هراز نو :جلسه شورای اسلامی شهر آمل با حضور خبرنگاران برگزار شد همه اعضای شورا نگران حریم از دست رفته شهر آمل بودند و جلسه این هفته شورا دور این محور دور می زد . البته بیماری فرزند یکی از شورا نشینان  و توجه بیش از اندازه یکی از اعضای شورای شهر به گوشی موبایلش و به دنبال آن تذکر عضو دیگر شورا از حاشیه های این جلسه بود .

قول مساعد فرماندار برای اصلاح حریم شهر آمل

اسداله تورنگ رییس شورای اسلامی شهر آمل در جلسه علنی شورای شهر آمل گفت : متاسفانه از سوی استانداری مازندران مصوبه ای به شهرداری امام زاده عبدالله (ع) ابلاغ شد که حریم شهر آمل با این مصوبه کاهش یافته و در جلسه ای که با امام جمعه و فرماندار داشتیم قرار بر این شد تا از سوی شورای اسلامی شهر نامه ای نوشته شود تا فرماندار پیگیری کند.

وی تصریح کرد: نامه اعضای شورای شهر آمل با اسناد و مدارک آماده گردیده است و به فرماندار آمل ارائه می شود که قول مساعد دادند تا پیگیری لازم را صورت دهند.

کم کردن حریم برای جلو گیری از پیشرفت شهر آمل 

تورنگ با بیان این که کم کردن  حریم شهر آمل با هدف جلوگیری از پیشرفت شهر مان انجام شده است اظهارداشت: آمل دارای موقعیت بسیار حساسی  به سبب دارا بودن نعمت های و سرمایه های زیاد و نزدیکی با پایتخت است  که باعث شده شهر هر ساله رشد بسیار خوبی داشته باشد.

شهرداری امام زاده عبدالله همین شهر را اداره کند هنرکرده !

 رییس شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به اینکه امامزاده عبدالله تازه شهر شده است اظهار داشت: شهرداری امام زاده عبدالله  توانایی لازم را برای اجرای پروژه های بزرگ در محدوده ی شهری جدید را ندارد و اگر همین شهر که دارد را اداره کند خیلی هنر کرده است.

رزکه ومحمد آباد  حریم آمل 

تورنگ با بیان اینکه عده ای با حسادت هایشان می خواهند جلو ی پیشرفت شهرمان را بگیرند  تصریح کرد: مجموعه شهرداری و شورای شهر آمل باتلاش و پیگیری های لازم و با تمام توانمان پیگیر هستیم تا این مسئله را حل کنیم و حریم شهر آمل را به آمل برگردانیم و حتی رزکه و محمدآباد هم باید در حریم شهر آمل قرار گیرد .

وی با اشاره به اینکه استانداری مازندران نمی تواند مصوبه شورای عالی شهرسازی را لغو کندافزود: فرماندار آمل به شهرداری و شورا ی شهر آمل قول دادند تا  پیگیر این قضیه باشند و حریم شهر را باز گرداند اما مسئولان شهر امام زاده عبدالله به دنبال تشویش اذهان عمومی و اختلافات هستند.

پیگیری 500 میلیونی یوسفیان  برای پسماند 

فردوس قربانی، عضو شورای اسلامی شهر آمل نیز در این جلسه با اشاره به معضل زباله در آمل اظهارداشت: از دکتر یوسفیان نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی تشکر می کنیم  که با پیگیری های مجدانه خود مبلغ پنج میلیارد ریال پودجه را برای مطالعات پسماند و زیرساخت های آن دریافت کردند که از آنجایی که اطلاع داریم این مبلغ از دریافتی های مراکز استان ها هم بیشتر بوده است.

وی با توجه به اهمیت موضوع حریم شهر آمل در ادامه خاطر نشان کرد : حدود یک ماه است از ابلاغ محدوده حریم گذشت و هر 13 عضو شورای پیگیر این قضیه هستند و جلسات بسیاری گذاشتند اما هنوز مسئولان استانی و وزارت کشور جوابی ندادند.

قربانی اظهارداشت: ما نماینده مردم هستیم و این قضیه از جمله مطالبات مردم است برای ما دشوار است که حریم شهر ما به شهر امام زاده عبدالله (ع) واگذار شود ما حتی به وزارت کشور و هر جا که لازم باشد خواهیم رفت و این موضوع را پیگیری خواهیم کرد .

مریم اکبر پور هراز نو

photo_2016-07-17_00-47-41 photo_2016-07-17_00-47-45 photo_2016-07-17_00-47-51 photo_2016-07-17_00-47-55 photo_2016-07-17_00-47-59 شورا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *