ما آموخته ایم به اصلح رای دهیم

حاج باقر ما را ببخش که نتوانستیم تورا آنچنان که هستی به مردم معرفی کنیم .

ما آموخته ایم به اصلح رای دهیم

حتی اگر 72 نفر باشیم .

افتخار می کنیم که تا آخر با تو ماندیم .

13 thoughts on “ما آموخته ایم به اصلح رای دهیم”
  1. اصلح را مردم انتخاب می کنند. شما نظر شخصی تونو به آقای قالیباف پیامک می کردید بهتر بود تا اینکه در سایت درج کنید.

  2. اولین چیزی که باعث رای نیاوردن قالیباف در آمل شد اضافه وزن شما و دوستاته .!
    دومین علت خود بزرگ پنداری شما بود
    سومین علت مشهدی بودن قالیباف بود که ما شمالیها هیچ دل خوشی از این مشهدیها نداریم
    با این حال بیخیال
    من خودم رییس یک حوزه در یکی از روستاهای نور بودم و با اینکه طرفدار روحانی بودم به غرضی رای دادم نمیدونی موقع شمردن رای چقدر خندیدیم چون فقط غرضی یک رای داشت !!!

  3. با سلام خدمت دوست عزیزم آقای مهندس روزبه نصیری

    وظیفه ی همه ما سعی و تلاش در جهت معرفی یک نامزد که طرح و برنامه داشت و مرد عمل بودنش را در مسوولت های خطیرش اثبات نمود بوده و هدف اساسی هم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و درک این نکته که انتخاب و پیگیر خواسته ها و حتی بازخواست منتخب در صورت عدم عمل به وعده ها حق آنهاست.
    من فکر میکنم ما در رسالت خود در به صحنه کشیدن مردم و خصوصا جوانان و حفظ شأن و منزلت گفتمان مدنی و سیاسی تا اندازه ی زیادی موفق بوده ایم و از این جهت به شما و دیگر همکاران در این عرصه خداقوت و دست مریزاد باید گفت. اکنون که بر خلاف برخی حرف و حدیث ها مردم خودشان انتخابات را مهندسی کردند و آن هم به بهترین شکل ممکن در سرنوشت کشور خود سهیم شده اند وظیفه داریم با تمام قوا در خدمت سازندگی کشور و مردم رنجدیده خود باشیم و با در نظر گرفتن وجدان و تعهد اجتماعی هر کس را که منتخب فکر جمعی کشور هست و داعیه ی خدمت و سازندگی دارد حمایت کرده و به این باور داشته باشیم که اغلب این دوستان برای خدمت به مردم و کشور آمده اند. مگر آنکه در ادامه خلافش را ثابت کنند.
    بهر صورت باید به شما که از مال و آبروی خود مایه گذاشته اید و بنده خود شاهد تلاشهای شبانه روزیتان بوده ام تبریک و خسته نباشید گفت.
    پیروز و پاینده باشید.

  4. از برادرا خوب وشایسته مثل روزبه نصیری وجواد حیدری وخوب خوبان احسان محمدی
    بخاطر تلاش شبانه روزی دربه صحنه اوردن جوانان وتحقق حماسه سیاسی متشکریم

  5. آقا روزبه دیدی شایعه پراکنی شما اثری نداره؟زدی رای دکتر قالیباف را هم خراب کردی . اگر پسر خوبی باشی موفقیت دور از دسترس نخواهد.

  6. روزبه نصیری کسی نیستی که اصلح تشخیص بدی نظر شخصی خودت را برای خودت نگهدار نکنه شاگرد مکتب رحیمی معاون رئیس جمهور هستی که از این فرمایشات میکنی این را مطمئن هستم حرفهایت برای کشور و مردم نیست منافعی است که با انتخاب نشدن قالیباف از دست دادی آمده از نشانه های آخرزمان تفسیر به رای است سعی کن خودت باشی اگر ظاهرت با باطن فاصله داشته باشد روزی زشتی درون در چهره ظاهرمیگردد…

  7. ازجناب آقای ابوالفاسم بی نیاز به علت تلاش بی شاعبه درامرکمک به عده ای ازکاندیداهاجهت رفتن به شورای شهر صمیمانه کمال تقدیرو سپاس را دارم چون از جانبازانی مثل ایشان واستاد احمد کیاء باآن بیماری مشکلشان(موج وشیمیایی)چنین انتظاری نداشتم ای ول شما وامثال شما که پرچمدار واقعی نظام هستید حتی دربدترین شرایط جسمی وروحی فکرمیکردم بعدازانتخابات مجلس خودتان را بازنشست می کنید.آمریکا واسراییل حق دارند ازایران بترسند.چون مرا می شناختید اسم خودم را ننوشتم تا برای بعضی ها سوءتفاهم پیش نیادآقای بی نیاز حضورشما درشهر وروستا موجب حیرتم شدهمانندعصرتاسوعا وروز عاشورا که بدون عصا وبا پای پرهنه درعزاداری شرکت می کنید.راستی چرا ازپست ومقام فاصله دارید همیشه برام سوال است.اگرامکان داره دلیلش رابفرمایید باسپاس: اجرتان بامولایتان ابوالفضل العباس(ع) دست ماراهم بگیرید التماس دعا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *