استاندار مازندران گفت: بر اساس تصویب دولت، هزار میلیارد ریال اعتبار از طریق اعطای سهام به قرارگاه خاتم الانبیا اختصاص یافت.
به گزارش خبرگزاری مهر، سید علی اکبر طاهایی توسعه محور هراز و تکمیل سد هراز را از جمله ی مهم ترین پروژه های استان دانست و گفت: برای جبران خسارت واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی که در حریم سد هراز قرار گرفتند، 60 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

وی با اشاره به اینکه در این بخش تنها یک و نیم میلیارد تومان اعتبار به آب منطقه‌ای استان اختصاص داده شده است، افزود: در این رابطه مکاتباتی با رئیس ‌جمهور صورت گرفته است تا این خسارتها جبران شوند.

طاهایی با تاکید بر اینکه پروژه انتقال آب چالوس به این بخش نیز در حال انجام است، تصریح کرد: این پروژه با اهتمام لازم از سوی دستگاه های ذی ربط در حال پیگیری و تامین اعتبار لازم است.

استاندار مازندران، آمل را قطب کشاورزی، دامپروری، صنعت، گردشگری و خاستگاه عالمان، ادیبان و فیلسوفان بزرگ دانست و افزود: باید از این ظرفیت ها در جهت برداشتن موانع و توسعه پرشتاب استفاده بهینه شود.

وی با اشاره به اینکه 90 درصد ماده اولیه صنعت روغن نباتی و صنعت طیور وارداتی است، گفت: اگرچه اعمال تحریم ها ایجاد مشکل می کند اما دل صبور و مومن مردم ما موجب شد تا استکبار در هر سنگری که با انقلاب روبرو شد، ناکام بماند.

طاهایی،  فلسفه برگزاری ملاقات های عمومی در مصلاها را ، پیوند کار و خدمت به مردم با محیط نورانی و مقدس مصلا دانست و تصریح کرد: به برکت آموزه های امام راحل، بر مساجد و مصلاها تکیه داریم و مرکز اصلی رسیدگی به امور مردم را در این اماکن پربرکت می دانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *