هراز نیوز :جبهه متحد اصولگرایان استان مازندران با صدور بیانیه ای از حضور حماسی مردم در انتخبات 12 اسفند تشکر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان، این بیاینه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس بی پایان خداوند بزرگ و مهربان را که عزت و قدرت دین خود را این بار از سر انگشتان خوش رنگ مردان ، زنان، جوانان و پیران دیار سلمان اهل بیت علیهم السلام ، به رخ همگان کشید.

در روزی که تمامی نگاهها و نظرها بسوی مردم به پا خواسته ای که سی و اندی سال در نهایت توان به صیانت از شجره طیبه انقلاب شکوهمند اسلامی بر خواستند دوخته شده بود، ملت دین مدار ایران چنان همتی از خود به نمایش گذاشت که انگشت حیرت گزیدن تنها کاری بود که شاهدان جهانی این اتفاق مبارک ، چاره ای به جز انجام آن در پیش رو نداشتند . درود و سلام خدا بر چنین ملتی که بصیرت و معرفتی بی نظیر از خود به نمایش گذاشتند. آفرین بر شما که لبخند رضایت بر لبان مبارک نائب امام عصر ( عج) حضرت امام خامنه ای نشاندید . آفرین بر شما که یاوه سرایی شیطانک های داخلی و خارجی را به هیچ گرفتید و با سر انگشتان خوش نقش خود ، چشمان کریه فتنه سازان و فتنه گران را کور نمودید.

آفرین بر شما که تهدیدات و تحریکات سران فاسد غرب را به سخره گرفتید و با حضور خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتقام سیلی مادر مظلومه آزادی خواهان را با سرانگشتان نیلی خود از فرزندان و بازماندگان ملعونان تاریخ گرفتید. آفرین بر رهبر حکیم و بصیر امت که با هدایت و مدیریت مدبرانه و هوشیارانه، ملت ایران را به خلق این حماسه بزرگ رهنمون فرمودند.

جبهه متحد اصولگرایان استان مازندران ضمن سائیدن سجده شکر بر درگاه کبریایی و تبریک این حضور به محضر شریف مولا و مقتدای عارفان و سالکان حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نائب بر حقش حضرت امام خامنه ای دامت برکاته و نیز تحسین حضور حماسی امت ولایتمدار ایران اسلامی انتظار دارد همگان این دستاورد بزرگ را گرامی داشته و رقابتهای دیروز را به رفاقت های محکم تبدیل کنند.

جبهه ضمن تبریک به منتخبان مردم شریف مازندران و تاکید بر ضرورت تمکین همگان به قانون و پیگیری مطالبات از طریق قانونی، انتظار دارد هیات محترم نظارت نسبت به بر طرف نمودن برخی دغدغه ها در بعضی از حوزه های انتخابیه از جمله مرکز استان اقدام موثر انجام داده تا با روشن گشتن حقیقت آرا مردم قهرمان ، حلاوت این حضور بزرگ و حماسی مضاعف گردد.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان مازندران
محمد اسماعیل امامزاده

2 thoughts on “بیانیه جبهه متحد مازندران/ابهامات انتخابات ساری برطرف شود”
  1. سید مرتضی احمدی سقندیکلایی:(((ساری)))

    مدیر کل دفتر امور شهرداری های استان مازندران

    معاون شهردار ساری (اداری و مالی – فنی و خدمات شهری )

    رئیس اداره آب شهرداری ساری

    رئیس اداره خدمات شهری شهرداری ساری

    رئیس اداره عمران و شهرسازی شهرداری ساری

    عضو ستاد برنامه ریزی استانداری مازندران

    عضو هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری های استان

    نماینده وزارت کشور در شورای سازمان های اتوبوسرانی قائم شهر ، بابل ، آمل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *