‍ ساماندهی روابط عمومی هیاتهای ورزشی آمل

هرازنیوز:اولین جلسه شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی ورزش و جوانان شهرستان آمل در سال ۹۸ بعدازظهر روز سه شنبه ۲۴ اردیبهشت تشکیل شد.

اسماعیل پهلوان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل در این نشست از تلاش ها و زحمات خبرنگاران و رسانه ها تقدیر و تشکر کرد و گفت: رسانه ها ی ورزشی یکی از ارکان مهم ورزش بوده و از اهمیت بسیار بالایی در کنار سایر ارکان ورزش نظیر مدیریت ،مربیان ،داوران ، ورزشکاران ،حامیان و… برخودار بوده و تمامی هیات های ورزشی می بایست شرایطی را فراهم سازند تا ازظرفیت و توان رسانه به ویژه رسانه ها و خبرنگاران ورزشی بهره مندی حداکثری حاصل گردد.

متولی ورزش وجوانان شهرستان آمل در ادامه گفت: شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی نقش به سزایی در سیاست گذاری و هدفمندی امور هیات های ورزشی خواهد داشت وانتظار دارد استاندارد سازی در این حوزه توام با نظارت بر عملکرد و فعالیت ها روابط عمومی هیاتها انجام گیرد.

اسماعیل پهلوان سپس افزود: از طریق شورا به دنبال تشکیل سازمان یا تشکیلاتی تحت عنوان انجمن ورزشی نویسان در شهرستان هستیم و هماهنگی اولیه با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته و امیدواریم به زودی شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی مقدمات نشست مشترک و تمهیدات لازم را فراهم سازد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *