هـراز نـو: حامد شیری بازیکن ۳۰ساله تیم فوتبال سایپا که ۱۳سال به صورت حرفه ای فوتبال بازی می کند، متولد شهرستان آمل و روستای بوران می باشد که در تیمهای شموشک نوشهر ٣ سال، فجر شهید سپاسی ٢سال، نساجی مازندران ٢سال سابقه حضور داشته و امسال برای ششمین فصل متوالی است که در تیم فوتبال سایپا توپ می زند.

حامد شیری بازیکن آملی تیم فوتبال سایپا در بازگشت به زادگاهش، صبح امروز در اقدامی ارزشمند با خانواده شهیدان سردار حسن خجسته، علیرضا محمدی و روح الله صحرایی در آمل دیدار و از مقام شامخ شهیدان تجلیل کرد.

حامد شیری در خصوص این اقدام ارزشمند گفت: در دنیایى زندگی می کنیم که اکثر افراد جامعه با مشکلاتی که در زندگی روز مره برایشان وجود دارد در حال مبارزه هستند، و در این بین اکثریت مردم ما به خاطر مشکلاتشان دلاوری ها و رشادت های عزیزانی که آرامش و آزادی امروزمان را مدیون آنها هستیم از یاد برده اند و من خوشحالم امروز در کنار خانواده شهدا حضور پیدا کردم و برایم افتخار بزرگی بود.

بازیکن با تعصب تیم فوتبال سایپا در خصوص مقام شهیدان نیز بیان کرد: این که یک فرد برای حفظ کشور و ناموس خود دست از تمام مسائل دنیوی می کشد و به میدان جنگ می رود برای هر کسی قابل درک نیست و من فقط می توانم بگویم هر کسی که برای کشورش از جانش می گذرد چه شهید شود و چه سالم از میدان جنگ باز گردد، قهرمان واقعی است.

حامد شیری در ادامه از شهدای مدافع حرم تجلیل کرد و گفت: در زمان جنگ هشت ساله با نیروهای بعثی جوانان ما برای دفاع از کشور خود به جنگ رفته بودند، ولی در حال حاضر جوانان ایران زمین کیلومتر ها دورتر از کشور ما برای حفظ ارزشها، اماکن مذهبی و جلوگیری از پیشروی تروریستها به خاک کشورمان و همچنین سوریه، عراق و کشورهای اسلامی به صورت داوطلبانه به مناطق جنگی اعزام می شوند که این جاى تقدیر و تشکر فراوان دارد.

حامد شیری در دیدار با خانواده شهدا و در اقدامی پسندیده و ارزشمند دو پیراهن خود را تقدیم خانواده شهدا کرد.

گفتنی است خانواده شهیدان محمدی،خجسته و صحرایی ضمن تقدیر و تشکر از اقدام این ورزشکار با اخلاق کشورمان برایش در زندگی شخصی و ورزشی آرزوی موفقیت کردند.

مصطفی صادقی

IMG_0941

IMG_0947

IMG_0952

IMG_0960

IMG_0963

IMG_0964

IMG_0982

IMG_0989

IMG_0998

IMG_1019

IMG_1025

IMG_1027

IMG_1047

IMG_1061

IMG_1062

IMG_1069

IMG_1073

IMG_1081

IMG_1083

IMG_1087

IMG_1104

IMG_1111

 

2 thoughts on “حامد شیری بازیکان آملی سایپا پیراهنش را به چه کسانی تقدیم کرد +(عکس)”
  1. بسیج ورزشکاران سپاه شهرستان آمل ، اقدام و حرکت ارزشی این ورزشکار محبوب آملی ، جهت دیدار از خانواده معظم شهدای ورزشکار را گامی بزرگ در جهت رشد معنوی و تعالی اخلاقی می دانیم . و از ایشان تشکر و قدردانی می کنیم .

  2. احسنت به داماد عزیز مان حامد جان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *