هـراز نـو: محمد ترکاشوند سرمربی تیم متین ورامین پس از پیروزی ارزشمند مقابل کاله گفت:بازی زیبایی بود و فکر میکنم هواداران از دیدن این بازی لذت بردند،تیم ما نيز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بود،تیم متین تیم با تجربه ای است که پتانسیل بالایی دارد که به اعتقاد بنده اگر مسائل حاشیه ای از تیم ما دور باشد توانمندی ما بسیار بالاست.
وی ادامه داد:ما تیم کاله را به خوبی آنالیز کرده بوديم و توانستیم از نقاط ضعف کاله به خوبی استفاده کنیم در ست سوم هم شرایط روحی بازیکنان ما خوب نبود ولی در ست چهارم با آرام کردن بازیکنان خود توانستیم نتیجه را به سود خود رغم بزنیم.
سرمربی متین ورامین در مورد حواشی رخ داده در این دیدار نیز بیان کرد:من به خاطر مسائل حاشیه ای در ست چهارم احسن الله شیرکوند را از بازی خارج کردم ولی احسن بازیکن با تعصبی است که به خاطر تعصب بیش از حدی که دارد برخی مواقع زود عصبانی می شود،ولی در مجموع این حواشی زیبنده هیچ کس نیست و من شخصا از بازیکنان،کادرفنی و مسئولان کاله نیز عذرخواهی کردم.
ترکاشوند به بازی هفته آینده تیم خود مقابل شهرداری تبریز اشاره کرد و افزود:هفته آینده بازی سختی مقابل شهرداری تبریز در خانه خود داریم که با توجه به امتیاز میزبانی به دنبال پیروزی در آن بازی هستیم،بازیکنان ما تجربه خوبی دارند و در صدد هستیم تا با ارائه یک بازی خوب جایگاه خود را تثبیت کنیم.

جواد نیک پرور _ هرازنو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *