هـراز نـیـوز: نماینده مردم آمل در مجلس درباره مترو آمل – تهران گفت: در حال حاضر قطعه اول این طرح در حال انجام کار است.

 

عزت الله یوسفیان ملا ، افزود: ۲۴ کیلومتر ریل گذاری آن تا سال آینده انجام می شود و مناقصه قطعه دوم که شامل یک تونل بزرگ است بزودی انجام می شود.

 

وی درباره زباله آمل گفت: جلسه ای با اعضای شورای شهر و وزارت کشور داشتم که ۵۰۰ میلیون تومان از سوی وزارت کشور به شهرداری برای مطالعات این طرح درنظر گرفته شده است.

 

نماینده مردم آمل در مجلس گفت: زمینی به مساحت ۴۱۰ هکتار برای فرودگاه در آمل درنظر گرفته شده و این طرح در حال مطالعه است و همچنین امیدواریم منطقه ویژه اقتصادی آمل نیز در چند ماه آینده تصویب و اجرایی شود.

 

وی درباره گازرسانی به آمل گفت: پرونده گازرسانی به بسیاری از مناطق شهرستان بسته شد و گازرسانی به منطقه لاریجان نیز آغاز شد و امیدواریم تا سال آینده کل شهرستان از نعمت گاز بهره مند شوند.

 

نماینده مردم آمل در مجلس از لایحه بودجه به عناوان دخل و خرج کشور یاد کرد و گفت: کشورهایی که پیشرفت داشته اند هزنیه اجرایی آنان روز به روز کم شد و هزینه عمرانیشان بیشتر استولی در کشور ۸۰ درصد هزینه های ما اجرایی است.

 

وی عنوان کرد: تمام تلاشمان باید این باشد که هزینه های عمرانی ما بیشتر باشد و اکنون در استان مازندران تمام راههای ارتباطی در حال اجرا و کار است.

 

یوسفیان درباره آزادراه تهران – شمال گفت: تا زمانیکه متولی این طرح مشص نباشد سرانجام مشخصی نخواهد داشت.

 

وی درباره محور هراز گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان در هفته گذشته برای تسریع در اجرای این طرح ملی اعتبار گذاشته شده است، ۴۰ میلیارد تومان برای باند دوم فیروزکوه نیز تخصیص یافته است.

 

نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه راه هراز قبلا جزو راههای روستایی محسوب می شد گفت : این طرح از سال ۸۶ جزو پروژه های ملی محسوب شده است.مهر

18 thoughts on “قطعه اول مترو آمل – تهران در حال اجراست/زمینی به مساحت ۴۱۰ هکتار برای فرودگاه در آمل درنظر گرفته شده /امیدواریم منطقه ویژه اقتصادی آمل نیز در چند ماه آینده تصویب و اجرایی شود”
  1. با سلام
    جاده هراز از سال ۸۴ در لیست پرژه های ملی قرار گرفت و با پیگیری نماینده محترم بوده و قبل از سال ۸۴ جز راهای روستایی کشور بوده و یکی از جاده های محروم کشور بوده.
    راه محروم یعنی اینکه مثلا یه رو کش برای جاده تعریف میکردند مثلا از پلور تا اب اسک و یا….
    بله پروژه ملی شده ولی چه کسی اینکار رو کرده و قبل از چه بوده…

  2. بهتره شایستگی های یک نماینده را با نمایندگان شهرهای دیگر استان و یا نماینده های قبل از خودش مقایسه کرد. و در این صورت است که توانایی یک نماینده مشخص می شود. در غیر اینصورت اگر نماینده ای باعث بانی اجرای دهها پروژه شود باز هم دهها پروژه و یا مشکلات دیگر هم وجود خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *