ولی اوج انتقادات از این ترکیب در حوزه بابلسر و فریدونکنار است . جایی که به گواهی اکثر گزارشات و نظرسنجی ها سردار نانواکناری که سالها در سنگرهای مختلف جهادی به دفاع از اصول نظام پرداخته بود و رای بالایی چه در حوزه بابلسر و چه در زادگاهش فریدونکنار دارد حالا در برابر رقیب نام آشنای خود خط خورده و این مقداد پر حاشیه است که نام خود را بر لیست اصولگرایان میبیند.

 

“مازندرانيها” نوشت :هنوز ساعاتي از خبر صبح امروز سايت خبري فارس مازندران مبني بر ارائه ليست انتخاباتي اصولگرايان مازني نگذشته بود كه بسياري از كانديداهاي استان و از جمله امضاء كنندگان منشور اصولگرايي جمعه قبل به اين ليست اعتراض كرده و آن را غير واقعي و تنها پیشنهادی خواندند.

 

به گزارش”مازندرانيها” اگر چه تصميم اين جبهه در بسياري از شهر ها چون نكا ، نور و محمودآباد ، قائمشهر ، نوشهر و چالوس ، رامسر و نيز در برخي از حوزه هاي 2 نماينده بسيار قوي و عالي گرفته شده است ولي در برخي از حوزه ها بسيار ضعيف و بر اساس برخي زدو بندهای پشت پرده سياسي گرفته شده است .

 

بر اساس شنيده ها در حوزه آمل كانديدايی که از سوی برخی پایگاه های خبری بی ارتباط با جریان فتنه نیست در حضور كانديداهاي ارزشي و اصولگرایی چون دكتر يوسفيان ، عنايت تورنگ ، رهام قلیچ و … در اين ليست جاي گرفته است .انتخاب رضا حاجي پور كانديداي شكست خورده در دو دوره پيش كه هنوز از بابت چگونگی دستیابی به منابع عظيم مالي ستاد هاي خود در هيج جا سخن نگفته است و پاسخگويي شفافي نداشته در اين ليست اعتراض بسياري از زيرمجموعه هاي شهرستاني اين جبهه را درآورده است .

 

در شهرستان بابل نیز عدم حضور کریمی فیروزجایی موجی از شگفتی را در این شهر رقم زده است . کریمی فیروزجایی که به نوعی میتوان او را به عنوان پر کارترین نماینده مازنی مجلس هشتم نامید و از بهترین عملکرد او تلاش برای تغییر مدیریت دانشگاه آزاد وخدمات دیگر چون خدمت عظیم به فرهنگیان در سمت عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات نام برد در عین ناباوری در این لیست جایی ندارد. اگر چه خود او طی مصاحبه ای اعلام کرده که اعتقادی به این گروه ها ندارد و به واسطه آراء مردم تا اینجا آمده و زین پس نیز خواهد رفت.

 

در شهرستان ساری نیز حضور نداشتن شجاعی تقریبا باور نکردنی بود . مدیر سابق صداو سیمای استان که روزگاری تنها نقطه مقابله با برنامه های اصحاب فتنه در دولت اصلاحات در پایگاه صدا و سیمای طبرستان بود و نطق های آتشین او در دفاع از حقوق ساروی ها در صحن مجلس هنوز در ذهن هاست نیز بی بهره از غضب نگاه امامزاده مازندران نبوده است. وی طی مصاحبه با شمال فردااین موضوع را اعمال سلیقه شخصی افراد دانست و تاکید کرد: خیلی هم برایم مهم نبود که در این لیست باشم یا نباشم و قطعاً بصورت مستقل در انتخابات آینده در حوزه انتخابیه ساری شرکت می کنم.

 

ولی اوج انتقادات از این ترکیب در حوزه بابلسر و فریدونکنار است . جایی که به گواهی اکثر گزارشات و نظرسنجی ها سردار نانواکناری که سالها در سنگرهای مختلف جهادی به دفاع از اصول نظام پرداخته بود رای بالایی چه در حوزه بابلسر و چه در زادگاهش فریدونکنار دارد حالا در برابر رقیب نام آشنای خود خط خورده و این مقداد پر حاشیه است که نام خود را بر لیست اصولگرایان میبیند.

 

پس از این خبر و طبق گفته های اکثریت کاندیداهای نامبرده شده طی گفتگو با “مازندرانیها” این لیست پیشنهادی بوده است و طبق اخبار موثق در جبهه متحد تهران بسیاری از نام های ارائه شده بزودی از این لیست از سوی پایتخت نشینان خط زده می شوند و شایستگان اصولگرایی در مازندران به انتخابات می آیند.

10 thoughts on “اعتراض به لیست اصولگرایان”
  1. اعلام انزجار از جبهه متحد اصولگرایان در بابلسر به خاطر این حرکت وقیحانه

  2. يكروز رضا حاجي پور را متهم به ارتباط با جريان انحرافي مي كنند، روز ديگر از ارتباط وي با جريان فتنه خبر مي دهند ، شكست خورده انتخاباتي از ديگر اتهامات به ايشان مي باشد و… كه همه اينها نشان از اقبال مردم شريف و شهيد پرور آمل به ايشان مي باشد و دوستان ديگر كه احساس خطر كردند به اينگونه شايعه پراكني ها و دروغ پردازي ها روي آوردند. خدا به خير كند انشاءالله

  3. منتظرتغييرمعادلات درآمل باحضور كانديداهاي جواني چون دكترقليچي باشيد

  4. پس لرزه های سیاسی یک تصمیم انقلابی در استان مازندران

    خبرهای دریافتی از این موضوع حکایت از آن دارد که نماینده فعلی شهرستان نور و محمودآباد به شدت مشغول وارد کردن فشار بر اعضای جبهه متحد استان و لابی با برخی نیروهای این جبهه در تهران است تا لیست کاندیداهای این جبهه در استان مازندارن
    تغییر کند که البته خوشبختانه با مقاومت اعضای این جبهه در استان و شخص آقای امینی به عنوان سخنگوی این جبهه مواجه شده است.

    http://www.antiifesad.epage.ir/fa

  5. آقا مجید – تورنگ برات آب و نون نمی شه، تازه یک انسان معلوم الحال چه گلی بسر ما می خواد بزنه

  6. رییس دانشگاه آزاد آمل باید عوض شود

  7. 30سال خدمت صادقانه،30سال تجربه،30سال پیروی ازولایت معظم،30سال نوکری مردم بهترین انتخاب مردم نورومحموداباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *