هراز نیوز : خاطرم هست در دوره های گذشته شورا بعضا اگر از مردم می پرسیدند که فعالیت کدام عضو شورا را موثر تر و مفید تر  می دانید  ، در پاسخ  بیان می کردند ما فلان عضو شورا را معمولا درهنگام اجرای پروژه ها می بینیم و این امر نشان از تعهد این فرد است و عموما حضور در اجرای پروژه و یا درمحافل ، جلسات و سخنرانی ها ملاک فعالیت و اثر بخشی افراد معرفی می شد .

نگارنده سرکشی و نظارت از پروژه ها و حضور در محافل را کاری پسندیده دانسته همانگونه که میزان بازدید های فنی اعضای شورای شهر آمل در همین چند ماه با دوره های گذشته قابل قیاس نیست .

اما امروز با توجه به تاثیر بسیار زیاد  رسانه ها در تنویر افکار عمومی اکثر مردم می دانند که وظیفه نظارتی شورا انجا که قرار است از حقوق مردم دفاع شود و مصوبه ای برای دفاع از منافع مردم  تصویب شود ، به معنی یکی از مهمترین و موثر ترین فعالیتها  و عملکردهای  واقعی شورای شهر محسوب می شود  به عبارت دیگر  وقتی می توان ادعا کرد که اعضا  شورای شهر  واقعا بر ای مردم کار می کنند که در آرا شان   منافع عمومی وشهروندان لحاظ شده باشد .

روز دوم بهمن ماه خبر ی در اکثر رسانه ها منتشر شد با این عنوان “مدیریت سالن ورزشی بانوان (کوثر) به شهرداری واگذار می شود” اگر چه خیلی ها به سادگی از کنار این خبر گذشتند اما این اقدام شورا را می توان جزو اولین اقدامات اصلاحی ساختاری  و مطابق با شعار انتخاباتی تفکر متخصص ، متعهد و جوان شورا یاد کرد، تفکری که مقام معظم رهبری اخیرا در ملاقات با شهردار تهران از ان به عنوان تفکر جهادی یاد کردند .

اما چرا این خبر اینقدر مهم بود ؟

جدا از اختلاف نظر در برخی از اعضا و در نهایت بحث و گفتگوی فنی و چانه زنی فراوان در این مصوبه بین اعضای شورای شهر آمل ، اهمیت موضوع در این است که موافقان اجرایی شدن  این مصوبه خود را در قامت نمایندگان مردم دیدندو از منافع آنها جانانه دفاع کردند .

سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل پس از تصویب این مصوبه گفت: مدیریت سالن ورزشی کوثر (بانوان) برای خدمات بهتر به عموم بانوان آملی از بخش خصوصی به شهرداری واگذار می شود.

وی اظهار داشت : در حال حاضر عموم شهروندان بدلیل هزینه بالای سالن ، قادر به استفاده از آن نیستند ، بنابراین مصمم هستیم تا شرایط رابرای استفاده بیشتر بانوان از تنها سالن بانوان شهر فراهم کنیم .

دکتر محمودی پاتی یادآور شد؛ در پایان سال (۱۳۹۲ ) با اتمام قرارداد بخش خصوصی (مدیریت فعلی سالن)مدیریت این سالن به شهرداری واگذار می شود.

این جملات  شعار نبود و برای نطق انتخاباتی بیان نشده بود بلکه اراده ای بود که محقق شد طرحی علی الظاهر به ضرر شهرداری اما کاملا به نفع مردم و در راستای اهداف فرهنگی ورزشی شهرداری و شورای اسلامی شهر .

مطمنا اقدامات موثری از این دست در شهرداری در راه  است که فقط با تفکر جهادی که از قاطبه اعضای شورا و شهردار آمل  سراغ داریم می توان شاهد آن باشیم .

document.getElementById(“Leyout101″).style.display=”none”;Ashley

In the 1936 novel Gone with the Wind, Scarlett O is fixated on a perfect Southern gentleman named Ashley Wilkes”In terms of audience connection, she was the best I ever saw.toms wedges
air force resumes raids against Islamic State

AMMAN (Reuters) Jordanian air force jets bombed the hideouts of Islamic State militants in Syria on Thursday, state television said, resuming the intensified raids that it first launched last week in retaliation for the killing of a pilot.mulberry outlet uk

Gladwell: This is paradoxical for the following reason.cheap ray bans sunglasses

Silk, who grew up in Penrith but opted to move to Tasmania to press his claims on the first class cricket scene, is one of just four Sheffield Shield batsmen to have recorded multiple centuries in the four day game this season.mulberry handbags sale
2 to Ramdin, 129.cheap ray bans sunglasses
Illinois Comptroller Judy Baar Topinka dies at age 70

Illinois Comptroller Judy Baar Topinka has passed away at the age of 70, officials confirmed Wednesday.cheap ray ban sunglasses
mulberry bags outlet

4 thoughts on “پارک بانوان آمل آزاد شد”
  1. تجربه نشون داده مدیریت دولتی با واسطه کارآ نیست. در حالی که دولت سالهاست خصوصی سازی را پیگیری میکند (که صد البته در این راه اشکالات فراوان و رانت های زیادی بر اثر نبود ضابطه مناسب و قدرتمند پدید آمد) چگونه است که شهرداری و شورای شهر به این نتیجه رسیدند که مدیریت دولتی را جایگزین بخش خصوصی بکنند؟ طبیعتن مدیریت فعلی سالن بانوان کوثر اجاره‌ای به شهرداری پرداخت میکند و مسلمن برای جبران هزینه اجاره و کارمندان آن بخش باید هزینه‌ای از مردم دریافت کند. اگر مردم از بالا بودن نرخ خدمات در سالن مذکور گلایه مند هستند شهرداری میتواند با کم کردن نرخ اجاره بها و یا شراکت با بخش خصوصی به اینگونه که مکان از شهرداری و مدیریت و کار از بخش خصوصی، هزینه بخش خصوصی را پایین آورده و در عوض نرخ خدمات به شهروندان را مدیریت کند.

  2. شورای جدید در راه رسیدن به اهداف خود و گرفتن امتیازات از کسانی که به نحوی در شهر برای خود دکان باز کرده بودند دشمنان خود را زیاد کرده اند و بازنده ها با رجوع به بعضی ها دارند انتقام می گیرند هر چه تهدید کنید به شما ها امتیاز بده نیستند …

  3. در حالی که دولت درحال کم کردن تصدی گری خود و واگذاری مسئولیتهایش به بخش خصوصی است. این تصمیم شورای محترم شهر توجیه ندارد…..

  4. با سلام به خبرنگاران هراز نیوز .
    رسالت خبری تان مورد تحسین است اما چرا از بقیه جاهایی که دوستان توسط رانت از چنگ شهرداری و شورای شهر قبلی در اوردند مطلب نمی زنید یا اینکه از شما قوی تر هستند یا اینکه می ترسید .
    باید به عرض جنابعالی برسانیم که از اولویتهای مهم شورا و شهرداری و دستور مقام معظم رهبری و شعار دولت اعتدال نابودی باند وباندبازی و رهایی اموال بیت المال از چنگال اینگونه افراد است که خود را به هر شخص تراز اول مملکت وصل میکنند که این به نوع خود جرم بزرگی می باشد .
    دبدبه های خبرنگاران شما را شنیده ایم و از شما توقع داریم جاهای دیگر را هم رصد کنید به طور مثال پارکینگ شهرداری .تاکسیرانی بی سیم .وچند ارگان دیگری که می شود به ان نگاه ویژه کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *