باشید تا ان شاء الله خبرهای خوب دیگری هم برای مردم آمل داشته باشید.
    سربلند و پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *