IMG_1016

هراز نیوز : اطلاعیه ای به طور وسیع در سطح شهر آمل برای بازدید شهروندان این شهر از بیمارستان شمال توزیع شد اما گزارش خبرنگار هراز نیوز حاکی است که مردم از این دعوت عمومی که به شکل نامناسبی صورت گرفته است استقبال نکرده اند . بیمارستان شمال چند مدتی است که به دالایل نامعلوم مجوز شروع بکار را بدست نیاورده است .

5 thoughts on “عدم استقبال مردم از دعوت بیمارستان شمال آمل”
  1. خودشونو مسخره کردن……………………..یه mri میگیری 110 هزار تومان…..رسما دزدیه…..اون وقت اگه این راه بیفته میخوان چه بلایی سر ملت دربیارن؟!!!

  2. ای آقا…. هیچکی تو این شهر از اینها دلخوشی نداره که بخواد برا افتتاحیه بره….. حتما روز افتتاحیه یه طی میدادن دست مدعووین که بشورن و بمالن….!!!!!!
    جدا دقت کنید. مردم برن مخاطب چه کسانی واقع بشن؟!!!
    حاج آقا (ح) یا حاج آقا (ا.ص) یا دکتر (ق) یا هرکدوم از اعضای هیئت مدیره که …….
    اینا شبیه کاسبکارا هستن نه پزشک و مسئول بیمارستان…..
    بقول ما مازندرانی ها: وشونه کار هیچی نوونه….. گته اغوذه بی دله….

    پشت اونهمه هارت و پورت یک شخص باسواد وجود نداره…..

  3. “دعوت عمومی که به شکل نامناسبی صورت گرفته است استقبال نکرده اند” …. هرازنیوز عزیز ؛ ایما چیشون درست و حسابی و مناسب هست گه دعوتشون باشه…..
    هنوز بوی خرابکاری هاشون نپیچیده….. این قصه سر دراز دارد

  4. مردم از چی باید استقبال کنن؟! اون پزشکان عزیزی که در مطب و برای هزینه عمل مردم را بیچاره میکنند حالا آمدند بیمارستان زدند تا به اسم خصوصی بودن بهتر و راحت تر حالش را ببرند!!!!
    حالا مردن برن بگن آفرین احسنت؟!!!!
    چهارتا پزشک مورد علاقه مردم هم اونجا نیستن که دل ملت خوش باشه…. هیئت مدیره که عالیست!!!!! مدیریت هم که عـــــــــــــالی تر!!!!!

  5. شنیدم وام های میلیاردی برای خرید تجهیزات خوب گرفتن اما پولا رو به جیب زدن و آت و آشغال خریدن، چه بریز و بپاشایی کردن هییت مدیره، معلوم نیست بعداچنتاکشته بدن با این تجهیزات آشغال، عمودی برین اونجا افقی برمیگردین
    خداازشون نگذره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *