باشگاه رئال مادرید نام پیراهن گرت بیل را در قسمت فروشگاه آن‌لاین خود به فروش گذاشت تا شایعات درباره پیوستن ستاره ولزی تاتنهام به رئال مادرید بیشتر شود

به گزارش  ایسنا، در حالی که هر روز امیدهای هواداران تاتنهام برای ماندن گرت بیل ستاره‌ی تیمشان در این تیم کمرنگ‌تر می‌شود، سایت رئال مادرید در بخش فروشگاه آنلاین خود نام گرت بیل را در بین بازیکنان این فصل خودت معرفی کرد تا صحبت‌ها برای پیوستن گرت بیل به رئال مادرید جدی‌تر شود. 

رئال مادرید از مدت ها پیش در پی جذب ستاره‌ی ولزی تاتنهام بوده است اما پیشنهاد خیره‌کننده رئال مادرید نیز تاکنون نتوانسته این بازیکن را به سانتیاگو برنابئو بکشاند.

 

 

 

باشگاه رئال مادرید در قسمت فروشگاه آنلاین خود در قسمت فروش پیراهن‌های این فصل، پیراهن شماره 11 را با اسم گرت بیل به فروش گذاشته است.

 

گفته می‌شود گرت بیل تا 48 ساعت آینده به عنوان بازیکن رسمی رئال مادرید معرفی خواهد شد. هنوز از مبلغ قرارداد رئال مادرید با این بازیکن خبری منتشر نشده است اما به نظر می‌رسد فابیو کوئنترائو مدافع پرتغالی رئال مادرید به عنوان بخشی از قرارداد گرت بیل به تاتنهام منتقل خواهد شد.

 

گرت بیل هافبک ولزی 24 ساله در تیم‌های ساوت‌همپتون و تاتنهام بازی کرده است. او در تاتنهام طی 146 بازی برای این تیم موفق شد 42 گل به ثمر برساند. بیل فصل گذشته به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس و برترین بازیکن انگلیس از دید خبرنگاران ورزشی برگزیده شد. در حالی که رئال مادرید موفق شود این بازیکن را با مبلغ 98 میلیون یورو به خدمت گیرد ، این ستاره ولزی به گرانقیمت ترین فوتبالیست جهان تبدیل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *