رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل از پذیرش 257 نفر تصادفی به همراه 11 فوتی در شهرستان آمل خبر داد.

خبرگزاری فارس: پذیرش 257 تصادفی و 11 فوتی در آمل

 

حمزه قاسمی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان آمل بیان کرد: بیمارستان‌های این شهرستان در تعطیلات نوروز روزهای پرکاری را پشت سر گذاشتند.

وی افزود: در این شهرستان بیمارستان 17 شهریور بیمارستانی است که در طول سال به مداوا و پذیرش بیماران تصادفی می‌پردازد و به طور طبیعی فعالیت پرسنل آن در تعطیلات نوروزی با توجه به حجم بیش از اندازه مسافران و گردشگران به شمال کشور و تردد سنگین محور هراز بیشتر از دیگر ایام سال می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل تصریح کرد: این تعداد تصادفات و مرگ و میر از آن از تاریخ 28 اسفند ماه 1390 تا 15 فروردین ماه 1391 به ثبت رسیده است که در محورهای مواصلاتی هراز، دیگر محورهای بین شهری و شهری اتفاق افتاده است.

قاسمی با اشاره به آمار اداره راه و ترابری محور هراز یادآور شد: بر اساس این آمار در این مدت پنج فقره تصادف در محور هراز اتفاق افتاد که سه نفر از هموطنان‌مان در حادثه‌های رانندگی جان باختند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل اضافه کرد: در مدت مشابه سال گذشته 9 نفر در محور هراز جان باختند که امسال با کاهش شش نفره مرگ و میر ناشی از تصادف در هراز، کاهش سه برابری فوتی گزارش شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *