عضوکمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: فضای رسانه ای کشور نباید برای به رخ کشیدن رسانه در رقابت از یکدیگر ، جریان های انتقادی ناسالم در فضای عمومی واجتماعی در جامعه ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عزت اله یوسفیان ملا روز چهارشنبه در چهارمین سالگرد راه اندازی پایگاه خبری هرازنو آمل همچنین افزود: انتقاد ومسائلی که روزانه در جامعه ایران می گذرد ، رسانه های نوشتاری ودیداری باید قداست وحرمت قلم را به درستی حفظ کنند.

وی ادامه داد: اگر خبرنگاران رسانه ها در سایه قداست وامانت داری قلم هرچه بنویسند کسی اعتراض وگلایه ای نخواهد کرد اما نوشته ها وانتشار مطالبی که خارج از چارچوب واصول حرفه ای باشد، فضای عمومی جامعه را ملتهب می کند.

یوسفیان ملا که نماینده مردم شهرستان آمل درمجلس شورای اسلامی نیز هست، تصریح کرد: فضای اجتماعی وفرهنگی در جامعه ایران با کشورهای دیگر کاملا متفاوت است واین مهم نیز باید مورد توجه ودقت رسانه های کشور قرار گیرد.

وی، با بیان اینکه انتقاد با انتقام وفحاشی دو موضوع کاملا جدا است و هر یک از این دو کنش وواکنش مثبت ومنفی جامعه را به همراه دارد، گفت: در ایران ودر حوزه اجتماعی نوع روابط قراردادی است وآنچه که رسانه ها در انتشار مطالب خود در مقام انتقاد از مسوول ویا افرادی دارند باید کاملا هدفمند وبا اطلاعات کامل باشد.

یوسفیان ملا اضافه کرد: به هیچ عنوان مخالف انتقاد که با دانش وآگاهی باشد نیستم و تاکید می کنم که این فضای گفتمان نیز باید در رسانه های منصف و مستقل پیگیری شود.

عضو ستادمبارزه با مفاسداقتصادی همچنین در بخش دیگری، از ایجاد سازمان جدیدی به نام سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور مخالفت کرد و ادامه داد: اضافه شدن این سازمان، موازی کاری و هزینه های مالی فراوان دراین بخش به همراه خواهد داشت.

درپایان این مراسم از روزبه نصیری مدیرمسوول پایگاه خبری هراز نو و عوامل این مجموعه به واسطه درخشش این رسانه ها درسالهای اخیر تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *