هراز نیوز :در پي اظهار نظري مبني براينكه فردي به عنوان سرليست جبهه متحد اصولگرايان انتخاب شده است، روابط عمومي جبهه متحد با صدور اطلاعيه اي اين خبر را تكذيب و اعلام كرد: اظهار نظر اخير نظر شخصي بوده است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان، متن اطلاعيه روابط عمومي جبهه متحد اصولگرايان به اين شرح است:

همانطور كه پيش از اين حضرت آيت الله مهدوي كني و اعضاي شوراي مركزي اعلام كرده اند، امشب در جلسه شوراي مركزي جبهه متحد اصولگرايان در مورد سرليست جبهه متحد در تهران تصميم گيري خواهد شد؛ لذا هرگونه اظهار نظري در اين مورد اظهار نظر شخصي باید تلقی شود.

لازم به ذكر است در جلسات‌ گذشته، که برای نهایی شدن فهرست جبهه متحداصولگرایان در تهران برگزار شد، تاکنون هیچ بحثی راجع به سرلیستی صورت نگرفته و جلسه امشب به اين موضوع اختصاص دارد. در عين حال كه پيش از اين هم اعلام شده بود، سرلیست هر فهرست انتخاباتی باید نشانه، علامت و مظهر تمام ارزشهای مورد قبول اعضای فهرست و پرچمی برای شناخت مردم نسبت به خطوط مشی ایجابی و سلبی آن فهرست باشد که درجبهه متحد اصولگرایان در تهران نیز همینگونه خواهد بود و همچنين فردي خواهد بود كه از پيشينه انقلابي و مقبوليت بالايي برخوردار بوده باشد.

در صورتي كه در جلسه امشب شوراي مركزي در مورد سرليستي جمع بندي صورت گيرد، موضوع از طريق سخنگو، رييس ستاد و پايگاه اطلاع رساني جبهه متحد اصولگرایان رسما اعلام خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *