نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در جلسه اخیر هیئت محبین آل طاها با بیان برخی تناقض های وعده های نماینده فعلی آمل، فاز جدید انتقادات از عزت الله یوسفیان را کلید زد.
به گزارش “هراز نو”؛ رضا حاجی پور که برای چهارمین بار از حوزه انتخابیه آمل و لاریجان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی خود را در معرض انتخاب مردم قرار داده، همچون دوره های پیش، استارت فعالیت های انتخاباتی خود را با انتقاد از یوسفیان زده است.
وی در ابتدای سخنان خود با اشاره به سابقه چند دور ناکامی اش در انتخابات آمل گفت: هدف ما خدمتگزاری به مردم است ولی شاید خدا نمی خواهد و تقدیر ما این است!(می خندد)
این نامزد انتخاباتی افزود: اولین انتخابی که فردای پیروزی من در انتخابات خواهد افتاد، تشکیل اتاق فکر و شورای مشورتی است.
حاجی پور در پاسخ به این سوال که در صورت شکست در انتخابات چه می کنید، تاکید کرد که من تابع قانون خواهم بود.

این بخشدار نسبت به همه ی قوانین بی توجه است
سخنران این هفته هیئت محبین آل طاها همچنین، برخی بخشداران پرحاشیه شهرستان آمل را مورد انتقاد قرار داد و گفت: طبق بخشنامه وزارت کشور، بخشداران و مدیران اجرایی، حق ندارند در فضاها و جلسات انتخاباتی نماینده را همراهی کنند. اما این بخشدار نسبت به همه قوانین بی توجه است و کار خودش را می کند. خدا عاقبت ما را ختم به خیر کند!
گفتنی است عملکرد جناحی و خارج از عرف بخشدار یکی از مناطق آمل در هفته های اخیر بشدت مورد انتقاد رسانه ها واقع شده و حتی برخی خواستار برکناری وی از مسند مربوطه شده بودند.
با همه اینها رضا حاجی پور که در دوره های قبلی حضورش نیز انتقادات سنگینی را متوجه یوسفیان و مدیران اجرایی حامی او کرده بود، در ادامه سخنانش و در پاسخ به سوال یکی از حضار در خصوص چرایی حضورش در انتخابات با وجود سه بار شکست مقابل یوسفیان خاطرنشان کرد: کدام شکست؟ من باید حرمت آرایی که از مردم گرفتم را نگهدارم

شهر دارد از دست می رود!
وی همچنین از جلسه نمایندگان یوسفیان با وی در خانه اش خبر داد و با نام بردن از آنها گفت:
آقای ه. ح و آقای م (دبیر) آمدند خانه من حدود دو ماه پیش و گفتند که آقا شهر دارد از دست می رود! گفتم چرا؟ گفتند فلانی (دکترعبدالله حسینی) آمده و دارد فضا را می گیرد. گفتم من چه کنم؟ گفتند هر موقعیتی در هر جا می خواهی بگو ما از فلانی برای تو می گیریم! شما ببینید جسارت تا به کجا.

من نمی دانم آدرس گاوداری را چه کسی به یوسفیان داد
“فرودگاه گاودشت” و امکان اجرایی شدن آن، سوال دیگر حضار از حاجی پور بود که وی در این خصوص گفت: من نمی دانم امسال آدرس آنجا را چه کسی به او (یوسفیان) داده! آنجا الان گاوداری و مراتع تهیه علوفه دام است و به فرموده رهبری، تغییر کاربری چنین زمین هایی حتی برای ساخت تکیه و حسینیه نیز جایز نیست. البته اگر آنجا فرودگاه شود، چون آن نواحی ما زمین داریم، وضع ما خوب می شود! (خنده حضار)
هدیه 4 سال پیش نریمان به یوسفیان
مهمترین بخش سخنان حاجی پور در این جلسه اما آنجایی بود که بحث مترو یعنی پرحاشیه ترین وعده نماینده فعلی آمل طرح شد و او در پاسخ به این سوال اینگونه گفت: طرح مترو در واقع هدیه آقای نریمان به آقای یوسفیان بود. آقای نریمان در دور پیش انتخابات مجلس پیش مهندس نیکزاد، وزیر وقت راه رفت و گفت که من در این دوره از انتخابات می خواهم یک وعده جدید به مردم بابل بدهم. شما محبت کنید دستور کار تحقیقاتی مترو تهران به شمال را صادر کنید تا من بتوانم روی این دستور شما در بابل مانور بدهم. این سخنان را خود مهندس نریمان شخصا برای من تعریف کرد. بعد هم وقتی که نریمان به دلایلی در انتخابات شرکت نکرد، این طرح را دو دستی به آقای یوسفیان داد و گفت شما این را برای انتخابات آمل سردست بگیر! اما دوستان! این را بدانید که یک کیلومتر مترو در تهران، 40 میلیارد تومان هزینه دارد. همچنین نوه شهید مطهری مسئول طرح تحقیقاتی مترو تهران به پردیس است. جالب است بدانید که امروز که من دارم با شما صحبت می کنم، هنوز حتی پروژه تحقیقاتی- مطالعاتی متروی تهران به پردیس تمام نشده! حالا من نمی دانم این مترو کی قرار است به آمل برسد!(خنده حضار) ما باید حرفهایی بزنیم که بتوانیم اجرایی اش کنیم. فقط یک تونل از مشا به پلور 15 سال طول کشید. چطور برخی وعده مترو به مردم می دهند!

23 thoughts on “رضا حاجی پور :خدا نمی خواهد من نماینده شوم!/ دو نفر به نمایندگی از یوسفیان گفتند حسینی دارد شهر را می گیرد”
  1. البته خواهش میکنم نگذارید به حساب توهین و یا غیر برای آقای حاجی پور
    ایشان از نظر بنده شخص محترمی هستند و باز هم عرض میکنم باید فراتر از جناح و دسته و گروه فکر کنید.
    ایشان باید بر کرسی قوه مقننه بنشیند و در عرصه قانون گذاری صاحب نظر باشد ، با توجه به شناختی که از ایشان پیدا کرده ام در این بعد ایشان ضعیف هستند و تا زمانی که کارکشته هایی مثل دکتر کاظمی دینان هستند و زیر و بم مجلس مشرف هستند و چندین و چند سال کار اجرایی موفق در کارنامه دارد و بالاتر ازآن کوچکترین انحرافی اعم از مسائل مالی و غیره ندارد و پاک نیت هستند ، آقای حاجی پور در اولویت های بعدی قرار میگیرد.
    م

  2. خطاب به آقای فلاح
    بنده نیز برای جناب آقای کاظمی دینان آرزوی موفقیت می کنم البته در عرصه های دیگر، شما فرمودید که 15 سال در پایتخت زندگی می کنید و نشانی از آقای حاجی پور سراغ ندارید، این ادعای شما، انسان را یاد حرف ملانصرالدین می اندازد و آن ضرب المثل معروف شمارشش
    شما به ظاهر در پایتخت زندگی می کنید ولی از اتفاقات دورو برتان اصلا اطلاعی ندارید
    چطور نمی دانید که آقای دکتر رضا حاجی پور یک سال به عنوان شهردار یکی از نواحی منطقه 22 تهران مشغول به فعالیت اجرایی بودند و در همان سال نیز به عنوان شهردار نمونه و برتر نواحی تهران انتخاب شدند؟!!!!!
    چطور نمی دانید ایشان پس از خدمت در پست شهراداری به عنوان بخشدار مرکزی در شهرستان های رودهن و بومهن منسوب شده و در دوره قبل برای شرکت در انتخابات مجلس استعفا دادند تا در کسوت نمایندگی بهتر بتوانند به مردم شریف آمل خدمت نمایند؟!!!!!
    البته ایشان از همان اولین دوره حضور در عرصه رقابت های مجلس شورای اسلامی تا به الآن به جرأت می توان گفت تنها فردی است در کل استان مازندران که ارتباط خود را با مردم شهر آمل و روستائیان و کشاورزان حفظ نموده و با آنها به احترام رفتار می کند و به درددل های آنان گوش می دهد و در حد توان برای رفع مشکلات آنان اقدام می نماید.
    اگر قرار است نماینده ای مردمی به مجلس بفرستیم تا از حقوق حقه مردم شریف، مظلوم، بی دفاع، با ایمان، انقلابی و از همه مهمتر زحمتکش آمل و روستائیان دفاع نماید، مطمئنا جناب آقای دکتر رضا حاچی پور بهترین گزینه خواهد بود، زیرا هم تجربه مدیریتی دارد، و هم از نزدیک به مشکلات و معضلات این شهر و این مردم آشناست.
    اما در پاسخ به نظر جناب آقای آملی با بصیرت:
    شما در انتهای نظرتان، خواسته یا ناخواسته، بحث پاک بودن آقای دکتر حاجی پور در مسائل مالی و غیره را زیر سؤال بردید!!! که بسیار کار زشت و ناپسندی است.
    مراقب باشید در اظهارنظرتان چه می گویید و چه می نویسید، مبادا حرفی بزنید و خود را مدیون نامزدها نمایید
    اینکه جناب آقای کاظمی دینان انحراف مالی ندارد، نیاز به بیان این ادعا نبود، زیرا اگر کوچکترین انحراف مالی از شخصی وجود داشت، هیچگاه نمی توانست صلاحیت خود را از شواری محترم نگهبان اخذ نماید، در ثانی، مگر اینکه شما از چیزی اطلاع دارید که دیگران ندارند، اینکه شما درصدد برآمدید تا از عدم انحراف مالی آقای کاظمی دینان دفاع کنید، دلیل خاصی ندارد، مگر کسی ادعایی کرده بود که شما خواسید به آن پاسخ دهید؟!!
    در پایان بازهم از مردم شریف آمل سپاسگذارم که در سال های متمادی با اعتماد بیشتر به جناب آقای دکتر رضا حاجی پور، انگیزه حضور مجدد را در ایشان زنده نگهداشتن و با آرایی به مراتب بیشتر از دوره قبل، نور خدمت به مردم را در دل این رزمنده و جانباز اسلام و سرباز ولایت زنده نگهداشتند.
    والسلام
    مهدی@

  3. اینطور که معلومه این دوره هم جناب دکترحاجی پور رقیب سختیه تومیدون.فکرنکنم قدرترازایشون کسی باشه

  4. امیدوارم که جناب آقای کاظمی دینان علاوه بر اینکه کوچه پس کوچه های مجلس راازبحر هستند، بتوانند لیاقت نماینده بودن راهم داشته باشند و مثل ابوی مروحومه شهرمان را عقب نندازند.

  5. بهترین شخص برای تصدی کرسی نمایندگی مجلس آقای دکتر یوسفیان هستند و به نظرم کسی دیگر توانایی این کار ندارد و اینکه نباید کسی که توانایی این کار را دارد به راحتی از کنارش گذشت و او را بی دلیل تخریب کرد، نباید اشتباهی را که چندین سال قبل مرتکب شده ایم را تکرار کرد و به راحتی از کنار آقای دکتر لاریجانی گذشتیم.

  6. فقط حاج اقا حسینی صلاحیت دارن تا امل رو از این وضعیت بیارن اخه یه دکترای مملکت که می خواد 4 سال نماینده شهرش بشه باید اینطور بچه گانه و مبتدی حرف بزنه واقعا حای فکر داره کیا میخوان برن برای شهر ما تصمیم بگیرن. اقای یوسفیان چند دوره نماینده شدی و هیچ اقدام خاصی نکردی هنوز سیر نشدی ؟ با اطمینان میگم حاج اقا حسبنی از لحاظ علمی و شخصیتی کاملا گزینه مناسب برای نمایندگی امل هستن .

  7. البته انصافأ اززحمات آقای یوسفیان دربعضی زمینه هانبایدچشم پوشی کرد، ولی انتقادهای زیادی درکارشان وجودداردکه من بعضی ازآنها راعرض میکنم۱_به قشرخاصی اغلب مرفه توجه دارند،ولی به مناطق محروم بسیارکم توجه اندخصوصأ به روستاهاکمترسرمیزنندکه ازمشکلات روستاییان باخبرتادررفع آن قدمی بردارند۲_درموردمعضل ترافیک چه درداخل شهرآمل چه درجاده هرازخصوصأ بین پارک جنگل تاجاده چلاوکه مردم آمل ازآن رنج میبرندکارانجام نشد۳_درموردتمرکززدایی بازاربه اطراف کاری انجام نشد۴_باتوجه به افزایش بی حدوحساب خودروها درشهرباوجودخیابانهای کم عرض هرروزبرمشکلات می افزاید اقدامی نمیشود۵_بازارهای آمل هنوزسنتی کم عرض خصوصأ چهارسوق ونوراسته و خیابان مهدیه وغیره که مسؤلین شهرگویاجرأت بیان تخریب وباسازی راندارندخیابان امامرضا۴۰سال است که طرح تعریض آن باتمام نرسید.۶_وعده‌های ایجادمترووهمچنین احداث فرودگاه فقط درحدحرف وبرای تبلیغات استفاده شده‌ است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *