هراز نیوز :  دکتر حمزه قاسمی رییس شبکه بهداشت شهرستان آمل از نحوه عدم تعامل دستگاه های ذیربط و نوع نگاه یک بام و دو هوا در امر اطلاع رسانی حوزه سلامت گلایه کرد و گفت : مدت بسیار زیادی است که از سوی استانداری مازندران مصوبه داریم  که سه عدد بیلبورد برای موضوع سلامت در اختیار این اداره قرار گیرد ولی این اتفاق نیفتاده است .

قاسمی با اشاره به اینکه روز 27 شوال هم  پیام عید فطر مبارک را می شد در تلویزیون شهری مرکز شهر مشاهده کرد از عدم مدیریت در این بخش گلایه کرد و بیان داشت : مسوولان امر اذعان می دارند  بیلبورد ها به بخش خصوصی واگذار شده است و نمی توانیم در اختیار تان قرار دهیم .

این مسوول ادامه داد :خوب همین تلویزیون شهری که چند ثانیه دارید را زمانی به مساله مهم سلامت اختصاص دهید .

وی با اشاره به غیر قانونی بودن نصب تبلیغات پژشکان در معابر عمومی به خبرنگار هراز نیوز گفت : از سوی دیگر می بینیم بر روی همین بنر های شهری تبلیغ برای پزشکان نصب شده است .

گفتنی است :آیین‌نامه مربوط به فرم نسخه، تابلو و تبلیغات اعضای سازمان نظام پزشکی که ناظر به فعالیت‌های پزشکان، دندان پزشکان، داروسازان دارندگان مدرک دکترای حرفه‌ای و متخصصان علوم آزمایشگاهی بود، به طور مطلق نصب و درج هرگونه آگهی تبلیغاتی مربوط به حرفه پزشکی در رسانه‌های گروهی و همچنین در معابر خارج و داخل مطب و موسسات گروهی درمانی را ممنوع و مغایر با شئون حرفه پزشکی تلقی می‌كردو تشخیص آنرا به نظام پزشکی واگذار کرده است .

SAM_8244-1024x768

 

16 thoughts on “سیاست یک بام و دو هوای اطلاع رسانی حوزه سلامت در آمل +سند”
  1. اقای دکتر قاسمی حتما باید توضیح بدن به چه دلیلی اورژانس و داروخانه بیمارستان امام رضا را به چه کسی واگذار کردن . حتما باید بگن چجوری مردم اونجا بخاطر یک بیماری ساده سرکیسه میشن . باید توضیح بدن چرا بعد اینکه اقای دکتر محمدی بیمارستانو اجاره کردن حتی دیگه هزینه تزریقات از جیب مردم اونم به شکلی ناباورانه و وحشتناک از جیب مردم پرداخت میشه. حتما باید بگن چرا مردم روستایی وقتی با دفترچه روستایی میان اورژانس بیمارستان امام رضا همه چیزشون غیر بیمه ای هست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *