در جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی با افزودن تبصره‌ای به اساسنامه جدید دانشگاه آزاد در صورت عدم ابلاغ حکم دانشجو از سوی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد، این حکم از سوی رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ خواهد شد.

خبرگزاری فارس: ابلاغ حکم رئیس جدید دانشگاه آزاد از سوی احمدی‌نژاد در صورت عدم تمکین هاشمی‌

یک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی که نخواست نامش فاش شود در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: بعداز ظهر امروز جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه این شورا برگزار می‌شود و یکی از دستورات این جلسه بررسی امضای حکم ریاست فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد از سوی آیت‌الله هاشمی است.

وی افزود: در جلسه امروز و با توجه به اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جلسه روز گذشته با چند تن از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنان مصر است تا حکم ریاست فرهاد دانشجو را امضا نکند، مصوبه‌ای به اساسنامه دانشگاه آزاد اضافه می‌شود.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: در این مصوبه قید خواهد شد که در صورت عدم امضای حکم رئیس دانشگاه آزاد از سوی رئیس هیئت امنای این دانشگاه، رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌تواند حکم ریاست دانشگاه آزاد را امضا و ابلاغ کند.

 

روز گذشته چند تن از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور پیدا کرده و در خصوص امضای حکم رئیس جدید دانشگاه آزاد با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی جلسه‌ای برگزار کردند.

 

اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی که در این جلسه حضور داشتند از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خواستند تا به رأی هیئت امنای دانشگاه آزاد و تائید حکم ریاست فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد که یک حکم قانونی است، تمکین کرده و به عنوان رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد، حکم فرهاد دانشجو را ابلاغ کند.

 

پس از چندین ساعت جلسه و بحث در این خصوص، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اعلام کرده است که در حال حاضر حکم ریاست فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد را امضا نمی‌کند.

 

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تا این لحظه نظر قانونی اکثریت هیئت امنا دانشگاه آزاد و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در انتخاب فرهاد دانشجو به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد را نپذیرفته است.

2 thoughts on “ابلاغ حکم رئیس جدید دانشگاه آزاد از سوی احمدی‌نژاد در صورت عدم تمکین هاشمی‌”
  1. دانشگاه آزاد باید به یک دانشگاهی مثل پیام نور تبدیل شود
    لزومی ندارد در بین 75 میلیون نفر فقط چندنفر انگشت شمار مجوز و امتیاز تاسیس چنین دانشگاهی با درآمدهای میلیاردی داشته باشند .
    بنده با وجود اولویت اجتماعی از سرایداری این دانشگاه اخراج و محروم شدم
    http://ekraji.blogfa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *