بسم الله الرحمن الرحیم
انی بعثت لاتمم المکارم الاخلاق

بار دیگر دست شوم بدخواهان از آستین برآمد و مظهر رحمت و مهربانی عالمیان را مورد جفا قرار داد تا شاید به سودای باطل شان، ایشان را از چنین مظهریت جهان شمولی براندازند؛

غافل از آن که خداوند مهربان در مُصحف شریف خود – قران- وعده داده است که او را در کَنَف حمایت خود قرار خواهد داد و ایشان را همراه با معجزه اش، مایه ی فخر کائنات عالم و سعادت و سیادت نوع بشر قرار خواهد داد.

 نابخردان با استمداد از قدرت پوشالی رسانه و جلوه های بصری زاییده ی عصر تجدد و پسا تجدد کوشیده اند صفت «رحمت للعالمینی» حضرتش را در انظار مسلمانان جهان مخدوش سازند، اما غافل از آن بوده اند، تشعشع نورانی ختم رُسُل که از کانون فطرت الهی بر ساحت جان آدمیان تابیدن می گیرد، به مثابه ی آفتابیست در برابر کورسو و کم تر از آن.

مسلمانان اقصاء نقاط جهان با شنیدن خبر هتک حرمت به پیامبر اعظم(ص) همچون سیل خروشانی از جا جهیدند و با حمیّتی وصف ناپذیر، نمایشی از تعصب و غیرت دینی خود را به رخ زورمندان و زراندوزان جبهه ی کفر کشاندند و آنان را به عواقب دهن کجی به مقدسات خود تنذیر نمودند تا بار دیگر اندیشه ی جسارت به مقدسات، با شعار دروغین آزادی به اصطلاح بیان را به مُخیّله ی خود وارد نسازند و آگاه باشند، تکرار چنین دشنامی و استهزایی، عواقب گزافی را به دنبال خواهد داشت. درپایان ما دانشگاهیان این حرکت دردمنشانه رامحکوم نموده وخواهان محاکمه عوامل مزدوراجنبی می باشیم.

لبیک یارسول الله                               امان ازقوم بی حیا

One thought on “بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه شمال درتوهین به پیامبر اکرم”
  1. دشمنانِ دون، منطق و آداب گفتمان را فراموش کرده اند و احترام به مقدسات ادیان الهی را زیر پا نهاده اند و به روش دیرینه اسلاف ناپاکشان بار دیگر به طناب پوسیده تمسخر و اهانت و استهزاء چنگ زده اند و به ساحت قدسی رسول رحمت و پیام آور سعادت و آزادی و آزادگی جسارت کرده اند و وظیفه همه ماست که از قداست پیامبر اعظم دفاع کنیم و از این عمل موهن، اعلام تبری و انزجار نماییم.

    http://hadith.mihanblog.com/post/author/893298

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *