قاصدک:از زمان به روی کار آمدن دولت دکتر روحانی پس از انتخابات خرداد ماه 92 که به فرموده مقام معظم رهبری حماسه سیاسی بود بارقه ای از امید در دل مردم کشورمان ایران جرقه زد و بحمدلله دولت تدبیر و امید با حمایت مردم توانست با توجه به اینکه دایه دار مشکلاتی بود که از گذشته بر دوش این دولت بود در بخش های مختلف به ملت ایران خدمت کند.

در شهرستان نور و بخش چمستان نیز شاهد تحولاتی بودیم که از آن جمله می توان به مقوله بهداشت و درمان اشاره کرد که با درایت دکتر هاشمی وزیر پرکار و پرتلاش دولت یازدهم شاهد آن بودیم که خدمات خوبی به تنها بیمارستان شهرستان نور شود.

در این بیمارستان علاوه بر احداث داروخانه و آزمایشگاه با کمک یکی از خیرین دستگاه سی تی اسکن بیمارستان نیز خریداری و افتتاح شد تا تحولی در این بیمارستان رخ دهد.

در زمینه جاده نیز علیرغم توقف تعریض جاده چمستان آمل شاهد شروع مجدد عملیات تعریض بودیم که این نیز علاوه بر لطف دکتر آخوندی حاصل زحمات دکتر نورزاد که خود از افتخارات منطقه چمستان هستند می باشد.

همچنین باید از زحمات تمامی مسئولان شهرستانی از جمله فرماندار  محترم شهرستان نور،نماینده محترم مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و بخشدار محترم چمستان نیز تقدیر و قدردانی شود.

قدردانی از دولتی که با تدبیرش امید را در دلها زنده کرد+تصاویر

قدردانی از دولتی که با تدبیرش امید را در دلها زنده کرد+تصاویر

One thought on “قدردانی یاران دولت در نور و چمستان +تصاویر”
  1. الان فصل هندونه رسید یه کم هندونه بهم غرض بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *