اتحادیه کارکنان فرودگاه فرانکفورت آلمان اعلام کرد ، اعتصاب 24 ساعته کارکنان عضو این اتحادیه از امروز دوشنبه آغاز و تا 48ساعت ديگر ادامه مي يابد.

 

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آلمان؛ اعتصاب اخير تازه ترین اعتصاب اتحادیه کارکنان فرودگاه فرانکفورت براي درخواست افزایش دستمزدها و بهبود شرایط کاری به شمار می رود و از ساعت5 صبح امروز( ساعت 4 بامداد به وقت گرینویچ) آغاز و تا ساعت5 صبح چهارشنبه ادامه خواهد یافت.

قرار است حدود 200 تن از کارکنان برجهای مراقبت فرودگاه فرانکفورت که ورود و خروج هواپیماها را در فرودگاه هدایت می کنند،48 ساعت دست از کار بکشند.

شرکت هواپیمایی دویچه لوفت هانزا اعلام کرد دست کم 200 پرواز خود را در 24 ساعت نخست اعتصاب در فرودگاه فرانکفورت که سومین فرودگاه بزرگ اروپا محسوب می شود، لغو خواهد کرد.اما به گفته سخنگوی این شرکت، پروازها با مسیرهای طولانی لغو نخواهد شد.

بر اساس اين گزارش ، شرکت حمل و نقل فراپورت که اداره فرودگاه بین المللی فرانکفورت را بر عهده دارد، اميدوار است نزديک به 70 درصد معادل  1250 پرواز این فرودگاه در روز نخست اعتصاب انجام شود .

مسئولان شرکت حمل و نقل فراپورت اعلام کردند خود را برای اعتصابی دیگر آماده کرده اند.به گفته سخنگوی فراپورت، کارکنانی آموزش دیده اند تا به جای کارکنان اعتصاب کننده مستقر شوند.

اين گزارش مي افزايد ، کارکنان زمینی فرودگاه فرانکفورت پنجشنبه به مدت 7 ساعت و جمعه به مدت8 ساعت اعتصاب کردند که به لغو 301 پرواز تنها در روز جمعه منتهي شد. اعتصاب کنندگان از مسئولان فراپورت به علت انعطاف ناپذیری در طول مذاکرات انتقاد کردند، در حالی که این شرکت، اتحادیه کارکنان فرودگاه فرانکفورت را متهم به سرسختی و اعلام کرده است در صورت پایان اعتصابها با آنها مذاکره خواهد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *