هـراز نـیـوز: غلامحسین شفیع زاده معاون استاندار و فرماندار آمل در نشست خبری تصریح کرد موضوع نصب تابلو های تبلیغاتی مجاورپل های تاریخی آمل در شورای تامین بررسی می شود و جلو اینکار گرفته خواهد شد .

فرماندار آمل با بیان اینکه خبرنگاران چشم بیدار مسوولان هستند  اظهار کرد: انتقاد خبرنگاران به عنوان زنگ خطر برای به ترکستان رفتن برخی مسوولان است .

 

مشاوران من اکثرا  جوان ، دانا ورسانه ای اند

وی در خصوص انتخاب تعدادی مشاور برای فرماندار آمل بیان داشت : برخی می گویند چه دلیلی دارد که مشاوران شما اکثر افراد رسانه ای هستند مگر از رسانه ها واهمه دارید اتفاقا رسانه ها چشم بینای جامعه اند و من در انتخاب مشاوران علاوه بر دانش ، جوان بودن و رسانه ای بودن را لحاظ کرده ام . من به نیروی جوان اعتقاد دارم و برای  چند مشاور دیگر هم حکم صادر خواهم کرد.

از رییس ارشاد حمایت میکنم

فرماندار آمل با تجلیل از عملکرد محمد محمدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل وی را از مدیران جوان و پرتلاش شهرستان دانست و تصریح کرد : از منافع شهری و اقدامات این مدیر در خصوص حفظ میراث و فرهنگ این شهر حمایت می نماید .

وی در پاسخ به به سوال خبرنگاران در خصوص جمع آوری متکدیان گفت: شهرداری آمل به همراه 5 شهر دیگر جمع آوری متکدیان را به پیمانکار سپرده اند .

شفیع زاده در خصوص تشکیل ستاد نورزی استقبال از مسافران نوروزی گفت : تا کنون چندین جلسه برای استقبال مناسب از مهمانان نوروزی برگزار شده است تا امسال به نحو شایسته ای میزبان مهمانان ارجمند باشیم .

نماد علویان در ورودی آمل

این مسوول در خصوص زیبا سازی مدخل ورودی شهر تصریح کرد : ورودی شهر در میدان امام حسین مزین به نماد علویان خواهد شد .

وی در پاسخ به انتقاد یکی از خبرنگاران در خصوص بحث ترافیک شهری و جانمایی نامناسب و مشکوک بین آفتاب 10 تا 12 گفت : در این خصوص مطمن نیستم که عمدی در کار بوده باشد و موضوع را پیگیری می کنم

فرماندار آمل در خصوص حریم روخانه و اقدامات جهت زیبا سازی آن گفت :  رییس میراث فرهنگی متولی جذب سرمایه گذار برای ایجاد مجتمع تفریحی فرهنگی در جوار رودخانه هراز شد .

بزرگترین هنر من دیدار با مردم است

وی در خصوص جلسه ملاقات عمومی با مردم گفت : بزرگترین هنر من روز های سه شنبه ارتباط با مردم و پاسخ گویی به بخشی از مشکلات آن هاست .

من فرماندار نیستم ، مردم دارم

معاون استاندار مازندران در پاسخ به سوال خبرنگار هراز نیوز که سبک مدیریتی خاصی را برای اداره شهر برگزیده است که از جانب مردم خوشایند است ولی انتقاد برخی مدیران را به همراه دارد گفت : من فرماندار نیستم و مردم دارم احترام  متقابل احترام می آورد ، دوست ندارم کسی تعریف مرا بکند اتفاقا از انتقاد خوشحال می شوم البته طوری انتقاد کنید که موجب تشویش ذهن جامعه نشود و مردم  از نظام نا امید نشوند .

وی با باین اینکه خون های زیادی برای حفظ نظام ریخته شده است تصریح کرد : هیچ مسوولی حق ندارد برای نفع امیال شخصی خود سوء استفاده نماید.

دو فرزند و دامادهای من بیکارند

این مسوول مشکل بیکاری جوانان را معضل مهم جامعه امروز دانست و گفت : فرزندان من اکثرا بیکار هستند و به شخصه همدرد با بسیاری از مردم جامعه هستم .

به قول شهرداری قرارداد ترکمنچای است

شفیع زاده  در خصوص نارضایتی مردم از نصب تابلو های تبلیغاتی در جوار پل های تاریخی آمل گفت: در سال 1388 اعضای شورای وقت قرار دادی را با فرد مذکور منعقد کرده اند که به قول شهرداری قرارداد ترکمنچای است در این قرار داد پیمانکار در ازای رنگ آمیزی پل ها می بایست به مدت ده سال از چندین بیلبورد و استند تبلیغاتی در جوار پل نصب و استفاده  نماید .

وی ادامه داد : شهردار جدید این قرار داد را نپذیرفت و اجرا نکرد و لذا پیمانکار شکایت کرده و شهرداری را به مبلغ 13/9 میلیارد تومان محکوم می نماید .

شفیع زاده تاکید کرد : در هفته آینده با تشکیل شورای تامین دستور جمع آوری تابلو ها صادر خواهد شد .

پروژه ها در آمل متوقف نشده است

این مسوول در پاسخ به سوال یک خبرنگار در خصوص رها شدن برخی از پروژه های عمرانی در آمل گفت : اقدامات خوبی در خصوص تامین بودجه این پروژه ها از سوی دکتر یوسفیان انجام شده است برای جاده امام زاده عبدالله آغوزبن 4 میلیارد بودجه واریز شده است که هفته بعد پیمانکار کار را آغاز خواهد کرد ، برای جاده آمل فریدونکنار  اعتبار در حال واریز شدن می باشد ، 24 کیلیومتر از فاز اول مترو در حال ریل گذاری است و سایر پروزه ها هم متوقف نیست .

تقدیر از دادستان و نیروی انتظامی

فرماندار آمل  در خصوص ایجاد امنیت بیشتر در شهرستان گفت : از سوی دادستان محترم و نیروی انتظامی اقدامات خوبی صورت گرفته است که باید از این عزیزان تشکر کرد.

موضوع امامزاده هاشم در دست استانداران مازندران و تهران

وی در خصوص نصب تابلو شهر دماوند در جوار حوزه استحفاضی آمل در امام زاده هاشم گفت : یک بار با دستور قضایی  رییس دادگاه لاریجان  این تابلو کنده شد که متاسفانه دوباره نصب شد در حال حاضر قرار شد این موضوع بین استانداران تهران و مازندران حل شود .

این نشست خبری با حضور محمد محمدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل ، یوسفی رییس دفتر فرماندار ، شیرازی مسوول روابط عمومی ، شعبانی رییس اداره برنامه ریزی و نعمت الله قربانی رییس هیات مدیره انجمن صنفی خبرنگاران و خانه مطبوعات و جمع کثیری از خبرنگاران آملی  در محل دفتر انجمن صنفی خبرنگاران آمل در مجتمع امام خمینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  برگزار شد .

7 thoughts on “شفیع زاده : موضوع تابلو های تبلیغاتی مجاور پل های تاریخی آمل در شورای تامین بررسی می شود”
  1. 13/9میلیارد تومن؟؟؟؟؟؟ واقعا مسئولیت این افتضاح بر عهده ی کیه؟ چرا هیچ کس جوابگو نیست؟ این جریمه های مسخره دمار از روزگار شهر در اورده و باعث شده تمام پروژه های عمرانی شهر نیمه کاره بمونه. به عنوان یک آملی،از مسئولین سایت هراز نیوز خواهشمندم تا پیگیری های لازم رو نسبت مسئولین این اتفاق و اطلاع رسانی به مردم انجام بدند.

  2. “من فرماندار نیستم ، مردم دارم”
    این کلام مصداق همان مدیریت جهادی است که مقام معظم رهبری برای شعر سال در نظر گرفته اند.
    من با شناختی که از چند سال مدیریت ایشان دارم این نحوه مدیریت(مدیریت جهادی) و موفقیت در عملکرد ایشان را دیده ام

  3. واقعا جای تاسف است مسئول این قرارداد نگین چه کسانی هستند

  4. یعنی هزینه رنگ پل نزدیک به 14 میلیارد میشه که این قرارداد امضا شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  5. با تشکر از شما آیا دور برگردان هراز کار شناسی بوده است هدف از دور برگردان در فرهنگ ترافیکی چیست گزارش تصویری از این دور برگردان تهیه نمائید
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *