هرازنیوز :فرمانده انتظامي شهرستان “آمل”، از شناسايي و دستگيري سارق حرفه ای منزل و اعتراف به11فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ”ولي الله گنجيان مقدم”  در تشريح اين خبر، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل در سطح شهرستان آمل، ماموران پليس آگاهي و کلانتري هاي اين فرماندهي با تقويت گشت هاي انتظامي و بررسي موارد مشکوک موضوع را در دستور کار خود  قرار دادند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل، افزود: كارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسي صحنه هاي سرقت با پي جويي هاي پليسي دريافتند، کليه سرقت ها به يک شيوه و شگرد به وقوع پیوسته است.

سرهنگ گنجيان مقدم، تصریح کرد:ماموران با پيگيري هاي همه جانبه و انجام اقدامات خاص پلیسی سرانجام توانستند سارق به نام ” امیر- ب” را شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه در مخفیگاهش دستگير کنند.

وی با بيان اينکه اين فرد با گرفتار ديدن خود در دست قانون سعي کرد با اظهارات ضد و نقيض خود را بي گناه جلوه دهد، تصريح کرد: با هوشياري ماموران پليس و انجام تحقيقات فني، سارق به 11 فقره سرقت از منازل شهروندان اعتراف کرد و پس از تشکيل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحويل مرجع قضائي شد.

سرهنگ گنجيان در پايان از مردم خواست: منازل خود را به انواع تجهيزات حفاظتي و ايمني ضد سرقت مجهز کرده و در صورت مشاهده موارد مشكوك مراتب را سریعاٌ به پليس 110 اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *