هراز نیوز: امام جمعه چالوس خواستار واکنش مسئولان نسبت به هتاکی و جسارت روزنامه ایران به ارزش‌های دینی و اسلامی شد. حجت الاسلام محمدمهدی راشدی نوری امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چالوس بیان داشت: چند روز گذشته اتفاقی در کشور افتاد و دل همه مسلمانان، روحانیون و علما را درد آورد و آن دهن کجی و حرمت شکنی روزنامه رسمی و دولتی ایران به یکی از مهم‌ترین ضروریات اسلام یعنی حجاب بود.
وی بیان داشت: مسئولان دولتی تاکنون کمترین واکنشی هم به جسارت و هتاکی این روزنامه نشان نداده‌اند.
امام جمعه چالوس ادامه داد: مراجع و علما در این مسئله معترض شده‌اند و حتی یکی از مراجع عنوان داشت حرکت آن روزنامه در ویژه نامه خاتون ترویج بی بندوباری و جمع‌آوری آرای افراد بی بندوبار برای انتخابات آینده است.
این مسئول تاکید کرد: در اجرای طرح امنیت ملی چرا موفق نبودیم به خاطر اینکه نیروی انتظامی همت کرد و تلاش کرد، اما همراهی و پشتیبانی نشد.
امام جمعه چالوس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فضایل شب‌های قدر ابراز داشت: باید از شب‌های قدر بهترین استفاده را ببریم و برای رفع گرفتاری خود، جامعه و مسلمانان جهان در این شب‌ها دست به دعا شویم.
وی ادامه داد: در شهر چالوس در این شب‌ها مساجد مختلف مراسم دعای شب‌های قدر برگزار می‌شود و امید است مردم روزه‌دار بتوانند نهایت استفاده را از این شب‌ها ببرند.
راشدی نوری بیان داشت: این هفته همچنین مصادف است با شهادت مظلومانه امام علی (ع) که ضمن تسلیت به شیعیان جهان امیدواریم ویژگی‌های آن امام بزرگوار را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.
این مسئول تصریح کرد: امام علی (ع) انسانی بود که تمام صفات چون مردانگی، بزرگی، شجاعت، غیرت و شرف انسانیت در او خلاصه می‌شد.
وی اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری تبعیت از الگوی علوی باید در کشور ما نهادینه شود و همه مسئولان نظام باید تلاش کنند تا الگوی علوی در کشور اجرا شود.
خطیب جمعه چالوس اضافه کرد: پایبندی کامل به دین خدا و اجرای آن یکی از شاخصه‌های علوی در حکومت‌داری است که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تاکید داشته است و امروز در نظام جمهوری اسلامی همه کارگزاران باید همت آنها این باشد تا دستورات دینی را اجرا کنند.
این مسئول بیان داشت: کودتای 28 مرداد باید درس بزرگی برای ملت و مسئولان ما باشد، زیرا شاهد آن بودیم در آن زمان اختلاف بین مسئولان و غرور مصدق باعث شد شاه دوباره به ایران بازگردد و این همه ظلم را بر مردم وارد کند.
راشدی نوری خاطرنشان کرد: اختلاف در میان مسئولان اجرایی کشور بدترین درد و بیماری در جامعه است و اصلاً مگر دنبال چه هستیم که شاهد اختلاف باشیم.
وی در پایان اذعان داشت: باید این نکته مهم و اساسی را فراموش نکنیم که مردم تا زمانی از مسئولی پشتیبانی می‌کنند که در راستای ولایت فقیه حرکت کند، زیرا مردم به این رشد رسیدند و تایید و رد مسئولان را به پشتیبانی از ولایت فقیه می‌دانند.

منبع فارس

One thought on “مسئولان به جسارت روزنامه ایران واکنش نشان دهند”
  1. این آقایان اگر اسلام ناب را عرضه می کردند دچار این همه مشکل نبودیم
    دولت احمدی نژاد دولت حقیقت یاب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *