هراز نیوز – سرویس سیاسی   –  وقتی روز پنج شنبه محمداسماعیل امام‏زاده عضو جبهه متحد اصولگرایان استان مازندران در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان گفت :که خیمه ای واحد از همه جریان های اصولگرایی در استان شکل خواهیم داد و  در راستای شکل گیری وحدت میان همه جریان های اصولگرا در استان گام های بلندی بر داشته ایم و تمام این حرکت ها در جهت ایجاد مجلسی بر اساس آموزه های اسلام ناب است. همه اصولگرایان منتظر انتشار لیستی وحدت آفرین با در نظر گرفتن همه زوایای اصولگرایی به دور از انحصار سیاسی خواهیم بود.
وی همچنین در مورد لزوم شکل گیری وحدت در استان بیان داشت: در راستای شکل گیری وحدت میان همه جریان های اصولگرا در استان گام های بلندی بر داشته ایم و تمام این حرکت ها در جهت ایجاد مجلسی بر اساس آموزه های اسلام ناب است. 

امام زاده ادامه داد: بر همین اساس برای کمک به مردم در جهت انتخاب اصلح نیاز به تمرکز همه گروههای اصولگرا داریم و با توجه به بصیرت بالای مردم استان مازندران، می خواهیم از طریق ائتلاف جریان‏های اصولگرای استان، شرایطی را فراهم کنیم که ۱۲ چهره اصلح به مجلس راه یابند.

وی همچنین در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر «چگونگی آرایش سیاسی سایر جریانها در استان» بیان داشت: ماههاست که جریان های فتنه و انحراف حرکت هایی را در استان آغاز کرده اند. یکی از موانع انتخاب اصلح در استان نیز همین فعالیت های دو جریان فتنه و انحراف است. چرا که با فعالیت های دامن گیر آنها تمام کاندیداها و حتی نیروهای ارزشی در لبه اتهام افکار عمومی در استان قرار کرفته اند. استراتژی این دو جریان این است که آشکار عمل نمی کنند و در سایه گام بر می دارند.

اما دیری نپایید که صبح امروز خبر گزاری ها لیستی را در خروجی خود قرار دادند که تعجب همگان بویژه بسياري از كانديداهاي استان و از جمله امضاء كنندگان منشور اصولگرايي جمعه قبل را بر انگیخت و آن را غير واقعي و تنها پیشنهادی خواندند.
این موج تعجب و سردرگمی چند ساعت بعد تشدید شد وقتی که هنوز چند ساعتی از انتشار لیست  جنجالی در رسانه های استان مازندران نگذشته  بود ،شاهد تناقضی اشکار بین مسئولان تهران و مازندران شدیم .
امروزپس از انتشار  اسامی  نامزدهای  جبهه متحد اصولگرایان درمازندران  نام رضا حاجی پور در  حوزه انتخابیه آمل تعجب اکثر فعالان سیاسی را در این شهر برانگیخت جدا از سابقه عزت اله یوسفیان ملا در جریان اصولگرایی ، هنوز چند روز از انتشار عکسهای عنایت اله تورنگ در جمع اصولگر ایان و امضا علی میرزایی از منشور و میثاق نامه این جریان نگذشته بود  که نام رضا حاجی پور در لیست جبهه متحد اصولگرایان منتشر شد ،
اما این  پایان کار نبود ساعتی پیش از انتشار این مطلب سایت رسمی جبهه متحد اصولگرایان مصاحبه ای  خواندنی از عنایت اله تورنگ منتشر کرد با این عنوان :
جریان انحرافی مهم ترین آفت انقلاب اسلامی است
تورنگ در این گفتگو که در صفحه اصلی ارگان رسمی جبهه متحد اصولگرایان منتشر شده  ،تلویحا به جریان انحرافی اشاره می کند اگر چه او از کسی نام نمی برد ولی تقریبا همه می دانند که منظور او به چه کسی بوده است .
گفتنی است :این تعجیل و عدم هماهنگی در انتشار لیست بین مسئولان مازندران با مسئولان جبهه متحد اصولگرایان در تهران محدود به حوزه انتخابیه آمل نمی شود و در شهر های دیگر استان نیز این تناقض به وضوح مشاهده می شود .
29 thoughts on “تناقض آشکار در لیست جبهه متحد اصولگرایان مازندران و تهران +عکس”
  1. عده اي که رو به كعبه داشتند، امروز رو به بتكده ها دارند؛

  2. به نظر من حاجی پور در حد نمایندگی مجلس نیست شهردار بشه بهتر

  3. مرجان خانوم ، حد مجلس رو برا ما تشریح فرمایند.

  4. با توجه به ردصلاحیت حسینی و علیپور بدلیل نداشتن مدرک فوق لیسانس رقابت اصلی این دوره از انتخابات بین آقایان اکبری. ادیانی و دکتر نعمت زاده خواهد بود. شایعه سنگین رایزنی های ادیانی برای خارج کردن همشهری خود حسینی از گردونه انتخابات و همچنین هزینه های بسیار زیاد تبلیغات، انتشار دهها هزار جلدی و توزیع کتاب آسیب شناسی انتخابات کارش را کمی دشوار کرده است. پاشنه آشیل اکبری هم نساجی است طلوع صنعت غروب بیکاری وعده او در دوره قبل بود که تاکنون محقق نشده گرچه بیش از ادیانی در جهت احیای آن تلاش کرده است.دکتر نعمت زاده نیز اگرچه دور هفتم با کمترین هزینه و بدون نصب پوستر وارد مجلس شد اما تحقق خواسته های مردم کاری است بس دشوار

  5. این دوست محترمی که خودشون رو بسیجی و فوق لیسانس کشاورزی معرفی کردن یا در عناوینشون اغراق شده یا متاسفانه چشماشون رو به روی حقیقت بستن. بنده چندین نوبت با آقای حاجی پور گفتگو کردم و به چند دلیل ایشون رو در حد نمایندگی حتی از شهرهای کوچکتر هم نمیدونم. اولا ایشون به هیچ عنوان بیان مناسبی ندارن و در صورت سخنرانی و یا مناظره آراء زیادی از دست خواهند داد.دوما ایشون انگار به خود زحمت خواندن شرح وظایف نماینده مجلس رو ندادن وگرنه کدام انسان عاقلی به صرف کسب رای به خانه روستاییان رفته و به همه آنها وعده و وعید انجام کارهای شخصیشان را میدهد؟! یا ایشان کاملا از مرحله پرت است یا دروغگو.سوما ایشان به پشتوانه کدام منبا مالی در هر هیات و مسجد و … که میروند کمک های مالی بعضا میلیونی مینمایند و آنهم به مدت حدود 1سال؟ نکند شما هم از حامیان مالی ایشان هستید و شایدم شایعات چندان کذب نبوده و منابعی از جریان های خاص نزدیک به دفتر دولت به جیب مبارکشان سرازیر گشته است؟! وگرنه مگر غیر از این است که حاجی پور تنها کارمندی است همچون دیگر کارمندان؟ تمامی اینها جدای موردی است که از ایشان در جشن خرمن دیدم و آنجا افسوس خوردم که چنین انسان دور از ادب و عفت کلامی قصد کاندیداتوری در شهرم را دارد. با عرض پوزش به دلیل زننده بودن کلام بیان شده از سوی آقای حاجی پور از بازگو کردن آن عاجزم اما چند رئیس و مسئول شهری شاهد این برخورد دور از شان انسانی وی بوده اند.

  6. با سلام خدمت دست اندر کاران گروه خبری هراز نیوز آمل – خواهشمند است در پاسخ به دوست خوبمون آقا نادر مطالب ذیل درج گردد .در مورد اظهارات مردم نور و محمودآباد راجع به آقای ناطق نوری ، بهترین مرجع آرای مردم می باشد که الحمدلله در این چند دوره به نفع ایشان بوده است . اگر انصاف داشته باشیم ،یک فرد مثل آقای ناطق با این سابقه ، یک نخبه به تمام معنا می باشد . برای یک آدم تیزهوش و نخبه داشتن امکانات یک زندگی مناسب عجیب نیست . ایشان با آن سبقه انقلابی که استارت آن قبل از 15 خرداد 42 زده شده است اصولگرا نیست آنوقت جناب فیاضی که از سینه چاکان آقای خاتمی در دوران اصلاحات بودند اصولگرایند ؟ تفاوت محتوای نشریه سوردار به مدیر مسئولی آقای فیاضی در زمان آقایان خاتمی و احمدی نژاد نشانه اصولگرایی ایشان است ؟ رد صلاحیت ایشان به دلایل مختلف ( به علت عدم پرده دری از بیان ریز آن خودداری میکنم ) علت اصولگرایی است ؟ اختصاص 60 درصد سهمیه استخدامی آموزش پرورش مازندران به شهرستان محمودآباد برای رضای خدا بوده است ؟علی اکبر ناطق ،ساعاتی پس از انتخابات و اطلاع از شکست در آن ، طی پیام تبریکی برای رقیب آرزوی موفقیت میکنند . این اصولگرایی است یا حرکت جناب موسوی و هوادارانش ؟ پیش آمده که گاهی جناب ناطق به همراه دو پسرش همزمان در جبهه ها بودند اما شایسته نمیدانند آنرا در بوق و کرنا کنند .راجع به درج نام جناب فیاضی در لیست اصولگرایان مازندران ، نکات ذیل جهت تنویر افکار عمومی به عرض میرسد : دفتر جبهه اصولگرایان در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد، آقایان ناطق و دکتر یزدانی را جهت انتخاب یک نفر،به تشکیلات استانی معرفی میکند و افراد ذکر شده میثاق نامه را امضاء میکنند . امتیاز آقای ناطق بیش از 1000 و امتیاز آقای یزدانی 520 امتاز بوده است . در عین تعجب همگان با فشار برخی ها ، آقای امینی نام آقای فیاضی رد صلاحیت شده ای که حتی از سوی دفتر جبهه متحد حوزه انتخابیه به تشکیلات استانی اعلام هم نشده بود را بعنوان منتخب استانی جبهه اعلام میکند و از آنجا که بسیار واضح است این تخلف دوستان جبهه متحد در استان از سوی مرکز رد خواهد شد ، جریان فشار و چانه زنی آقای ناطق را به شکل گسترده ای مطرح نمودند تا پس از اعلام نظر قطعی و قرار گرفتن نام آقای ناطق در لیست جبهه متحد اصولگرایان ، به اصطلاح مظلوم نمایی کنند . من به این موضوع قائلم که مردم بهترین داورند و هر کسی را که انتخاب کنند نماینده همه مردم هست و قطعا همه ما به نظر ولی نعمتان واقعی خود گردن خواهیم نهاد . یا حق

  7. به نظرم انتخاب آقای فیاضی از نور و محمودآباد بهترین گزینه بود.فردی که در دل فتنه از ولایت و رهبری حمایت میکرد.

  8. دین اسلام می فرمایداگرکسی خلاف یاحرامی رامرتکب بشودودیگری درعدم حضور وی با آبرویش بازی کند غیبت است وحرام.الغیبه و اشدومن الزنا.اگرآن شخص خلاف یاگناهی رامرتکب نشده باشدودیگری درغیابش به اونسبت دهد تهمت است وحرام. حالاکسی که دراجتماعات بزرگ یاغیبت میکند ویاتهمت میزندواقعااصولگراست.حاج اقای ناطق همیشه میفرمایندهیچوقت برای دفاع ازمن یادیگری آخرت خودرابه خطرنیندازیدوخدای نخواسته باآبروی کسی بازی نکنیدکه من راضی نیستم .

  9. ببینید دوستان این انقلاب الکی 33 ساله نشده که شما بخواهید بیخودی تنش ایجاد بکنید و نماینده ها رو زیرسوال ببرید.ما به همه احترام می گذاریم و علی الخصوص به همه ی نیروهایی که انشاالله انقلابی هستند و واقعاً پیرو خط ولایت هستند.
    اینجا میدون رقابته و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری طبیعی هست که فضای بحث آزاد باشه که به نوعی خودش کرسی آزاد اندیشی هست. ولی تخریب نباید در اون باشه چون همه این دوستان برای ما مردم آمل زخمت کشیدند و این که ما مثلا ظاهر یک سری از امور رو مورد نقد قرار میدیم شاید منصفانه نباشه و به نظر من کاندید مجلس بودن رو نمیشه از ظاهر آدم ها فهمید.این حرکت بعضی از ما آملی ها داره طایفه بازی ها رو علم میکنه که بهتون بگم به نفع هیچکس نیست.(جنگل که آتیش بگیره خشک وتر با هم میسوزه)
    همه ی این دوستانی که اومدن وسط این میدون خوب میدونن که این دوره دیگه از اون دوره های قبل نیست که بخوان اشتباهات قبلشون رو تکرار کنند.چون به شدت تحت رصد مردم بودند وهستند.پس دلیلی نداره که بخوان از این به بعد تو این ایام باقی مونده محافظه کاری هاشون رو به رخ هم بکشند. وبگن ما اینجوری کردیم و شما اونجوری بودی و فلانی انحرافی هست و یا فلانی از دیدار با مردم فراری بود ویکی اصلاً معتاد یا دزد بوده و…..اصلاً به این چیزا توجه نکنید.به قول فرمایش حضرت آقا ملاک حال فعلی افراد هست.(آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است)
    آخر حرفم اینه که یک کاندید علاوه بر نماینده شهر نماینده کشورش هم هست وباید فکر ساخت و آبادانی همه کشور باشه.
    به امید موفقیت تمام کاندیدای محترم.بهشون سفارش میکنم مطمئن باشید انشاالله که آقا امام زمان خودش در این مورد عنایتی می فرمایند و منتخبان ملت باید بتونن زمینه ظهور اون عزیز رو فراهم کنند.

  10. این دوست محترمی که خودشون رو امیر معرفی کردن یا در عناوینشون اغراق شده یا متاسفانه چشماشون رو به روی حقیقت بستن. بنده چندین نوبت با آقای تورنگ گفتگو کردم و به چند دلیل ایشون رو در حد نمایندگی حتی از شهرهای کوچکتر هم نمیدونم. اولا ایشون به هیچ عنوان بیان مناسبی ندارن و در صورت سخنرانی و یا مناظره آراء زیادی از دست خواهند داد.دوما ایشون انگار به خود زحمت خواندن شرح وظایف نماینده مجلس رو ندادن وگرنه کدام انسان عاقلی به صرف کسب رای به خانه روستاییان رفته و به همه آنها وعده و وعید انجام کارهای شخصیشان را میدهد؟! یا ایشان کاملا از مرحله پرت است یا دروغگو.سوما ایشان به پشتوانه کدام منبا مالی در هر هیات و مسجد و … که میروند کمک های مالی بعضا میلیونی مینمایند و آنهم به مدت حدود ۱سال؟ نکند شما هم از حامیان مالی ایشان هستید و شایدم شایعات چندان کذب نبوده و منابعی از جریان های خاص نزدیک به دفتر دولت به جیب مبارکشان سرازیر گشته است؟! وگرنه مگر غیر از این است که حاجی پور تنها کارمندی است همچون دیگر کارمندان؟ تمامی اینها جدای موردی است که از ایشان در جشن خرمن دیدم و آنجا افسوس خوردم که چنین انسان دور از ادب و عفت کلامی قصد کاندیداتوری در شهرم را دارد. با عرض پوزش به دلیل زننده بودن کلام بیان شده از سوی آقای تورنگ از بازگو کردن آن عاجزم اما چند رئیس و مسئول شهری شاهد این برخورد دور از شان انسانی وی بوده اند.

  11. خوب چند روز مشغول درس بودیم و بعضی دوستان دور برداشتن- آقا امیر موضع خودتون رو مشخص کنید تا ببینیم از کدوم جناحید- خدایی نکرده خودتون رو از نخبگان و سرمایه های سیاسی ،اصولگراهای مملکت که بالا تر نمی دونید. اتفاقا بنده هم شاهد ادب و متانت ایشان پس از توهین و افترای به ایشان در دوره قبل بودم و همین مرا به ایشان علاقه مند کرده، وگرنه ایشان هم می توانستند مثل بی ظرفیتهای سیاسی اقدام کنند، هرچند افرادی چون شما با زدن حرفهای دو پهلو و بی منطق جزو واقعیات شهرمون هستید ولی برادر ما حاجی پور این واقعیت را به حقیقت نزدیک خواهند کرد وعده ما حماسه 12

  12. درپاسخ به آقانادر.هفت بارمردم شریف نورومحمودآبادشماازپیروجوان ،باسوادوبیسواد،دانش آموزودانشجو،معلم واستاد،فقیروغنی وبالاخره عقل عمومی وخردجمعی آقای ناطق نوری راراانتخاب نمودند.آیاخدای نخواسته به خردجمعی نسل اول ودوم ونسل سوم انقلاب وانتخاب شان شک دارید که اینچنین به بزرگان خود می تازید؟.تغییردرهرزمان ومکان اشکالی نداردولی تخریب چرا؟همه ملتهای بافرهنگ وادب برای سرمایه های ملی وبزرگان خودارزش قایل می شوندوآنهارابه پله ای بالاترسوق میدهندسپس خودجای آنان قرارمی گیرند.تخریب مرضی خداوندمتعال نیست.عطرآنست که خودببویدنه که عطاربگوید

  13. حاجی پور بازم دوم میشه و این یوسفیان ملا هست که انتصاب میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *