استاندار مازندران در جمع مردم روستای بلیران: سخت کوشی آملی‌ها مایه افتخار است

 

هرازنیوز :استاندار مازندران، با بیان این که اگر خواهان پیشرفت و توسعه پایدار در کشور هستیم باید تقویت زیرساخت‌ها را مد نظر قرار دهیم، گفت: دولت با تمام توان برای اشتغال پایدار در روستاها، توسعه زیرساخت ها را در برنامه قرار داده است. ‎

 

استاندار مازندران عنوان کرد:دولت سیزدهم با جذب سرمایه‌گذارانی از کشور چین، در صنعت برق مازندران ۹۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

سید محمود حسینی‌پور روز یکشنبه همزمان با هجدهمین سفر شهرستانی در جمع مردم آمل در روستای بلیران، بیان داشت: دولت با تمام توان در جهت اشتغال پایدار در روستاهای مازندران، توسعه زیرساخت ها را در دستور کار قرار داده است.

وی با ذکر این مطلب که دولت سیزدهم زمینه سرمایه‌گذاری ۹۱ هزار میلیارد ریالی در صنعت برق مازندران را فراهم کرده است، اضافه کرد: اگر خواهان پیشرفت و توسعه پایدار در کشور هستیم باید تقویت زیرساخت‌ها را مد نظر قرار دهیم.

وی اظهار داشت: با توجه به سرمایه‌گذاری‌های مطلوب که دولت در روستاها مازندران انجام می‌دهد، جوانان روستاها را به کارگاه‌های بزرگ تولید تبدیل کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه ظرفیت‌های جوانان مازندران بسیار بالاست، بیان داشت: برای کشور ما افتخار است که جوانان آملی موتور کَشتی را تولید می‌کنند که این کَشتی ها دور دنیا را با افتخار طی کرد.

حسینی پور افزود: در حال حاضر صنایع کَشتی‌سازی آستراخان روسیه خواهان موتورهای تولیدی در شهر آمل هستند که سخت کوشی آملی‌ها مایه افتخار است.

وی با ذکر این مطلب که روستاهای ما دارای پاک‌ترین جوانان هستند، اظهار کرد: آینده کشور باید به دست همین جوانان شایسته اداره شود.

استاندار مازندران ادامه داد: در ۲ سال دولت سیزدهم به اندازه ۱۰ سال در روستاهای استان خدمت رسانی شده است.

وی اظهار داشت: این دولت در حوزه آب شرب، راه روستایی و خدمات زیر ساختی خدمات بسیار مطلوبی انجام داده است.

حسینی پور با بیان این که، در دولت سیزدهم مشکلات یک هزار و ۴۰۰ روستای مازندران از نزدیک بررسی و واکاوی شد، ادامه داد: تا پایان سال جاری مدیران ارشد استان به تمامی روستاهای مازندران سفر و مشکلات آنها را بررسی خواهند کرد.

این مقام مسوول تصریح کرد: روستاهای مازندران باید با ایجاد واحدهای تولیدی بزرگ همانند دامداری یک هزار راسی نقش مهمی در تولید داشته باشند و دولت با تمام توان از این واحدهای تولیدی دفاع خواهد کرد.

حسینی پور سفر شهرستانی خود به آمل را با ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در امامزاده ابراهیم این شهر آغاز کرد.

در این سفر که با همراهی ۸۰ مدیر ارشد شهرستانی و استانی انجام شد بررسی مشکلات مردم و واحدهای تولیدی صنعتی در دستور کار قرار دارد.

حضور مدیران در روستاهای آمل به خصوص مناطق کم برخوردار از جمله اهداف سفر شهرستانی استاندار مازندران به آمل اعلام شد.

بازدید از شهرک صنعتی نمایشگاه داران اتومبیل، شهرک صنعتی جمشید آباد برای افتتاح و کلنگ زنی چند طرح زیر ساختی، حضور در جمع مردم روستای بلیران، دیدار با اقشار مختلف مردم، تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و در نهایت جلسه شورای اداری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی پایان بخش این سفر خواهد بود.

شهرستان آمل دارای ۴۳۰ هزار نفر جمعیت، پنج بخش ۶ شهر و نیز یکی از صنعتی ترین شهرستان های مازندران محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *