سارقان کيف قاپ در شهرستان تنکابن زمين گير شدند

فرمانده انتظامي شهرستان “تنکابن”، از شناسايي و دستگيري سارقان کيف قاپ و کشف اموال مسروقه به ارزش 34 ميليون ريال خبر داد.

هراز نو  سرهنگ”کيومرث ابراهيمي” فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن با اعلام اين خبر افزود: ماموران انتظامي کلانتري 11 اين فرماندهي در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110مبني بر وقوع کيف قاپي در يکي از خيابان هاي شهر، سريعاً وارد عمل شده و به محل حادثه عزيمت کردند.

وي افزود:ماموران با حضور در محل حادثه در بررسي هاي اوليه دريافتند، دو سارق کيف قاپ با استفاده از يک دستگاه موتورسيکلت کيف دستي مردي حاوي پول نقد و چک به ارزش 34 ميليون ريال را سرقت کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن خاطر نشان کرد:ماموران با انجام تحقيقات از مالباخته با دريافت مشخصات سارقان کيف قاپ، اقدامات اطلاعاتي و فني را براي شناسايي و دستگيري سارقان در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ ابراهيمي خاطر نشان کرد:ماموران در ادامه با شناسايي مخفيگاه متهمان با هماهنگي قضائي در عملياتي غافلگيرانه متهمان را دستگير کردند و اموال مسروقه را کشف کردند.

متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

کشف 4 کيلو گرم انواع موادمخدر از سوداگران مرگ در قائم شهر

هراز نو:  فرمانده انتظامي شهرستان “قائم شهر”، از شناسايي و دستگيري چهار متهم به موادمخدر و کشف بيش از چهار کيلو و 500 گرم انواع موادمخدر خبر داد.

سرهنگ”محمدعلي اتباع طبري” در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر افزود:در راستاي مقابله بي امان با سوداگران مرگ در پي کسب خبري مبني بر فعاليت افرادي در امر تهيه وتوزيع موادمخدر در سطح وسيع در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وي تصريح کرد:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي، متهمان به موادمخدر را در يکي از مناطق روستايي حومه اين شهرستان شناسايي کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر، خاطر نشان کرد: ماموران در ادامه با هماهنگي قضائي در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه موفق شدند، ضمن دستگيري چهار متهم به موادمخدر، در بازرسي از محل فعاليت اين افراد 565 سه کيلو و840 گرم حشيش را به همراه 562 گرم شيشه و 50 گرم ترياک کشف کنند.

سرهنگ طبري گفت: متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

 

توقيف خودرو سرقتي در عمليات ضربتي پليس بابل

هراز نو: ماموران يگان امداد فرماندهي انتظامي شهرستان”بابل”، در عملياتي ضربتي با متوقف کردن يک دستگاه خودرو سرقتي، سارق خودرو را دستگير کردند.

در ساعت 6 و  44 دقيقه صبح روز گذشته عوامل گشت انتظامي شهرستان بابل، حين انجام ماموريت و گشت زني در يکي از مناطق مسکوني اين شهر، به يک دستگاه خودرو سواري پيکان مظنون شدند.

ماموران در ادامه با استعلام از مرکز دريافتند، خودرو داراي سابقه سرقت است و با دريافت اين اطلاعات سريعاً وارد عمل شده و براي متوقف کردن خودرو دستور ايست صادر کردند.

راننده خودرو که با مشاهده ماموران بر سرعت خودرو افزوده و قصد فرار از صحنه را داشت با عکس العمل سريع و غافلگيرانه ماموران پليس مواجه شد و خود را در محاصره پليس گرفتار ديد.

براساس اين گزارش، سارق خودرو با به جا گذاشتن خودروي سرقتي اقدام به فرار کرد که در ادامه ماموران پليس اين فرد را قبل از هرگونه اقدامي دستگير کردند.

متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *