هراز نيوز: حجت الاسلام حسین سبحانی‌نیا نماینده مردم نیشابور و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به سهم خواهی‌های تشکیلات موسوم به جبهه پایداری گفت: افراد حاضر در جبهه پایداری باید در نهایت این اصل را بپذیرند که توفیقات اصولگرایی در وحدت شکل می‌گیرد. بنابراین اگر دنبال سهم‌خواهی برای خود باشند و دایره اصولگرایی را به جمع خاصی محدود کنند، این نه برای خودشان نتیجه‌ای خواهد داشت و نه برای سایر اصولگرایان.

به گزارش آتي نيوز، سبحانی‌نیا افزود: جبهه متحد اصولگرایی چتر فراگیری دارد که شامل همه‌ی گروه‌های اصولگرا می‌شود، اما در شرایط حاضر هنوز بحث‌هایی وجود دارد. البته هیچ‌گاه دیده نشده است که وحدت صد در صدی شکل بگیرد. در شرایط امروز هم ممکن است که به وحدت قطعی نرسیم اما گروه‌های مطرح و موثر در جامعه محوریت جامعتین و ترکیب 7+8 را پذیرفته‌اند.

این نماینده اصولگرای مجلس حرکت اصولگرایان به سمت وحدت را در مجموع مثبت ارزیابی کرد و در این باره به آتی نیوز گفت: چون این وحدت با محوریت جامعتین دنبال می‌شود و در راس آن هم حضرات آیات مهدوی کنی و یزدی حضور دارند، اکثر گروه‌های اصولگرا این محوریت را پذیرفته‌اند و روند وحدت امیدبخش است. بنابراین امیدواریم گروه‌های باقی مانده نیز بدون اینکه دنبال سهم خواهی برای خود باشند، برای مصالح عمومی جریان اصولگرا و به خصوص تحقق توصیه‌های مقام معظم رهبری به مسائل اصلی نظام فکر کنند.

نماینده مردم نیشابور در بخش دیگری از گفتگوی خود با آتی نیوز به مقاصد جریان انحرافی اشاره کرد و افزود: در اینکه جریان انحرافی بخواهد از فرصت موجود استفاده کرده و نیروهای خود را وارد مجلس کند، تردیدی وجود ندارد. گزارشات قبلی ما حکایت از آن دارد که این افراد حاضرند برای هر کرسی مجلس یک میلیارد تومان هزینه کنند. این موضوع در گذشته مطرح شده بود. البته نمی دانیم تا چه اندازه صحیح است.

سبحانی نیا در عين حال وابستگی جبهه پایداری با جریان انحرافی را رد کرد و در این باره گفت: انتساب این دو جریان به یکدیگر را قبول ندارم چرا که نیروهای موجود در جبهه پایداری افراد شناخته شده‌ای هستند و اینکه بخواهیم این مجموعه نیروها را به جریان انحرافی نسبت بدهیم، ظلم در حق این دوستان است اما فراد حاضر در جبهه پایداری باید در نهایت این اصل را بپذیرند که توفیقات اصولگرایی در وحدت شکل می‌گیرد.

حسین سبحانی‌نیا به اهداف پیش روی اصولگرایان اشاره کرد و گفت: آنچه در نهایت برای اصولگرایان مهم است، حضور در قدرت و حفظ شرایط موجود حول محور ستون ولایت و بعد از آن هم حاکمیت اسلام و دستورات اسلامی است که با حضور جریان اصولگرا می‌تواند پر رنگ‌تر باشد. بنابراین گروه‌های اصولگرا باید حول جامعتین قرار بگیرند چرا که این افراد چه در زمان امام (ره) و چه در زمان حال امتحان خود را پس داده و نیروهای دلسوز نظام هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *