هراز نیوز – روح ا… دشتی – اخیرا وب سایت مازندرانیها،یکی از نامزدهای انتخابات مجلس آمل را تحت تازش رسانه ای قرار داد و او را تحلیلا نکوهید.در این راستا، وب سایتی دیگر – که گویا از حامیان نامزد مذکور، تلقی می شود – بر آشفت و در یک پریشان گویی ِمهارگسیخته؛ بی پروار، سرآغاز آن نقد را در تهمتی آشکار به نگارنده نسبت داد!

آن نمایش ِ مضحک و دروغین در حالی به بازیگری ِ من ِ لیبرال! نوشته شد که قریب به چند ماه است رسما مسائل و مصائب شهرستان را به کناری گذاشته ام.گرچه هنوز، پایم در این شهر می لغزد اما دیری ست که دیگر، چراغم در این شهر نمی سوزد!

پس،عمیقا باعث تاسف و تاثر است که جهالت برخی برادران سابق آن قدر ریشه دوانیده و ساز و برک گرفته که آشکار و بلند،سبوی شریعیت را سر می کشد و به همان سان، جامه تقوا می درند و اخلاق را قی می کنند!

واهمه و بیمی از اتهاماتی که برخی به نگارنده نسبت می دهند را ندارم.اساسا آنها در قاموس این درشت گویی ها نیستند.نگرانم که مبادا روزی در این کشور اخلاق،آزادی،حقیقت،شرف و انسانیت تباه شود.

به امید پیروزی بر انتخابات،نه در انتخابات.

18 thoughts on “واکنش روح الله دشتی به یک اتهام !”
  1. چه آقای دشتی و چه دیگرانی که نسبت به ایشان نظر دادند عده ای جز بیسوادان سودا زده نیستند.کسانی که نه بسیجی مخلص اند.نه صاحب نظران ممتاز.مشتی هوچی گر منفعت پرست که دراین التهاب کنونی فضای حساس انتخابات تنها به خاکستر زیر آتش فتنه گران دامن میززند!!اینان دوستیشان با نظام مقدس اسلامی و آرمان هایش،چیزی جز دوستی خاله خرسه نیست! فتنه ی خوارج در برابر خلیفه الله علی(ع) از حلقه ی یاران او بود. اینان نیز،جز مشتی سودا زده نیستند. به طلب هوش سیاسی باشید که بخار چرکین جهالت چشمانتان شما را بسی مفلوک کرده.

  2. روح الله دشتی تو دانشگاه هم گند زده بود حالا اومده اینجا رو هم خراب کنه؟؟؟؟؟؟؟خواهشا کسی تحویلش نگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *