سايت «ابوذریون»نوشت :آقای ر د یا همان شکوهی که بیشتر یادداشت های سایت هک شده ی به اصطلاح 6 بهمن را می نوشت در یادداشتی بعنوان سه فرضیه برای آمدن عنایت اله تورنگ ، به انتقاد از فعالیت‌های انتخاباتی مهندس عنایت اله تورنگ پرداخت که در جواب ایشان ذکر چند مورد را ضروری می دانیم:

 

فرضیه اول واجب بی اعتنا

همان طور که خودتان نوشتید:مهندس عنایت اله تورنگ را تقریبا همه آملی‌ها می‌شناسند در یک نگاه اجمالی یک دوره نمایندگی مجلس را در دوره پنجم در کارنامه دارد و همچنین چندسالی ریاست سازمان دام و طیور کشور و مدیرکل پارلمانی وزارت جهاد و نیز رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بوده است و از چهره های ملی محسوب می شود درست است که نماینده فعلی از رانت همراهی غالب مدیران شهری و متنفذین برخوردار است و کارهایی را هم در این زمینه انجام داده است اما باید دید طرف مقابل او چه کسی است ؟ کسی نیست در آمل مهندس عنايت اله تورنگ را نشناسند این افرادی که شما نام بردید (فیاضی ،زارعی) هیچ کدامشان به سوابق عنایت اله تورنگ یقینا نمی رسند و از جمله اینکه عنایت اله تورنگ یکدوره نماینده آمل بوده است اما انها نماينده شهرشان  نبودند اما در رابطه با کارهای ستادی که ایشان کارهای زیادی را تا بحال انجام دادند و همانطور كه خود می دانید تنها کاندیدای انتخاباتی مجلس نهم آمل که دارای سایت می باشد مهندس عنایت اله تورنگ است اما در رابطه با شک و تردیدی که بیان داشتیدهمان طور که در سایت ها خواندیم مهندس عنایت اله تورنگ گفت :وقتی در لحظات آخر دیدم از افرادی که مطرح بودند نیامدند بسفارش دوستان ،عرصه را خالی دیدم و آمدم و در جلسه ای با دوستان نزدیکشان گفتند : من برای پیروزی در انتخابات آمدم و هدفم دفاع از ارزشهای اسلامی و خدمت به مردم است اما آنکسی که دچار شک و تردید شده است آقای یوسفیان ملا است چرا که او و دوستانش در جلساتی همراه با حالت ناراحتی می گویند :یک کاری بکنید انتخابات را دریابید! از دستمان در رفت!پس با اين تفاسير فرضیه اول کاملآ غلط است

 

فرضیه دوم: پاتک نهایی در شب آخر

شاید نماینده فعلی به شما هم پول داده باشد که دارید اینگونه  خلاف واقعیت و بنفع آقای نماینده قلم می زنید چرا که حتی نزدیک ترین حامی آقای نماینده فعلی ، احساس ترس و شکست و حتی ناامیدی کرده است از جمله سندی که می توان در این زمینه به آن اشاره کرد این است که آقای ی به شخص مورد اطمینانی از یک روستا چک پولی را داده بود و بمحض اینکه شنید عنایت اله تورنگ هم کاندید شده است این چک را به آقای ی برگرداند و الان فعالیت عجیبی را برای آقای تورنگ انجام میدهد اکثریت روستاها با توجه به کارشان با جهاد ازنزدیک آقای تورنگ را می شناسند و از حامیان وی هستندو هچنین در اغلب جاهای شهر آمل ، نیروهای انقلابی و معتمد محلات شهر با آقای تورنگ هستند و جدایی از این یکی از کاندیدای شرکت کننده در انتخابات مجلس هشتم آمل که بيش از 15 هزار رآی آورده بود  یعنی سید مهدی کاظمی دینان هم از حامیان بی چون و چرای  مهندس عنایت اله تورنگ است  در ضمن کوچکترین تخلف در شیوه تبلیغاتی عنایت اله تورنگ نمی توان یافت و این شیوه ها کاملآ درست و قانونی است

 

فرضیه سوم: حداکثر در حد یک بخاری!

در این فرضيه باز هم از کلماتی مانند ضعیف را به نفع نماینده فعلی بکار بردید که نشان می دهد شما از حامیان نماینده فعلی هستید و دارید برای او قلم می زنید امامسئله ی دیگری که شما در این فریضه بکار بردید در فریضه دوم به آن اشاره ای شد علت آمدن ایشان و نحوه اعلام حضور بود و دیگر نیازی به پاسخی دوباره نیست

20 thoughts on “پاسخ تندابوذریون به سه فرضیه برای آمدن تورنگ”
  1. البته مهمترین فرضیه این است که تورنگ برای یوسفیان در مقابل حاجی پور در نقش کروبی برای میرحسین موسوی در مقابل احمدی نژاد را بازی نماید .
    و العاقبه للمتقین
    والعاقبه للحاجی پور

  2. البته مهمترین فرضیه این است که حاجي بور برای یوسفیان در مقابل تورنك در نقش کروبی برای میرحسین موسوی در مقابل احمدی نژاد را بازی نماید .
    و العاقبه للمتقین
    والعاقبه للتورنگ

  3. حاجی پور جریان انحرافی است خیلی خطرناکه یه وسطاکلایی عصبی دور از ادب و اخلاق اصلا شخصیت نمایندگی آمل را ندارد

  4. اگه تورنگ مغرور نیاکی رای بیاره خودمو آتیش میزنم

  5. دوستان سلام. به عنوان یه برادر کوچکتر به پیشنهاد من فکر کنید. *کاندیداها تفاوت چندانی با هم ندارند از طرفی بدون اشکال هم نیستند. از نظر مفاهیم مدیریتی و سوابق نمایندگان پیشین و شرایط اجتماعی و … آمل ، چون این افراد هم انسان هستند و کم و بیش دچار خطا می شوند، اگر چندین بار در یک شهر انتخاب شوند ،به دلیل لابی و روابطی که خودبه خود ایجاد می کنند میزان خطای آنها بالا می رود و هر فرد هم آستانه تاثیر گذاری محدود دارد به هر حال هر چه توان داشته طی دوره انجام داده و به دلایل مختلف که در اینجا فرصت بحث نیست بهتر است فرد جدید انتخاب شود و از بین افراد جدید آقای حاجی پور که پشتکار ایشان تحسین برانگیز است و محبوبیت ایشان هم در این دوره بیشتر شده و نیروی جوانی ،مردمی بودن و دیگر خصوصیات ایشان گزینه اول من برای انتخاب است، بیایید با رای قاطع ایشان را روانه بهارستان کنیم.

  6. عزیزانی که از جریان انحرافی میگویند لطفا یکی برای من توضیح بده- خود جریان انحرافی حرکتی بود برای انحراف ذهن مردم چون آقای احمدی پاشو از گلیمش درازتر کرده بود و خوب هم عمل کرد- حالا شما که انقدر استادید که عامل جریان رو هم میشناسید چرا وقتتون رو اینجا هدر میدید برید کارشناس شبکه 5 شید- دوستان عزیزی که قصد تخریب حاجی پور رو دارید این حرکت رو باید هفته آخر میزدید از ترستون هول شدید- هم انقدر بگم که دیشب تو به روستایی که حوزه نور و محمودآباد هست،البته روستاییها خودشونو آملی میدونند بودم. 80% به حاجی پور تمایل داشتند. حاجی پور فراتر از آمله…

  7. دوستان لطفا به کسی رای بدهید که شخصیت و هویت و علم و کلاس نمایندگی را داشته باشد و دور از ادب و اخلاق حرفه ای نماینده هم نباشد

  8. سلام به نظر من کسی اصلح تر از عنایت اله تورنگ نیست رآی ما به آقای تورنگ

  9. با تبعیت از ولایت ورهبری و با نگاه ارزشی و اصولگرایی در مسولیت خطیر نمایندگی همواره در تصمیم گیریها و نطق ها و اظهار نظرهابگونه ای عمل نمودند که کارنامه درخشان ایشان طی دوره چهارساله سند گویای اعتقاد عمیق و خدشه ناپذیر او در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی- پاسداری خون شهدا و منافع ملت شریف ایران است .
    ادارات شيلات ،گذرنامه،اداره منابع طبیعی، اداره آب و فاضلاب و امور روستایی در دوره ایشان و با پیگیری های ایشان تآسیس شد
    – ایشان در اولین سال حضور در مجلس شورای اسلامی بعنوان نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس انتخاب و با توجه به رشته تخصصی و تجربه چندین ساله بعنوان نماینده ای فعال و صاحبنظر در زمینه کشاورزی و اقتصادی طرحها و پیشنهادات سازنده ای را در زمینه کشاورزی مطرح نمودند که برخی از آنها مانند الزام دولت به خرید توافقی برنج برای اولین بار در مجلس بتصویب میرسید و فتح بابی برای حمایت از کشاورزان در سالهای بعد و برای دیگر اقلام کشاورزی شد.

    – سوال و تذکر به وزرای وقت راه و ترابری – مسکن وشهرسازی – بازرگانی –جهاد سازندگی- بهداشت و درمان – آموزش و پرورش و … راجع به مسائل و موضاعات کلان وملی و منطقه ای..

    – در حوزه اقدامات ملی برای حل زیر بنایی مشکلات کشاورزان از جمله کارها آقای تورنگ تشکیل وتاسیس انچمن برنج کشور و همچنین پیگیری جدی برای تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور و خانه کشاورز را میتوان بر شمرد که در دوره ششم مجلس شورای اسلامی نهایی گردید.

    – در راستای دفاع از حقوق مردم و دفاع از منافع ملی و منطقه ای همواره راسخ و ثابت قدم بوده اند بطوری که جلوگیری از غارت جنگلهای غرب هراز بوسعت چهل هزار هکتار توسط شرکت سرو چمان را میتوان از نمونه های ماندگار اقدامات مهندس تورنگ برشمرد.

    – پیگیری جدی و مستمر برای حل مشکل مخابراتی شهر آمل و روستاهای تابعه همشهریان عزیر بخاطر دارند که در آغاز نمایندگی ایشان قیمت یک خط تلفن در آمل در برخی از مناطق از مرز یک میلیون و دویست هزار تومان هم گذشته بود.

    – پیگیری مستمر و جدی برای اتمام خط لوله اصلی گاز از محمود آباد به آمل و شروع به اجرای شبکه داخل شهر

    – اتمام پروژه چندین ساله باند دوم جاده آمل به بابل و جاده امامزاده عبدالله

    – تصویب و شروع عملیات اجرایی دو مجتمع بزرگ آبرسانی غرب و شرق آمل بعنوان پروژه ملی که در آن سالها در نوع خود بدیع و بی نظیر بوده است.

    – الحاق طرح آبرسانی شهر آمل به طرح ملی شهرهای گروه الف پس ازینکه چند سال حذف شده بود .

    – تلاش جدی برای کسب موافقت دانشگاه آزاد اسلامی و هیئت امناء موسس دانشگاه آیت آ..آملی که منجر به شروع فعالیت آن دانشگاه گردید .

    – کمک جدی و مستمر برای توسعه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در آمل

    – پیگیری مستمر برای حل مشکل بیمارستانی در آمل و اخذ موافقت احداث بیمارستان جدید در ابتدای جاده امامزاده عبدالله

    – تصویب طرح ملی مطالعه و اجرای سد بر روی رودخانه کبیر هراز در برنامه پنجساله سوم

    – تصویب طرح ملی توسعه راه استراتژیک و مهم هراز و ایجاد ردیف مستقل بودجه ای برای احداث تونل امامزاده هاشم و…

    – پیگیری جدی برای سرعت بخشیدن به توسعه واحدهای تولیدی شهرستان آمل و استان مازندران

    – پیگیری اعاده نمودن و الحاق چند روستا به آمل..

    – پیگیری مشکلات اقشار مختلف مردم اعم از مشکلات تولید کنددگان صنوف تشکلها اشتغال و…

    – اقدامات جدی بمنظور رفع محرومیت از چهره روستاها و تامین اعتبار برای عمران و آبادانی روستاها که بر که ذکر آنه از حوصله این گزارش خارج است.

    – پیگیری امورات مختلف و مشکلات متنوع مردم عزیز مانند اشتغال- تحصیل – درمان و…

  10. مطمئن باشید علی میرزایی با رای بالا و قاطع رای میاره چون همه هم و غمش مردم فقیر و قشره متوسط و پائین جامعه هستش و به امید خدای تبارک و تعالی حتما رای میاره

  11. بیائید از هرگونه تعصب و طایفه بندی دست بکشیم و برای رای دادن فقط و فقط خدا رو در نظر بگیرم
    خدا میدونه بدونه هر گونه تعصب فک میکنم آقای سید علی میرزایی از سه نفر دیگه با خداترو بهتره یا حق

  12. دکتر قلی تبار ، رضا و کوچیک و احسان همه یک نفر هستند

  13. فقططططططططططط اقای حاجی پور . درد تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *