میرشکار : شورای نگهبان گزینه‌هایی چون رجایی و رئیسی با تکیه برمکتب شهید سلیمانی ها معرفی کنند/ صاحبان گرین کارت و کدخدا باور در انتخابات 8تیر حذف شوند

سردار علی جان میرشکار در آیین شهدای خدمت در مسجد هدایت پایین بازار شهرستان آمل با بیان اینکه من از مخالفین نامزد شدن آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری بودم بیان کرد: من برنامه‌های آقای رئیسی را در آستان قدس رضوی و خدمات کشوری اش دیده بودم همچنین زیرساخت‌هایی را که در زمان ریاست قوه قضاییه ایجاد کرده بود دیده بودم.
وی ادامه داد: آیت الله رئیسی در قوه قضاییه با دانه درشت‌ها مقابله کرد و خواسته مردم را در برخورد با مفاسد اقتصادی اجرایی نمود از این جهت من نگران بودم که زحماتش در این عرصه ها به هدر رود.
میرشکار با بیان خاطره ای از آیت الله رئیسی مطرح کرد: در سال ۵۹ سرباز ژاندارمری در گوهردشت کرج بودم در آن زمان آقای رئیسی به عنوان قاضی در حال خدمت به مردم بود و من اولین بار با ایشان در حالی که به خاطر کار زیاد و شبانه روزی در محل کار سرم به او زده شده بود روبرو شدم اینکه رهبر انقلاب در پیامشان فرمودند رئیسی عزیز خستگی ناپذیر بود یک نمونه آن را من در ابتدای انقلاب دیده بودم.
فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به آیات قرآن تصریح کرد: خداوند متعال رحمت ویژه خود را شامل افراد خاصی می‌کند چرا که این افراد شایستگی آن را در خود ایجاد می‌کنند و به جایگاهی می‌رسند که رحمت ویژه الهی شامل حالشان می‌شود.

وی گفت : رئیس جمهور شهید ما از جمله کسانی بود که با عمل مخلصانه این شایستگی را در خود ایجاد کرده بود در ۸ کشور منطقه به خاطر شهادت این عزیزان عزای عمومی اعلام کردند، ۴۰ نفر از سران کشورهای جهان در مراسم تشییع جنازش شرکت کردند.

میرشکار در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه هشتم تیر ماه انتخابات ریاست جمهوری در کشور ما برگزار خواهد شد تصریح کرد: از شورای نگهبان انتظار داریم کسانی را که صاحبان گرین کارت و کدخدا باور هستند برای نامزدی این انتخابات حذف کنند.
وی ادامه داد: شورای نگهبان به مردم گزینه‌هایی چون رجایی و رئیسی با تکیه برمکتب شهید سلیمانی ها معرفی کنند تا مردم با شوق و بصیرت به میدان بیایند کسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود که از جنس مردم و مردم را بفهمد.
میرشکار با اشاره به تشییع جنازه باشکوه شهدای خدمت مطرح کرد: جمعیتی که در تبریز، قم و تهران دیدیم این‌ها مردم ما هستند مردم خدمتگزار را از دیگران تشخیص می‌دهند، مردم دوست را از دشمن تشخیص می‌دهند.

سخنران مراسم گرامی‌داشت شهدای خدمت مطرح کرد: وقتی در عرصه میدان، مدیریت و دیپلماسی هماهنگی ایجاد شد شاهد عملیات وعده صادق بودیم، دنیا چه بخواهد چه نخواهد امروز ایران اسلامی جزو کشورهای برتر منطقه می‌باشد.
وی ادامه داد: البته در بخش‌هایی دارای عقب افتادگی هستیم، با انتخاب درست در انتخابات ریاست جمهوری ان شالله باید عقب افتادگی‌ها را جبران کنیم.

به گزارش هراز نیوز، آیین گرامی‌داشت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش در سانحه هوایی سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی به همت هیئت امنای مسجد هدایت آمل و پایگاه مقاومت بسیج حضرت آیت الله جوادی آملی با تلاوت اساتید قرآن مجید زارع و فتاحی مداحی رسولی در مسجد هدایت پایین بازار برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *