هراز نیوز سخنگوی جبهه اصولگرایان استان مازندران لیست نهایی جبهه متحد در استان را به شرح ذیل اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: لیست جبهه اصولگرایان مازندران برای انتخابات مجلس نهایی شد

 

رامسر و تنکابن: غلامرضا مشایخی

نوشهر و چالوس: حجت‌الاسلام عبدالغفار آل‌حبیب

نور و محمود‌آباد: عبدالوحید فیاضی

بابلسر و فریدونکنار: مقداد نجف‌نژاد

آمل: رضا حاجی‌پور

بابل: حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری و عابدین مومنی

قائمشهر، جویبار و سوادکوه: قربانعلی نعمت‌زاده و سید علی ادیانی‌راد

ساری و میاندرود: منصورعلی زارعی و محمد دامادی

بهشهر، نکا و گلوگاه: احمد مقیمی

21 thoughts on “لیست جبهه اصولگرایان استان مازندران”
  1. می بینم که یوسفیان شما نابود شده و اسمی از او نیست

  2. قرار نگرفتن سردار نانوا کناری و علی کریمی فیروزجایی و ناطق نوری موجب تعجب و تاسفه

  3. احسنت به جبهه متحد با این انتخابش علی الخصوص حاجی فیاضی که از همین حالا هم میشه گفت نماینده نور و محموآباد در مجلسه

  4. من تا این لحظه هیچ شناختی نسیت به آقای نانواکناری یا کریمی نداشتم ولی وقتی می بینم یک نفر اسم اونها رو در کنار احمد ناطق میاره خاطر جمع می شم که اونها هم آدمهای بدی هستند!!!

  5. حاجی پور به کوری چشم امثال تورنگ که پشت جبهه بودن و بیخود برا خودشون مدرک سازی کردن ؛ به مجلس میره
    حاجی پوری که در 2 عملیات بزرگ و خونین کربلای 4 و 5 در خز مقدم جبهه شلمچه خالصانه جانش را بر کف دست قرار داد
    (( و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین ))

  6. درود بر افشاگر- تورنگ کارش تمومه داره دست و پا میزنه- با 3 تا سوال تو میتینگ هاش کارشو می سازم- البته انقدر ضعیف و بی جرات و عشق میزه که بعید می دونم برا مردم حرف بزنه- فقط دنبال کارای پشت پرده است اما قافل از اینکه درک مردم بالا رفته و با 8 سال قبل فرق میکنه ،

  7. مهمترین دلیل اتفاق نظر کلیه جبهه ها و گروههای اصولگرا بر دکتر نعمت زاده بخاطر حسن شهرت وی به سلامت نفس و دانش بالای فنی و اقتصادی است 26 اذرمراسم تجلیل از وی با حضور رئیس جمهور و جمعی از وزرا و روسای دانشگاههای کشور در سالن همایش های صدا و سیما برگزار و از آخرین ابتکارات و دست آوردهای علمی اش رونمایی شد. شاخص های علمی وی در زمینه اقتصاد و کشاورزی در بین کاندیداهای مازندران بی سابقه استادیانی و علیپور نیز گزینه های مطرح این طیف می باشند7

  8. برادر بسیجی نما اول سلام دوم بخشدار یکی از بخشهای دماوند که بالاترین پست اداری سنوات خدمتش بخشداری رودهنه آیا حرفی برای گفتن در مجلس دارد. سیصد میلیون جناب مشائی را هنوز خرج تبلیغات کرده یا براش چیزی نمانده که از آقای مشائی و اطرافیانش دوباره براش حواله کنند.پسر برو رقیب حاجی پور را جای دیگه پیدا کن حاجی پور مال این حرفها نیست که رقیبش را فرد توانمند و معاون وزیر با سابقه نمایندگی مجلس جناب مهندس رزمنده دلاور جانباز معزز حاج عنایت اله تورنگ بداند.

  9. آقا مجید شما که با یه کامنت خودتو نشون دادی . مهندس تورنگت هم به همین اندازه ذلیله،با دو تا سوال وا می ده. یه بار حرفاتو مرور کن ببین چقدر تهمت می زنی-آخه داداش من شما چطور به اطلاعات مشایی دست پیدا کردی که اینقدر بی اساس حرف میزنی ،مگر اینکه از خودشون باشی. و این رو بدون جبهه اصولگراها که آقای حاجی پور رو انتخاب کرده ،ریشه دار ترین احزاب سیاسی و اسلامی ایران رو تو خودش داره. در ضمن شاخصه های بسیج و بسیجی رو توضیح بده تا ما هم بدونیم.

  10. حاجي پور اگه قدرت داشت اين هشت سالي كه هر شب خواب نشستن بر كرسي مجلس را مي بيند پيشرفت مي كرد لااقل فرماندار يكي از شهرهاي دور افتاده مي شد نه هنوز كه بخشدار قصبات دماونده.فكر جناح اصولگرايي نباش فكر پيشبرد اهداف مشائي باشيد.

  11. لطفا بهم احترام بذارین تورنگ ویوسفیان بهترن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *