به گزارش هـراز نـیـوز به نقل از وبلاگ روستای ییلاقی گت کلا در دوره های زمانی مختلف اشخاصی اقدام به سرقت از منازل مسکونی و احشام در دهستان چلاو نمودند که جای بسی تاسف و تأمل است.

چلاو؛ نزدیک ترین منطقه ییلاقی به شهرستان آمل است که میزبان گردشگران زیادی می باشد و در اکثر اوقات، معابر و محور چلاو پرتردد است، اما متاسفانه هیچ تدبیری جهت برقراری نظم و امنیت در این منطقه اتخاذ نشده است. در گذشته شورای اسلامی بخش امام زاده عبدالله(ع) اقدام به استقرار کانکس نگهبانی در ورودی چلاو (پل منگل) نمود که در حال حاضر درب و پنجره آن به سرقت رفته که نمونه مبرهنی برای این مثال است: «هرچه بگندد نمکش می زنند، وای به روزی که بگندد نمک»!!!

چندی پیش خبری به نقل از آقای محمدرضا نصیری، بخشدار مرکزی آمل، مبنی بر تجهیز روستاهای بخش مرکزی آمل به دوربین مداربسته در رسانه ها منتشر شد که قابل تقدیر است. لذا پیشنهاد می گردد بخشداری امام زاده عبدالله(ع) و شوراهای اسلامی روستاهای منطقه، اقدام به نصب دوربین مداربسته در معابر اصلی چلاو، مناطق حساس و… نمایند تا نظم و امنیت در منطقه برقرار شود.

وبلاگ روستای ییلاقی گت کلا تا حصول نتیجه پیگیر موضوع خواهد بود.

One thought on “سرقت در چلاو/ لزوم نصب دوربین مدار بسته”
  1. روز جمعه 8 خانه در منطقه گنگرج کلا مورد سرقت قرار گرفت که نیروی انتظامی بعد از تماس در ساعت 10 صبح در ساعت 5 بعداظهر به محل آمد که به علت کمبود نیرو ذکر شد. صرف گذاشتن دوربین کفایت نمی کند چون سارق می تواند با تغییر و مختوش نمودن پلاک از محل بگریزد.که حتما باید چند نگهبان در منطقه حضور داشته باشند که لازم همکاری جدی شورای چند محل منظقه و بخشداری می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *