هراز نیوز :جلسه مسئولان روابط عمومي واحدهاي منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامي به ميزباني واحد جويبار با حضور دكتر محمد صالحي، دبير منطقه 3 و دكتر جانباز رئيس واحد جويبار برگزار شد.

در اين جلسه ابتدا دكتر جانباز قبادي ، رئيس واحد ضمن عرض خيرمقدم به حاضرين و تبريك فرارسيدن ايام‌ا… دهه فجر انقلاب اسلامي اظهار کرد: در سي امين سالروز دانشگاه آزاد اسلامي همه ما و شما بايد بتوانيم خدمات خوب دانشگاه آزاد اسلامي كه در اقصي نقاط كشور و حتي در خارج از كشور بازتاب جهاني پيدا كرده قدر بدانيم.
وی در خصوص اهميت روابط عمومي عنوان كرد: در عصر كنوني كه عصر ارتباطات است بايد بتوان جهانيان را از لحاظ عاطفي، علمي ، هنري و فرهنگي به هم نزديك نمود.
جانباز قبادی افزود:روابط عمومي به عنوان يك پل و حلقه اتصال بين افراد جامعه و سازمان‌ها مي‌باشد و مديران روابط عمومي و كارشناسان با استفاده از ابزارهاي سخت‌افزاري و نرم‌افزاري و مؤلفه‌هاي علم و هنر و فن مي‌توانند باعث ارتقاء كاركنان و مديران سازمان گردند. از روابط عمومي ها انتظار مي‌رود با ارتباطات خوب و شناخت نقاط ضعف و قدرت هر سيستم مديران را در پيشبرد كارها كمك كنند.
جانباز قبادي در انتهاي سخنان خود گزارشي از عملكرد واحد جويبار در حوزه‌هاي مختلف آموزشي، دانشجويي، عمراني، پژوهشي و فرهنگي ارائه نمود.
در ادامه دكتر صالحي، دبير منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامي فرا رسيدن ايام پيروزي انقلاب اسلامي را تبريك گفت و اظهار اميدواري كرد طبق روند هرساله همايش‌ها و برنامه‌هايي جهت گراميداشت اين ايام و بازتاب ثمرات و موفقيت‌هاي انقلاب اسلامي برگزار گردد و روابط عمومي‌هاي واحدها بتوانند اين ايام را از لحاظ تصاوير، اخبار، مطبوعات و رسانه‌ها پوشش دهند و جايگاه علم و دانش و موفقيت‌هاي علمي را در سطح شهر، استان، كشور و حتي خارج از كشور اطلاع‌رساني نمايند.
وی افزود: در سي امين سالروز تأسيس دانشگاه آزاد اسلامي و در جهت بازتاب خدمات گسترده اين دانشگاه با همكاري روابط عمومي‌هاي واحدهاي منطقه 3 يك فيلم 30 دقيقه‌اي تدوين شود و در سيماي استان پخش گردد.
همچنين در خصوص برنامه راديويي و نمايشگاه كتاب با 40 درصد تخفيف ويژه ناشران معتبر از مسئولان روابط عمومي‌هاي واحدها خواست اين برنامه‌ها را پوشش دهند و در جهت شناساندن عملكرد و موفقيت‌ها و فعاليت‌هاي علمي و فرهنگي دانشگاه خود تلاش نمايند.
وی همچنين اشاره‌اي به روند رو به رشد واحد جويبار کرد و ضمن تشكر از تلاش‌هاي رئيس واحد اظهار اميدواري کرد كه روند رو به رشد تا رسيدن به اهداف پنجساله پيش بيني شده دانشگاه ادامه يابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *