دستگيري عامل قتل سه عضو از اعضاي يک خانواده
جانشين انتظامي استان از دستگيري يک قاتل فراري که به علت اختلافات ملکي و با به راه انداختن نزاع و درگيري دسته جمعي به دليل اختلافات ملکي ، مرگ 3برادر را با اسلحه شکاري رقم زده بود،خبر داد.
به گزارش هرازنیوز، سردار “سيد موسي حسيني” در تشريح جزئيات اين خبر بيان داشت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع نزاع و درگيري دسته جمعي و تيراندازي منجر به قتل در يکي از روستاهاي شهرستان گلوگاه، بررسي موضوع در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.
وي افزود: ماموران انتظامي با حضور در محل دريافتند که در پي درگيري و اختلاف ملکي بين دو طرف ، يکي از افراد طرف درگيري با سلاح شکاري 3 برادر را به شدت مجروح کرده و بلافاصله از محل فرار کرد.
جانشين انتظامي استان مازندران با بيان اينکه در اين اتفاق 3 برادر پس از انتقال به بيمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت کرده اند، گفت : ماموران انتظامي گلوگاه با همکاري کارآگاهان پليس آگاهي مازندران پس از دستگيري عاملين اصلي اين درگيري، با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي ، مخفيگاه قاتل فراري را نيز در مدتي کمتر از 12 ساعت در شهر فيروزکوه شناسايي و با انجام هماهنگي قضايي وي را دستگير کردند.
سردار حسيني در پايان ضمن بيان اينکه ماموران براي متهمان دستگير شده پرونده تشکيل داده و آنها را به مرجع قضايي معرفي کردند،خاطر نشان کرد: برخورد پليس با مخلان نظم و امنيت، مثل هميشه قاطعانه و جدي بوده و شهروندان با اطلاع رساني به موقع و دقيق از طريق پليس 110 ما را در اجراي ماموريت هاي مان ياري کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *