انهدام باند سارقان موتورسيکلت در شهرستان بهشهر

فرمانده انتظامي شهرستان”بهشهر”، از انهدام باند سارقان موتورسيکلت و کشف چهار فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ”محمدولي مرادي” با اعلام اين خبر افزود: ماموران انتظامي اين فرماندهي در پي وقوع چندين فقره سرقت در سطح حوزه استحفاظي مراتب را با هدف شناسايي و دستگيري سارقان در دستور کار خود قرار دادند.وي افزود:ماموران با تلاش بي وقفه و شبانه روزي سه متهم به سرقت از سارقان حرفه اي موتورسيکلت را شناسايي و دستگير کردند.

سرهنگ “مرادي” تصريح کرد: متهمان پس از دستگيري در تحقيقات وبازجويي هاي فني پليس،ابتداء منکر هرگونه ارتکاب جرمي شدند اما با ارائه شواهد و قرائن لب به اعتراف گشودند و به چهار سرقت موتورسيکلت اعتراف کردند.فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر، خاطر نشان کرد:متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

کشف هزار و 500 قلم کالاي قاچاق به ارزش 50 ميليون ريال در سيمرغ

فرمانده انتظامي شهرستان”سيمرغ”، از کشف يک هزار و 500 قلم انواع اجناس آرايشي با مارک هاي خارجي و قاچاق به ارزش 50 ميليون ريال خبر داد .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرگرد”محمد راعي خناري” با اعلام اين خبر، افزود: ماموران انتظامي اين فرماندهي در اجراي طرح ايست و بازرسي در سطح حوزه استحفاظي در محور”جويبار- سيمرغ” به يك دستگاه خودرو سواري پژو آردي مظنون شدند و اين خودرو را متوقف کردند. وي گفت: ماموران با متوقف کردن اين خودرو در بازرسي از آن موفق شدند، بيش از يک هزار و 500 قلم انواع اجناس آرايشي با مارك هاي مختلف خارجي به ارزش 50 ميليون ريال را که خارج از شبكه و به صورت قاچاق در حال حمل بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان سيمرغ، افزود:ماموران در اين ارتباط دومتهم به قاچاق کالا به نام هاي” ي ف” و “الف ف” هر دو ساكن يکي از استان هاي غربي کشور را دستگير کردند. متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدندو  خودرو آنان توقيف شد.

نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري : مردم با پليس در مقابله با پديده بدحجابي همکاري کنند

امام جمعه شهرستان “قائم شهر” و نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري بر همکاري مردم با پليس در مقابله با بدحجابي تاکيد کرد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، ” آيت الله معلمي جويباري” در خطبه دوم نماز جمعه اين شهر، ضمن تقدير از عملکرد پليس، حمايت خود را از نيروي انتظامي در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و اخلاقي و مقابله با بدحجابي اعلام کرد. وي اظهار داشت: امنيت، پايه و اساس همه فعاليت هاي اجتماعي و اقتصادي است و مردم نيروي انتظامي را پناهگاه و مامن خود مي دانند، چرا که پيشرفت و توسعه در سايه امنيت و آسايش به وجود مي آيد.

آيت الله معلمي با اشاره به نقش حجاب در ايجاد امنيت اظهار داشت: بدحجابي از نقشه هاي شوم آمريکا و استکبار جهاني است تا با ترويج بي بندوباري و نفوذ فرهنگي، هويت ايراني اسلامي را از مردم بگيرد. نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري بدحجابي و حضور افراد بدحجاب در انظار عمومي را به نوعي تضييع حقوق ديگران و تجاوز به حقوق شهروندي برشمرد و افزود: با رعايت حجاب و پوشش مناسب بايد نظم و انضباط اجتماعي را در جامعه نهادينه کرد. امام جمعه شهرستان قائم شهر بر همکاري مردم با پليس در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و اخلاقي و مقابله با بدحجابي تاکيد کرد و افزود: بر همگان لازم است تا نيروي انتظامي را در اجراي فريضه الهي امر به معروف و نهي از منکر ياري کنند تا نظم و امنيت، آسايش و آرامش در جامعه حکم فرما شود.# 

کشف کارگاه توليد لنت ترمزهاي تقلبي در شهرستان نور

فرمانده انتظامي شهرستان”نور”، از کشف کارگاه توليد لنت ترمزهاي تقلبي و کشف دو هزار و 800 لنت تاريخ مصرف گذشته خبر داد.

سرهنگ”علي اوسط گرجي پور” در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي کسب خبري مبني بر توليد لنت ترمزهاي تقلبي در يک کارگاه روستايي ،ماموران پليس امنيت عمومي اين فرماندهي، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وي ،افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي متوجه شدند، فردي به نام”وحيد- و” با اجاره دو باب انبار سوله و دپوي مقادير زيادي لنت ترمز کاميون تاريخ مصرف گذشته، پس از انجام يکي سري اقدامات فني، لنت هاي مورد نظر را به شکل لنت ترمز خودروهاي سبک تغيير داده و در بازار به فروش مي رساند.

سرهنگ گرجي گفت: ماموران با هماهنگي قضائي در بازرسي از اين واحد صنفي موفق شدند، بيش از دو هزار و 800 لنت ترمز تاريخ مصرف گذشته را کشف کنند و اين واحد صنفي را پلمپ کردند.وي ادامه داد: در بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد اين ميزان کالا به صورت قاچاق از آن سوي مرزها وارد کشور شده است. فرمانده انتظامي شهرستان نور، گفت : قاچاق و توليد اجناس بي کيفيت جعلي ضربات مهلکي بر توليدات داخلي کشور  وارد خواهد کرد و با روح اقتصاد مقاومتي در تضاد مي باشد. #

دستگيري سارق داخل خودرو در سواحل دريا در ساري

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان”ساري” ، از شناسايي و دستگيري سارق داخل خودرو با 10 فقره سرقت و کشف اموال مسروقه در سواحل دريا خبر داد .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ” خليلي” با اعلام اين خبر افزود: در پي وقوع چندين فقره سرقت اشياء و لوازم داخل خودرو در در منطقه “خزرآباد” ساري، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامي خزرآباد قرار گرفت. وي تصريح کرد:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تقويت گشت هاي انتظامي در سواحل دريا موفق شدند، سارق داخل خودرو را حين سرقت از داخل يک دستگاه خودرو شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه اين فرد را دستگير کنند.

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان ساري،گفت: متهم در تحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس به 10 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد و در بازرسي از وي مقادير زيادي اموال مسروقه کشف شد.  سرهنگ خليلي در ادامه از شناسايي و دستگيري سارق موتور سيکلت و کشف سه دستگاه موتورسيکلت از اين فرد خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

ارائه خدمات مشاوره اي پليس در طرح هاي سالم سازي دريا

فرمانده انتظامي استان، از اقدام ويژه معاونت اجتماعي در راه اندازي دفاتر ارائه خدمات مشاوره اي پليس به شهروندان و مسافران در طرح هاي سالم سازي دريا خبر داد.

سردار”سيد محمود ميرفيضي” در گفت وگو  با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: به منظور ارائه خدمات تخصصي مشاوره اي خانواده، خدمات روان شناختي و مددکاري اجتماعي به مسافران و شهروندان در طول ايام تابستان، معاونت اجتماعي اين فرماندهي به صورت ويژه اقدام به راه اندازي دفاتر مشاوره و مددکاري در چند طرح سالم سازي دريا کرد. فرمانده انتظامي استان مازندران، از به کارگيري کارشناسان مرکز مشاوره آرامش و مددکاران اجتماعي کلانتري ها در اين طرح خبر داد و افزود: اين طرح به صورت پايلوت در سواحل  شهرستان هاي”ساري، بابلسر و چالوس” که برابر آمارها بيشترين جذب مسافر و گردشگر را دارد، اجرايي شد و در ديگر طرح هاي سالم سازي دريا نيز اجرايي خواهد شد.

سردار ميرفيضي يکي از اهداف مهم اين طرح را علاوه بر ارائه خدمات مشاوره اي، ارتباط و تعامل دو سويه با مردم و معرفي مراکز مشاوره پليس برشمرد و افزود:  تعامل موثر و مستمر با مردم در تفرجگاهها و ارائه خدمات تخصصي مشاوره اي ويژه به مسافرين در سواحل دريا از جمله اهداف اين طرح مي باشد.

فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به اينکه در طول سه ماهه نخست امسال بيش از سه هزار و 40 پرونده با موضوعات مختلف اختلافات خانوادگي به مراکز مشاوره و مددکاري اجتماعي کلانتري ها ارجاع شد، افزود: با تلاش کارشناسان اين مراکز، 72 درصد پرونده هاي ارجاعي مصالحه و سازش شد که اين ميزان رشد در کاهش پرونده هاي قضائي نقش عمده اي داشته است.

فرمانده انتظامي مازندران با بيان اينکه يکي از ماموريت هاي مهم مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعي اين فرماندهي، ارائه آموزش همگاني در ارتباط با مهارت هاي زندگي در قالب طرح مشاوره فعال است، اذعان داشت: بيش از 50 جلسه آموزشي در مدارس و مساجد با حضور کارشناسان روانشناسي و مشاوره و مددکاري برگزار شد که در اين جلسات بيش از دو هزار و 300 نفر از اقشار مختلف جامعه تحت آموزش قرار گرفتند. سردار ميرفيضي به اقدامات مرکز مشاوره آرامش در راستاي طرح افزايش ازدواج و کاهش آمار طلاق در جامعه هدف اشاره کرد و اظهار کرد: در سه ماهه اول سال 1395 به چهار هزار و 280 نفر از زوج هاي جوان در سطح استان مشاوره قبل از ازدواج از سوي مرکز مشاوره آرامش ارائه شد.

1 کشته و 2مصدوم در سانحه رانندگي در شهرستان نور

براثر برخورد دو دستگاه خودرو سواري در شهرستان ” نور “، يکي از سرنشينان خودرو پژو جان باخت و سه سرنشين ديگر خودرو مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، در پي کسب خبري در ساعت 17 و 56 دقيقه روز گذشته 25 تيرماه از مرکز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان نور، مبني بر وقوع حادثه رانندگي منجر به فوت،ماموران پاسگاه انتظامي “بنفشه ده”، سريعاً به محل حادثه عزيمت کردند.ماموران باحضور در محل حادثه در بررسي هاي اوليه دريافتند، يک دستگاه خودرو مدل فاو سفيد رنگ با يک دستگاه خودرو سواري پژو 405 مشکي رنگ با سه نفر سرنشين برخورد کرد.

بر اثر اين سانحه سه نفر از سرنشينان خودرو سواري پژو 405 به شدت مصدوم شدند و با حضور عوامل اورژانس به بيمارستان 17 شهريور شهرستان آمل منتقل شدند که با توجه به تلاش پزشکان يکي از مصدومان حادثه مردي 32 ساله از سرنشينان خودور پژو 405 به علت شدت صدمات وارده در بيمارستان فوت کرد.در همين ارتباط در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان آمل، مبني بر وقوع تصادف منجر به فوت در روستاي”علي آباد”، ماموران انتظامي پاسگاه “دابودشت” سريعاً به محل حادثه عزيمت کردند. ماموران با حضور در محل حادثه در بررسي هاي اوليه دريافتند، عابر پياده زني به نام ” س- ح” در حال تردد در محور اصلي خيابان با يک دستگاه خودر پژو پارس برخورد کرد و به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد. علت تامه تصادف از سوي کارشناسان پليس راه در دست بررسي است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *