مدیر آموزش و پرورش بابل گفت: همزمان با وفات حضرت فاطمه معصومه(س) همایش دختران زهرایی 21 بهمن ماه جاری در بابل برگزار می شود.

ˈعیسی لطیفیˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همایش دختران زهرایی با حضور سه هزار تن از دانش آموزان چادری بابل برای نخستین بار در استان مازندران برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را ترویج و نشر فرهنگ حجاب و پوشش برتر در مدارس برشمرد و گفت: دانش آموزان چادری به ویژه دوره اول و دوم متوسطه و معلمان از مقابل اداره کل مخابرات مازندران به سمت مصلی بابل راهپیمایی خواهند کرد.

وی افزود: همچنین در ایام دهه مبارک فجر شاهد برگزاری مسابقات ورزشی ، دیدار دانش آموزان با امام جمعه، خانواده معظم شهدا و جانبازان ، حضور دانش آموزان در آئین عطر افشانی مزار شهدا در 19 بهمن، اجرای رادیو مدرسه در زنگ تفریح ، تشکیل نمایشگاه کتاب، عکس، روزنامه دیواری و دست ساخته های دانش آموزان و برگزاری ایستگاه صلواتی در اداره و مراکز آموزشی و پرورشی و حضور گسترده دانش آموزان در نماز جمعه خواهیم بود.

لطیفی، کاشت نهال توسط دانش آموزان به یاد و نام شهدای دانش آموز و معلمان شهید در محیط مدرسه، حضور گسترده دانش آموزان در راهپیمایی 22 بهمن، قرائت بخش هایی از وصیت نامه الهی سیاسی امام راحل، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در مدارس با دعوت از والدین شهدا، برگزاری مسابقه نقاشی، جشنواره غذا و طرح جابربن حیان و جشن در پارک شادی و مسابقات قرآن و احکام را از دیگر برنامه های این ایام برشمرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *