هـراز نـو: صبح چهارشنبه همزمان با نیمه شعبان و جشن میلاد با سعادت حضرت حجت (عج) تالار مجتمع ولی عصر (عج) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میزبان مهمانان جشن چهارسالگی هرازنیوز بود جشنی با شکوه که همراه با رونمایی از لوگوی جدید و نامی جدید برای این سایت بود .

مراسم رونمایی از لوگوی جدید این پایگاه خبری با نام هـراز نـو با حضور دکتر عزت الله یوسفیان نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ، شفیع زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل ، محمد محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، حجت الاسلام مهدی تقی زاده امام جمعه دابودشت ، خسرو ابراهیم زاده رییس شورای شهر ، دکتر محمودی پاتی عضو شورای شهر ، نصیری بخشدار مرکزی ، حسنی بخشدار دشت سر ، مهندس علوی رییس بنیاد  مسکن ، ناییج رییس اداره ورزش و جوانان و همچنین نصرالله صدرزاده رییس هیات مدیره خانه صنعت و معادن مازندران ، مهندس حاج مصطفی فیروزی ، مهندس امیر میران نایب رییس اتاق بازرگانی استان مازندران ، بیک مهدوی رییس هیات مدیره مزرعه سبز ، حسن منصوری مربی سابق تیم ملی والیبال ، بهروز عطایی سرمربی تیم کاله ، نهاوندیان رییس هیات کشتی ، احمدیان و اسماعیلی از انجمن دوستداران دماوند کوه ، محمد شعبانپور از پیشکسوتان والیبال ، نعمت الله قربانی رییس انجمن خبرنگاران ، الناز پاکنیا سرپرست خبرگزاری ایسنا مازندران ، فرهاد عزیزی و احسان محمدی پور از پایگاه خبری نگاه مازندران ، مهیار کمانگری سردبیر ندای شمال ، سلحشور از پایگاه خبری سفیر هراز ، علی عزیز کمالی  پایگاه خبری کمال نیوز ، حسین نورانی از پایگاه خبری آملی نیوز ، ملکشاه  از پایگاه خبری کرات آملی ، احسان خاکزاد از پایگاه خبری آملی ها ، داوود بهمنش از اساتید قران ، حمزه اسماعیلی از مداحان اهل بیت ، دکتر میثم محمدی ، دکتر رضا حاجی پور و مریم پروین از فعالان سیاسی و اجتماعی و جمعی از خبرنگاران ، فعالان اجتماعی و فرهنگی و سیاسی برگزار شد. همچنین مهندس امیر سلیمانی شهردار آمل ، مهندس حسنی مدیرعامل سازمان عمران ، اعضای شورای شهر ، انجمن دماوند کوه با سبد گل ارسال کردند . لطف الله آجدانی ، یدالله اکبرزاده و تعدادی از مسوولان و فعالان سیاسی نیز به خاطر عدم حضور در سطح شهرستان عذر خواهی کردند.

IMG_0795

مراسم با تلاوت قرآن  استاد داوود بهمنش شروع شد. مجری این برنامه اسماعیل مدنی گفت که در حال حاضر هـراز نـیـوز یا هراز نو جز 100 سایت خبری برتر کشور است و این افتخاری برای اهالی رسانه آمل می باشد.

اسماعیل مدنی

داوود بهمنش

آزادی بیان امروز به برکت خون شهداست .

روزبه نصیری در صحبت های خود از تمامی کسانی دعوت را پذیرفتند و در این مراسم شرکت کردند تشکر کرد. او در ادامه با ذکر خاطره ای از شهرداری آمل بیان داشت: ایده تشکیل هـراز نـیـوز در ابتدا شنیده شدن صدای نخبگان و دانشگاهیان در جامعه بود که این شد که امروز هـراز نیوز پیشرو در اطلاع رسانی همه سطوح جامعه است .

نصیری با بیان اینکه آمل جز نادر شهر های است که داراری تکثر رسانه ها خصوصا در فضای مجازی است تصریح کرد : این موضوع باعث می شود فضای امروز آمل دیگر مانند سالهای گذشته تک صدایی نباشد.

وی آزادی بیان امروز جامعه ایران را مدیون خون شهدا دانست و گفت : اگر امروز ما نسبت به کشور های منطقه آزادی بیان داریم و می توانیم سخن بگوییم به برکت خون شهداست .

دبیر انجمن صنفی خبرنگاران با بیان اینکه آزادی بیان میثاق قانون اساسی و هدیه امام و شهدا به ملت ایران است گفت : همه ما باید از این نعمت الهی که همسایگان در سطح منطقه از آن برخودار نیستند حفاظت کنیم .

مدیر مسوول و صاحب امتیاز پایگاه خبری هـراز نـو ادامه داد : برای ایجاد اگاهی و بصیرت کامل در جامعه رسانه ها رسالت سختی بردوش دارند و در این راه نیازمند به حمایت مردم و مسوولان هستند .

روزبه نصیری

رسانه ها نباید در جامعه ایران  نسخه اروپایی بپیچند

دکتر عزت الله یوسفیان ملا ، نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان آمل در خصوص رسانه و انتقاد رسانه ای گفت: اهل قلم باید حرمت قلم را نگه دارند در سایه اهل قلم هرچه نوشته شود کسی اعتراض نخواهد کرد اما اگر حرمت قلم در جای دیگری نوشته شده و بخواهد آنچه که در درون خود دارد را بروز دهد و از رسالت خبرنگاری که بی طرفی است خارج شود دیگر انتقاد نیست .

وی ادامه داد : انتقاد باید باشد و کسی تردیدی در آن ندارد ولی باید فرهنگ مردم را نیز از آن طرف دید. ممکن است در جای دیگر طرف مقابل با انتقاد پیشرفت کند و جای دیگر بوسیله انتقاد طرف مقابل را توهین و خراب کند. لذا هرگز نباید در جامعه ایرانی، افغانستانی، پاکستانی همان نسخه اروپا را پیچید.

یوسفیان با بیان  اینکه شدت انتشار خبر افزایش یافته و مثل قدیم نیست و اگر در کشوری اتفاقی رخ دهد به سرعت تمام جهان از آن مطلع می شوند تاکید کرد : اطلاع رسانی درست و به موقع  باعث می شود از بسیاری از ظلم ها کاسته شود.

عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت : من قبلا هم در جمع اعضا ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفتم اگر یک روزنامه مستقل اقتصادی داشتیم که می توانست درست و با رعایت حریم قانون در خصوص مفاسد اطلاع رسانی کند خیلی از مشکلات در کشور به وجود نمی آمد

عزت الله یوسفیان در پایان صحبت های خود از مدیر سایت و تمامی خبرنگارانی که در این پایگاه خبری فعالیت داشته اند تشکر کرد.

یوسفیان

تجلیل از خبرنگاران و مدیر مسوول هـراز نـو

بعد از سخنان نماینده مردم شهرستان آمل مسئولان حاضر از سایت هـراز نـو رونمایی کردند، و از خبرنگاران و دست اندر کاران پایگاه خبری هـرازنـیـوز (هـراز نـو) با اهدا لوح تقدیر و شاخه گل تقدیر شد .

همچنین یک جلد کلام الله مجید و لوح تقدیری از طرف محمد محمدی رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان آمل به روزبه نصیری مدیر مسوول پایگاه خبری هـراز نـو اهدا شد.

21

هـراز نـیـوز چیست و هرازنـو چیست ؟

محمد محمدی  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل سخنران بعدی این مراسم بود وی گفت: من از این فرصت استفاده می کنم و به چندتا سوال که از من پرسیده شد جواب می دهم. برخی از افراد از من پرسیدند هراز نیوز چیست؟ هراز نو چیست؟ و تعداد کمی هم از من پرسیدند اگر امروز رونمایی از این سایت هست پس چرا ارشاد اجازه داد که این سایت تا الان کار کند؟

من در پاسخ به این عزیزان بگویم  که هراز نیوز دارای مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که در آن زمان قانون بر این بود که فقط اسم سایت در سامانه ثبت شود اما سیاست های جدید فرهنگ و ارشاد بر اینکه خبرگزاری ها همچون روزنامه ها و هفته نامه ها دارای مجوز مکتوب شوند، و هراز نو توانست از اولین پایگاه های خبری باشد که این مجوز را دریافت می کند. اما چرا هراز نیوز شد هراز نو ، هدف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که  جلوی واژه های بیگانه گرفته شود و چون نیوز کلمه ای لاتین بود آن را به پیشنهاد خود دوستان به نو تبدیل کردند و اسم سایت از هراز نیوز به هراز نو تغییر کرد.

محمدی ادامه داد : مسئله دومی که می خواستم درباره اش صحبت کنم بحث انتقاد است، انتقاد با حمله شخصیتی فرق می کند، من در این چند سال ندیده ام سایتی حمله شخصیتی انجام بدهد و اگرهم گهگاهی دیده شده با  مدیر سایت تماس گرفته شده تا این خبر را از سایت بردارند.

رییس فرهنگ و ارشاد آمل گفت :سایت های ما انتقاد می کنند و متاسفانه مسئولان فرق انتقاد و حمله خبری را نمی دانند و اگر انتقادی انجام بشود اولین راهکار که مسوولین به فکرشان میرسد این است که شماره ارشاد رو بگیرند و اعلام کنند که این خبر باید در اسرع وقت از سایت گرفته شود.

محمدی افزود :وقتی هم که ارشاد می خواهد این مسئولین را قانع کند این انتقاداست  و باید مشکل رو حل کنید از دومین راه که قوه قضائیه هست وارد می شوند و از مدیر یا خبرنگار شکایت می کنند و به جای اینکه راهکار سوم که رفع مشکل است را انجام دهند متاسفانه از دو کار دیگه استفاده می کنند.

وی ادامه داد :آخرین خواسته من از مسئولین این است که در امور مالی به این عزیزان کمک بشود چون کار خبری هیچ بازده اقتصادی ندارد و گاهی اوقات باید از جیب خرج کنند. من از مدیر این سایت جناب آقای نصیری تشکر می کنم و آرزوی موفقیت را برای این پایگاه خبری دارم و معتقدم هراز نیوز و رسانه های دیگر موتور محرک ما مسوولان هستند .

محمد محمدی

آهنگ پاپ اسماعیل مقیمی تا کیک و عکس یادگاری

اسماعیل مقیمی از خوانندگان جوان و با اتیه آملی دو تا زیباترین آهنگ های خود را برای حاضران اجرا کرد همچنین شاگردان استاد خسرو علیزاده دو تا از زیباترین کار های خود را با ساز های سنتی اجرا کردند .

29

محمد احمدی مدیر بازرگانی آهن الات احمدی و توانا حسن زاده از عطاری بهار نارنج به عنوان حامیان مراسم هدایایی را به قید قرعه به حاضران در جشن هدیه کردند.

حسین رضوی طراح لوگوی سایت هم چند دقیقه ای در خصوص طرح خود توضیح داد .

43

و در آخر نیز کیک چهار سالگی هراز نیوز بین حضار تقسیم شد و عکس یادگاری که در قاب دوربین سه عکاس هراز نیوز ، مـهـدی کـیـهانی ، سید حسـین جـبـاری و خانم بـرزکار نشست .

IMG_0969

IMG_0722

گزارش : امیررضا باقری ، هـرازنـو

13 thoughts on “آنچه در جشن تولد هـرازنـیـوز ( هـراز نـو ) گذشت + عکس”
  1. سلام آقای نصیری جشن تولد هراز نو رابه شما وهمکارانتون تبریک وخسته نباشیدعرض میگویم

  2. تبریک به مناسبت سالگرد تولد سایت هراز نو و با آرزوی روزهای طلایی برای این سایت و مهندس نصیری

  3. جناب آقای دکتر نصیری سلام علیکم امیدوارم با افتتاح گلوی جدید و ثبت شده از سوی وزارت ارشاد درب معرفتی بر روی بینندگان باز شده و موجبات پیشرفت و تعالی برای شما و همکاران خدوم رقم بخورد و انشاءالله مقدمات وحدت هر چه بیشتر مسوولین را رقم یزنید

  4. من کشته مرده ی این تیترت شدم که نوشتین…. (آزادی بیان)……تنها چیزی که نمیشه یافت کرد در این مملکتمون….

  5. با عرض سلام خدمت همه دست اندركاران و موسس سايت بسيار بسيار پر افتخار و پر بيننده و پر خواننده هراز نو
    بعد از خواندن اخبار مربوطه خواستم از انتخاب هوشمندانه برند جديد سايت تشكر كنم
    و همينطور از طراحي بسيا زيبا و چشم نواز لوگو كه توسط ايده پرداز و مبتكر و دوست و هم مسجدي عزيزمون آقاي رضوي انجام شده تقدير و تشكر كنم
    به اميد موفقيت و جشن قرار گرفتن در ده رتبه اول خبري كشور

  6. با سلام و خسته نباشید خدمت عزیزان هراز نیوز.

    انشالا سایت خبری شما همچنان پایدار و استوار بمونه

    چهارسالگیتون مبارک

  7. از همه دست اندرکاران برپایی جشن که هم زمان با میلاد ولیعصر (ع) ودر سالن ولیعصر ارشاد امل به انجام رسید تبریک و تشکر میگویم امیدوارم هراز نو بتواند در اغاز دوره جدید فعالیتش با بروز رسانی اخبار وحفظ رسالت خبری جایگاه واقعی خود را در جمع رسانه بهبود بخشیده ورتبه ممتازتری را کسب نماید واز اقای دکتر نصیری گله مندم که در جمع دانه درشتان ومدیران پرتوان شهر سلام واحوالپرسی خوش وخالی را از حقیر (دانه ریز) دریغ داشته اند که شاید بدلیل شلوغی واسترس بوده است . جشن بسیار زیبا و بیاد ماندنی و کیک بسیار خوشمزه ان که در 4سالگی هراز نو در 3طبقه به تناول عموم در امده که خود خاطره ای شیرین را در دلها کاشت.

  8. با سلام و تبریک و شادباش به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت بقیه الله الاغظم امام زمان (عج) و گرامی داشت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) ، این اتفاق نیکو ، مبارک ، میمون و خجسته را به همه همشهریان عزیز آملی و خصوصا جناب آقای روزبه نصیری و همکاران محترمشان تبریک و تهنیت عرض می کنیم. انشا الله در پناه حضرت حق محفوظ و سربلند و پیروز باشید.

  9. همکار ارزشمند جناب آقای روزبه نصیری با تقدیم سلام و احترام و عرض تبریک به جناب عالی و همکاران پرتلاش و ایثارگر عرصه اطلاع رسانی و سایت بسیار وزین علمی و فرهنگی واجتماعی … هراز نیوز چهارمین سال فعالیت را گرامی داشته از خداوند متعال پیروزی و موفقیت حضرت عالی و همکاران گرانقدرتان را مسئلت دارم سربلند و پایداریتان را در زیر پرچم مقام معظم رهبری خواستارم . با تشکر خالصانه موسی حسن زاده مدیر روابط عمومی و مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز آمل

  10. همکار ارزشمند جناب آقای روزبه نصیری با تقدیم سلام و احترام و عرض تبریک به جناب عالی و همکاران پرتلاش و ایثارگر عرصه اطلاع رسانی و سایت بسیار وزین علمی و فرهنگی واجتماعی … هراز نیوز چهارمین سال فعالیت را گرامی داشته از خداوند متعال پیروزی و موفقیت حضرت عالی و همکاران گرانقدرتان را مسئلت دارم سربلند و پایداریتان را در زیر پرچم مقام معظم رهبری خواستارم . با تشکر خالصانه موسی حسن زاده مدیر روابط عمومی و مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز آمل

  11. همکار و استاد ارزشمند جناب آقای روزبه نصیری با تقدیم سلام و احترام و عرض تبریک به جناب عالی و همکاران پرتلاش و ایثارگر عرصه اطلاع رسانی و سایت بسیار وزین علمی و فرهنگی واجتماعی … هراز نیوز چهارمین سال فعالیت را گرامی داشته از خداوند متعال پیروزی و موفقیت حضرت عالی و همکاران گرانقدرتان را مسئلت دارم سربلند و پایداریتان را در زیر پرچم مقام معظم رهبری خواستارم . با تشکر خالصانه موسی حسن زاده مدیر روابط عمومی و مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز آمل

  12. دوست و همکار ارجمند جناب آقای روزبه نصیری از تلاش و خدمات حضرتعالی در عرصه رسانه مجازی واطلاع رسانی موجب خوشحالی و سربلندی خانواده بزرگ دانشگاه آزاداسلامی است که چنین نیروی انسانی خلاق و خوش ذوقی دارد.خدا قوت.
    با آرزوی بهروزی و سرافرازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *