آزادي گروگان 20 ساله در کمتر از 24 ساعت در شهرستان ” بابل”

هراز نو – فرمانده انتظامي استان، از عمليات ضربتي پليس آگاهي در شناسايي و دستگيري آدم ربايان و آزادي گروگان 20 ساله در اين عمليات خبر داد.

سردار “مسعود جعفري نسب” در گفت و گو با ،با اعلام اين خبر گفت: در پي ارجاع يک فقره پرونده آدم ربايي مبني بر ربايش فردي به نام “احسان – ب” در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان و شهرستان بابل قرار گرفت.

فرمانده انتظامي استان مازندران،با اشاره به اقدامات اطلاعاتي و فني پليس آگاهي، از شناسايي يکي از آدم ربايان در يکي از شهرستان هاي ساحلي غرب استان خبر داد و گفت: با هماهنگي قضائي متهم در عمليات ضربتي پليس دستگير شد.

سردار جعفري نسب ادامه داد: متهم دستگير شده در تحقيقات و بازجويي هاي فني به بزه انتسابي اعتراف کرد و محل نگهداري گروگان در يکي از ويلاهاي استيجاري در شهرستان محمودآباد شناسايي شد.

وي افزود: با شناسايي محل نگهداري گروگان،ماموران با تشکيل تيم هاي ويژه عملياتي در اقدامي غافلگيرانه پنج متهم ديگر اين پرونده را به اتهام آدم ربايي دستگير کردند.

فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به آزادي گروگان 20 ساله علت و انگيزه آدم ربايي را اختلافات مالي اعلام کرد و افزود: متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.

One thought on “ماجرای گروگان گیری در بابل چه بود ؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *