رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی گفت: افکارعمومی همراهی خردمندانه آقای لاریجانی در مسئله برجام را ارج می نهد و قطعا کارشکنی افراطیها طی 2سال اخیر در انتخابات بی پاسخ نخواهد ماند.

 سیدرضاصالحی امیری(مشاور رئیس جمهور)  ضمن اشاره به لزوم تقویت فضای شور و نشاط در راستای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: وقتی ما در کشور صحبت از مردم سالاری دینی می کنیم، یعنی باید به افراد اجازه اظهارنظر را بدهیم و برای ما جای تعجب است که عده ای تحمل هیچ سخنی بر خلاف عقاید خودشان را ندارند.

وی ادامه داد: یقینا آنهایی که در مقابل خواست مردم می ایستند از مردم سالاری می ترسند و رهبرمعظم انقلاب با تاکید بر “حق الناس” بودن رای ملت، تکلیف همه را روشن کردند و رئیس جمهور هم با پیگیری “مر قانون” بر همین مدار حرکت می کند.

صالحی امیری با اشاره به نحوه حضور گفتمان اعتدال در انتخابات آتی به “ناطقان” گفت: ما در موضوع برجام، شاهد همکاری موفق اصولگرایان سنتی و اعتدالیون بودیم و استمرار این تعامل قطعا می تواند در انتخابات مجلس تحول آفرین باشد.

رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی گفت: افکارعمومی همراهی خردمندانه آقای لاریجانی در مسئله برجام را ارج می نهد و قطعا کارشکنی افراطیها طی 2سال اخیر در انتخابات بی پاسخ نخواهد ماند.

مشاور رئیس جمهور با برجسته دانستن عقلانیت و منافع ملی در گفتمان اعتدال تاکید کرد: هر کس در هرجایگاهی بدنبال آن باشد، با دلسرد کردن مردم، از حضور حداکثری در انتخابات آتی بکاهد قطعا مصداق “نفوذی” خواهد بود و دولت با همه توان تلاش خواهد کرد مقابل نفوذیهای انقلابی نما ایستادگی کند و حماسه باشکوه و مدنظر رهبری در 7اسفند رقم بخورد.

One thought on “در برجام، شاهد همکاری موفق اصولگرایان سنتی و اعتدالیون بودیم”
  1. خیلی جالبه……….. این اقا از جلوگیری نفوذی های انقلابی نما توسط دولت دم میرنه!!!!!!!!!!!!!
    جالب بودن حرفش در اینه که یکی از این نفوذی های انقلابی نما خودشان هستند………. شاید دوستان در جریان نباشند همین اقا در فتنه 88 از سرمدارام فتنه در ستاد ان فتنه گر اصلی بوده و به همراه وزیر راه کنونی در محضر رهبری به عنوان نمایندگان ان ستاد کذایی شرکت کردند. …… راستی ایشان این گروه اصول گرایان سنتی را از کی اختراع کردند؟ یاد اوائل انقلاب افتادم که هر روز گروهک ها انشعاب میزدند و گروهک درست میکردند. اگر منظورش از سنتی همان اعضای موئتلفه است که انها خیلی وقته که در بین مردم و جوانان انقلابی جایی ندارند و احترامی که به انها گذاشته میشود به خاطر سابقه قبلی انهاست و اعتدالیون هم همان اصلاح طلبان سابق هستند که حالا رنگ عوض کردند پس در نهایت کاسه همان کاسه و اش همان آش است وقت کاسه در دست کسی دیگه قرار گرفته…………….. شکر خدا که بصیرت مردم باعث افشای این افراد از جمله همین اقا شده……..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *