به گزارش پايگاه خبري هراز نيوز : با حضور معاون فرمانداري ويژه ، سرپرست اداره ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري و ديگر اعضاء ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي آمل ، پنجمين و آخرين جلسه ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي در محل فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.

قدرت الله نائيج نژاد در اين جلسه با گراميداشت ياد و خاطره شهداي ميهن اسلامي و پاسداشت روز 22 اسفند كه به نام روز شهيد نامگذاري شده است طي سخناني گفت : از سعي و تلاش همه همكاران و اعضاء اين ستاد كه در جهت ميزباني شايسته از مسافران و گردشگران نوروزي كه به شهرستان آمل سفر مي كنند تشكر و قدر داني مي كنم و انتظار اين است تا پايان تعطيلات نوروزي اين همكاري خوب همچنان ادامه داشته باشد تا انشاالله شهرستان‌آمل از جمله شهرهاي برتر استان مازندران در استقبال و مهمان نوازي براي مسافرين و گردشگران نوروزي در سال 98 باشد.

در ادامه اين جلسه ، مهندس بهمني سرپرست اداره ميراث فرهنگي ، صنايع دستي وگردشگري آمل نيز گزارشي از پيگيري فعاليتهاي انجام شده توسط كميته هاي اصلي و فرعي ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي را بيان داشته و بر تلاش مضاعف همه اعضاء اين ستاد در راستاي خدمات دهي بهتر همانند سالهاي گذشته به مسافرين و مهمانان نوروزي تاكيد كرد .

همچنين ، براي اجرايي شده مصوبات اين جلسه و جلسات گذشته توسط اعضاء ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي تمصيمات ذيل اتخاذ شده است :

مقرر شد : جايگاه هاي سوخت در سطح شهرستان و به ويژه در مسير جاده هراز براي تامين سوخت خودروها اقدامات لازم را انجام دهند.

مقرر شد : مديران بانك ها نسبت به شارژ پول دستگاه هاي خودپرداز هماهنگي هاي لازم را به عمل بياورند.

مقرر شد : روشنايي منطقه جنگلي و گردشگري بليران توسط مسئولين ذيربط حتما در دستور كار قرار بگيرد.

مقرر شد : نمايشگاه صنايع دستي در 60 غرفه جداگانه در رمپ پارك دهكده طلايي در ايام نوروز داير شود.

مقرر شد : تا مديران واحدهاي پذيرايي و رستوران ها نسبت به تردد آسان معلولين و جانبازان عزيز اقدامات اساسي را در نظر بگيرند.

مقرر شد : جنگ شادي از 2 / 1 98  98 تا 17 / 1 / 98 و از ساعت 18 در سراي مهر براي مهمانان  و مسافرين و گردشگران نوروزي و شهروندان برگزار شود.

مقرر شد : تا نسبت به ساماندهي كاهو فروشان در مسير جاده آمل به بابل و جمع آوري زباله ها و پسماندها در اسرع وقت اقدامات لازم صورت بگيرد.

مقرر شد : 3 پست ايمني و راهنمايي ويژه مسافران و 5 پايگاه امداد و نجات همراه با 600 نفر نيروي امدادي و 4 دستگاه آمبولانس مسافران نوروزي و نيز مدارس تحت اختيار اداره آموزش و پرورش براي اسكان  ، مسافرين و گردشگران نوروزي را در نوروز سال 98 خدمات دهي لازم را انجام بدهند.

همچنين ، در جهت نصب المان برنج ، ايجاد تور آمل گردي ، استقبال از مسافرين در اولين روز از نوروز 98 و احداث كمپ سلامت در ميدان 17 شهريور و نارنجستان در مسيرجاده هراز پيگيري هاي لازم و جدي از سوي مسئولين دستگاه هاي ذيربط تا قبل از پايان سال 97  انجام پذيرد.

گفتني  است ، با هماهنگي هاي به عمل آمده با جمعيت هلال احمر مازندران‌، اتوبوس آمبولانس كه مجهز به دستگاه سي سي يو هم مي باشد براي سلامت مسافران نوروزي در روزهاي 12 و 13 فروردين در منطقه بليران  مستقر شود.

گزارش و عكس : حسن جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *